Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

The Rings of Akhaten - poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

Tato diskuze je pro možnost sdělení vašich názorů na epizodu, takže bude obsahovat spoilery a všechno možné… pokud jste epizodu ještě neviděli, nečtěte komentáře.


6.4.2013 20:00   Diskuze   Blackthunder

143 komentářů

drobná technická-neměla by TARDIS všechno překládat? odkazuji na scény na tržišti
Aguri, 30.1.2014 19:46   reagovat
n-Času/488125044582412 tato novo vychádzajúca stránka vám prináša novinky zo sveta Doctor Who
Emrys, 13.4.2013 10:17   reagovat
Mě se to líbilo, začátek super, konec výtečnej ale asi nejlepší scéna byla pro mě to, když byla Clara s Merry za Tardis a povídala jí o tom, jak se ztratila... :-).
Jinak samozřejmě dost "blbostí" tam bylo, ale to se holt takovému seriálu, který je většinou daleko mimo jakoukoli realitu, musí odpustit ;-).
LOTR.JRR, 11.4.2013 17:29   reagovat
Jednu věc jsem nepochopila - jak to, že mezi těmi částmi planet - nebo co to bylo, jezdily na vznášele bez helmy?
Copak tam mohl být vzduch?
alexis, 10.4.2013 19:03   reagovat
Vždyť to je seriál. Tam je možné všechno.
palast, 10.4.2013 20:58   reagovat
Taky jsem si říkal. Ale ano mohl. Třeba díky nějakému silovému poli které v sobě udržovalo kyslík. Ale je to divné.
Carmack187, 10.4.2013 20:47   reagovat
tak vem si, že i v tardis můžou být otevřené dveře bez rizika
tri snupecky, 12.4.2013 11:44   reagovat
Tak nevim, asi jsem se na doktora nejak pretesil. libilo/nelibilo..??
Ales Matousek, 10.4.2013 00:26   reagovat
Tak nevim, asi jsem se na dokt
Ales Matousek, 10.4.2013 00:21   reagovat
"Babí, babí. Vyprávěj mi o tom zlém Doktorovi."
"Nemluv tak o něm, Hannah. Říkala jsem ti, že nebyl zlý."
"Ale byl. Všichni to říkají."
"To jen vy mladí o něm tak mluvíte."
"Maminka to říkala taky. Říkala, že kvůli němu žijeme tady. Říkala, že to on zničil Akhet a že kvůli němu začala být zima a všechno umíralo."
"Ona...byla asi ve tvém věku, když Doktor přijel na Akhet a..."
"A zabil Akhatena."
"Nezabil..."
"Jo, zabil. Zabil."
"Musel."
"Nemusel. Akhaten nikomu nic neudělal a Doktor ho zabil. Mamí, že byl Doktor zlý..."
Woro, 9.4.2013 22:14   reagovat
A kdo říká, že to byla hvězda? Prstence mívají planety, takže se asi Akhaten choval jako planeta a oni žili na prstenci okolo něj. Kromě toho byli příliš blízko, to by museli hořet... :D
emawoodson, 13.4.2013 20:51   reagovat
Velká škoda, že ho Doctor zabil. Akhet mohl všechny pohltit, aspoň by s tohle pak nemuseli řešit :)
Elektronicky.otisk, 10.4.2013 12:20   reagovat
To tu píšeš Fan povídku? :D
Blackthunder, 10.4.2013 01:09   reagovat
Nějak jsem na to "zrušení" hvězdy musel reagovat :)
A ne, nepomohlo tomu ani to, že po scéně "bůh je nasycen a zmizel" už se neobjevila další scéna z prostoru prstenců Akhatenu. Jak by taky mohla, když tam mělo všech 7 světů jen tmu. :D
Neil Cross se vyznamenal. Docela se děsím jeho dalšího počinu.
Woro, 10.4.2013 01:27   reagovat
Opět duplicita :) Sory, smazat prosím :)
Woro, 10.4.2013 01:28   reagovat
Nějak jsem na to "zrušení" hvězdy musel reagovat :)
A ne, nepomohlo tomu ani to, že po scéně "bůh je nasycen a zmizel" už se neobjevila další scéna z prostoru prstenců Akhatenu. Jak by taky mohla, když tam mělo všech 7 světů jen tmu. :D
Neil Cross se vyznamenal. Docela se děsím jeho dalšího počinu.
Woro, 10.4.2013 01:27   reagovat
Tak po opětovném zkouknutí téhle epizody mě napadlo následující:
Třeba ten "Bůh" nevysával jen vzpomínky, ale rovnou celou historii toho jedince.. něco jako když bouchla TARDIS a trhlina vymazala osobu z existence, ale ve "slabším" podání... A že si z Doktora tedy "stáhnul" jen některý vzpomínky a proto si ve Sněhulácích nevzpoměl na GI..

A Clara, jak mu pak dala ten list, tak ten list se vlastně rozplynul celej.. Tedy se mohl rozplynout napříč celeou svou existencí a tedy by se Clara ani nenarodila. Nebo alespoň ne tehdy, kdy se narodit měla (tedy např. v daleké budoucnosti jako Junior Entertainment Manager, či v minulosti jako Barmanka/Au Pair). A díky TARDIS by tak způsobila paradox (jako když Master použil TARDIS jako stroj Paradoxu, když do součnasnosti tahal Cotlafany), tudíž "She is not possible", protože se nenarodila. A když jí přivezl zpátky, tak to u ní doma vypadá jinak, protože tam nikdy nebydlela...
ententeak, 9.4.2013 12:05   reagovat
Díl ucházející. Pár nelogičností a vyslovených nesmyslů. Všimli jste si někdo, že Doktor v posledních dvou řadách v drtivé většině případů řeší problémy tak, že posvítí šroubovákem nebo když nemůže pomoci šroubovák tak se z toho bezostyšně vykecá. Scénařům chybí inteligence a originální postup řešení problémů. Naprosto ukázkový příklad je díl The Power of Three. Celou invazi černých kostek Doktor geniálně vyřešil jedním posvícením šroubováku. =D V tomto dílů ale byly alespoň nějaké ty emoce a pár narážek na minulost a to mám na Doktorovi rád.
Takže The Rings of Akhaten dávám 6/10.

Tenhle seriál jsem dřív miloval. Některým dílům s Davidem Tennantem jako jsou například The Girl in the Fireplace, The Satan Pit nebo podle mě nejlepší díl ze všech Waters of Mars bych dal bez problémů 10/10. Nechyběla jim inteligence, originalita, atmosféra ani emoce. Od doby co ale Davida vystřídal Matt Smith to jde pomalu ale jistě z kopce. Občas to některý díl jako například celkem povedený Asylum of the Daleks vytáhne z lehkého nadprůměru ale i tak kvalita pořád víc a víc klesá. Navíc mě Moffat obrovsky naštval zrušením dvojdílů. Miloval jsem je. Já vlastně Moffata celkově nemám rád. Zbytečně celý seriál komplikuje a zamotává. Do páté řady mi bylo v doktorovy všechno naprosto jasné. Nebylo nic v čem bych se ztrácel. Teď je tomu bohužel jinak. Moffat by měl raději psát víc Sherlocka a psaní Doctora Who nechat na někom jiném. Otázkou je na kom. Kéž by se vrátil Russel T. Davies. =(
Carmack187, 8.4.2013 21:11   reagovat
Takže kdyby nesvítil šroubovákem, ale prostě pět minut ťukal do klávesnice, tak by to bylo lepší? Měl by jsi pak pocit, že "Doktor něco vyřešil sám"? Díky tomu šroubováku se díly netočí kolem toho, že by je někde zamkli dveře. Sakra, je Timelord, má stroj času, když už u sebe nebude nosit supervýkonou zbraň, člověk by asi čekal, že u sebe bude mít nějaký šikovný udělátko, který ho vyseká z většiny průserů. Polobůh nebude řešit zamknutý dveře, bude řešit záhady jako je Clara.

A co se týče RTD... mám pocit, že si ho někteří fanoušci idealizují. 1) RTD fanoušci mají z jeho éry většinou nejraději díly, které napsal Moffat (sám si zmínil Girl in the Fireplace)
2) Jako vážně někomu přišlo logický, když si dal Doktor planetu zemi na tažný lano za Tardis a táhnul jí skrze vesmír? o_O Bez větších dopadů na zemi. Jako RTD chyb v logice děje je snad nekonečno. Děje končící většinou nějakou deus ex machina, nesmyslsná regenerace 10tého Doktora do desátého Doktora (byla to regenerace? nebyla? Nebylo to vysvětlený, bylo to úplně zbytečný - RTD tu scénu použil POUZE jako cliffhanger do další epizody), úplné odstranění Mastera, aby ho vrátil v další sezoně (přitom díky bubnům v hlavě to měl evidentně v plánu od začátku), kult jeho uctívačů probudí Mastera nějakým elixírem života, což pokazí jeho manželka. Vyhubí všechny Daleky a Timelordy, ale Dalekové se pořád vrací zpět. Ne jeden, ne jednotka, ale celé armády Daleků. RTDého serie většinou spočívali v tom, že Doctor prošel několika vzájemně nesouvisejícíma epizodama, kde někdo opakoval jednu větu (Bad wolf, you´re not alone, storm is coming), aby si to v závěru rozdal s hlavním záporákem, jak v nějaké počítačové hře. O tom záporákovi bylo navíc často opakováno, že už se vrátit nemůže, protože zemřel/je uvězněný v alternativním vesmíru. A pak bum, dějový twist jako prase, záporák vstal z mrtvých nebo porušil pravidla, která RTD nastavil a je zpět na scéně. To bych nečekal! To je jako udělat někomu apríl, ten člověk se nenachytá, tak ho přesvědčovat, že to apríl není a když ti konečně uvěří, tak mu říct, že to apríl je. RTD měl jednoduché děje, ve kterých hrál na city (díky Murrayově hudbě se mu to dařilo), ale okamžik samotný byl úplně nesmyslný - viz. regenerace desátého. "I donnt wanna go (bééé bééé)" vždyť nikam nejde, ne? Vždyť se jen regeneruje, to nám chtěl RTD sdělit, že je desátý Doktor sebestředný egoista, který se nedokáže rozloučit se svým ksichtíčkem? Nebo se jen rozhodl, že ten seriál co nejvíc posere, když už ho dál psát nebude. Pro mě osobně Moffat uklízí bordel, co po sobě RTD zanechal. Moffat má chyby, nejsem nekritický, všichni víme, že nejlepší scénárista Doctora byl Robert Holmes, ale nedokážu pochopit, že by někdo říkal, že RTD odváděl MNOHEM LEPŠÍ práci, se na ty díly koukněte znova! To to nevidíte?
Elektronicky.Otisk, 9.4.2013 11:26   reagovat
No... s tímto moc nesouhlasím. Jasně, RTD tam měl spoustu nelogičností a hodně podivných věcí, ale přesto mám "jeho doktory" raději než ty (resp. toho) Moffatova. Moffat je skvělý scénárista, ale nelíbí se mi, jak dělá DW násilně "co nejvíc cool". Je to moc složité a zamotané a "superepické" pozlátko bez něčeho hlubšího. Má sice propracovanou támhle River nebo teď Claru, ale odvrací se od "obyčejných malých příběhů" - a to čím dál víc. Proč už nestačí Vincent nebo Doktorova žena? Komorní díly, které mají poslání, myšlenku, jsou pěkně natočené a nepotřebují žádné "epické" scény, které jsou ale násilné a divné (jako Pandorica). Akhaten je světlou výjimkou - zase "malý" uzavřený díl/příběh s nádherným závěrem, který nepotřeboval všechny nepřátele vesmíru, všechny klaďase vesmíru atd. Jen Doktor, Akhaten a malé zpívající děvčátko. Tak krásně Moffat začal s Anděli, kdy byli jednoduší a jen jako doplněk, katalyzátor, příběhu o mladé dívce a její kamarádc, aby je mohl následně překombinovat prakticky ve všech pokračováních, kde se objevili (a úplně je "zabít" v Manhattanu).
Regenerace 9. do 10. a 10. do 11. byla úchvatná. Ta první, protože byla taková hodně intimní - jen on a zmatená Rose. A ta druhá, ta byla také skvělá. Především kvůli neskutečné hudbě, dále taky částí "loučení" s předchozími společníky - konec Doktora (10.), ale i konec RTD - prostě nová éra a jistě RTD bylo jasné, že se ani jeden z minulých společníků v DW nejspíš neobjeví. Bylo to i rozloučení pro diváky. A to "I don't wanna go" jsem vždy brala tak, že se bál (nebo věděl), že svou smrtí (regenerací) umře/zmizí jeho láska k Rose. Byl to prostě tragický Doktor. Divadelní Doktor. Většina dílů (ať už napsaná RTD, Moffatem nebo někým jiným) byla uzavřená a komorní - jen s pár hlavními postavami. Nepotřebovala akční scény, které mi přijdou jako "chceme se zalíbit americkému publiku". Moffat je skvělý scénárista, ale stejně jako Doktor potřebuje někoho, kdo by ho krotil.
Kolikokoli, 10.4.2013 16:58   reagovat
Teď jsi to celkem vystihl, hlavně s tím "I don't wanna go" :)
Nemám Daviese ráda, protože vyvraždil Pány Času (a to nejspíš hlavně proto, aby udělal z Doktora 'osamělého boha', i když ve výsledku to z něj udělalo spíš psychopata). Klasické příběhy s Pány Času patří mezi moje nejoblíbenější.
Bessie, 9.4.2013 20:42   reagovat
Teď už je to jenom debata o vkusu. Holt to prostě nevidíme:-) A to jsem zrovna nedávno jsem na pár dílů z RTD éry koukla:-)
alexis, 9.4.2013 19:56   reagovat
Já se jen musím chytit toho příkladu cos uvedl: Tardis táhne Zemi vesmírem... Ono je to to totiž krapet složitější. ano, na první pohled je to nelogická šílenost... Ale... Divák si přesto mohl říct: "Jo, je to crazy, ale Tardis zjevně takovou schopnost má a nezbývá než tomu věřit." V rámci vyprávění a doktorovského universa se na to dalo přistoupit.
Kdežto když Moffat v zájmu "cool pompéznosti" zabil Doktora už v prvních okamžicích série a pak jsme se museli prokousat k tomu, že smrt Doktora vlastně nebyla smrt Doktora takovým opravdu trapným a nelogickým vysvětlením... To raději tu Tardis vlečící zemi... :D :)
Trifi, 9.4.2013 17:00   reagovat
Tardis vláčící zemi dává větší smysl, než Docotr, který místo sebe nechá zastřelit přesnou, robotickou kopii? :D :D :D Já, když už, byl zklamaný jednoduchým rozuzlením - nebyl to Doctor, byl to dvojník. Moffat tu vlastně kopíruje sám sebe v Sherlockovi. Oba dva se stali příliš známou tváří a nafingováním smrti budou zase moc dělat všechno za rouškou tajemství. Ale šestou sérii chápu hlavně jako origin River.
Elektronicky.otisk, 10.4.2013 12:10   reagovat
Přesně tak a stojím si za tím :) Tardis mohla umět přemístit planetu, ale aby mechanický dvojník reagoval na smrt-zastřelení fyziologicky naprosto stejně jako Pán Času - tedy začal regenerovat, to prostě ani v rámci Doktorovského univerza smysl nedává...
Vidíš ten rozdíl?? Už chápeš, co se snažím říct? ;-)
Trifi, 11.4.2013 04:45   reagovat
To jako myslíš, že stroj, který dokáže zmenšit lidi a proměňovat svou podobu podle libosti (vždyť si přidali i motorku) by nedokázal pár světelných triků? Ale no tak!
Blackthunder, 11.4.2013 10:19   reagovat
Namám náladu ani chuť argumentovat argumentovat. Tak to prostě vidíš ty. Ale je pravda, že se mi ze starých sérií díly které napsal Moffat líbí. I první plačící andělé jsou perfektní. Ale dvojdíl Time of Angels a Flesh and Stone už skoro vůbec. Líbil se mi původní koncept andělů. Tohle už bylo moc. A korunu tomu nasadil v The Angels Take Manhattan. To už bylo tak přestřelený, že jsem to skoro nedokoukal.
Carmack187, 9.4.2013 16:43   reagovat
Prosím tě, ani jsem nevytáhl hrdelní činy RTD proti klasickým sériím. Navíc jsem nikdy neřekl, že je Moffat bezchybný, zrovna udáváš dobrý příklad, anděly. Ty totiž Moffat opravdu posral. Chodící socha svobody New Yorkem? To byl opravdu "facepalm". Na druhou... čekal bych, že si RTD nějak obhájíš. Protože on dělal minimálně stejný příběhový krávoviny. Nebo jsou zápletky postavený na cestování v čase, v seriálu o postavě, která má STROJ ČASU A CESTUJE ČASEM, prostě moc těžký na pochopení? Navíc dává Moffat šanci zápletku odhalit. Na diváka čeká promyšlenější závěr, než návrat monstra, o kterém bylo skrze serii několikrát řečeno, že se již vrátit nemůže.
Elektronicky.otisk, 10.4.2013 12:17   reagovat
Proč bych ho obhajoval, když bys mě potom stejně nějak setřel. =D Nebudu psát zbytečně slohy. Prostě mě i přes všechny Davisovo nedostatky bavilo to co psal. Dokonce mě dost bavil i Torchwood.
Carmack187, 10.4.2013 15:50   reagovat
Já se k vám přidám. Nejradši jsem měl Chrise a to hlavně, že ty díly s ním byli takové - absurdní. Konec světa, Britney Spears jako klasika, autoni jako figurýny z obchodu to už v dnešním cool doktorovi není. Stejně jako ta jedna chodba, která se objevila snad v každém třetím díle. Teď je doctor cool, ale není fantastický.
Tri snupecky, 12.4.2013 11:57   reagovat
To je ta krása na Doctorovi... každý si prostě najde svojí oblíbenou éru, já třeba teď potom, co jsem viděl všechny řady prostě nemůžu Ecclestonovu éru vystát. Právě kvůli tomu, že ty epizody prostě byly strašný WTF a z celé řady je opravdu málokterá epizoda na kterou bych byl ochotný se podívat znovu. :)
Blackthunder, 12.4.2013 12:12   reagovat
Souhlasím. Když koukám na ty staré díly, tak tam se z toho vypřemýšlel podle mě... Od nástupu Moffata se ze všeho vyšroubuje. A to se mi zdá fakt trapný.

Dřív neuměl šroubovák odemknout pomalu ani dveře, teď už řekne, jestli je někdo nemocnej, jestli ho někdo neovládá... Prostě zdá se mi, že co Doctor "ztratil" v inteligenci, o to inteligentnější je šroubovák. A já nekoukám na seriál "Screwdriver Who" ale na "Doctor Who"...
Blombik, 9.4.2013 09:32   reagovat
Jako, já vám nevím. Šroubovák dle mě skýtá všemožné možnosti. Te´d jsem třeba koukal na první příběh se Čtvrtým Doktorem a ten se tam pomocí sonického čroubováku propálil přes dveře, prostě ho použil jako autogen. Takže... Ač netvrdím, že by se měl Doktor ze všeho vyšroubovat, tomu, kolik toho šroubovák umí, resp. může umět, bych se nedivil.
Phoenix1986, 11.4.2013 14:41   reagovat
Ten šroubovák je sonický resp. akustický takže by rozhodně neměl umět nic propalovat. To znamená že to byl nesmysl. Nevím proč někdo bere klasického doktora jako nějakou šablonu, které by se měli obnovené série držet. Naopak by se měli vyvarovat předešlých chyb.
Carmack187, 11.4.2013 15:27   reagovat
tak vzhledem k tomu, že zvuk je pouze vlnění částic, tak proč by nemohl "rozvlnět" hmotu dveří pomocí mikrovln?
ententeak, 12.4.2013 01:09   reagovat
Popravdě, on ho nějak přepl, takže mi to připadalo jako takovej spíš švýcarksej šroubovák :D
Phoenix1986, 11.4.2013 15:34   reagovat
Taky si poslední dobou říkám že doktor je tak super a cool a úžasnej ... ale v podstatě nějak si nepamatuju na moment kdyby něco opravdu nějak vybojoval ... on jen budí ve všech děsnej respekt ale nakonec ? nic.
Měl pár momentů jako třeba jak to vyřešil s tichem na začátku 6té serie ale jinak ? ... ale on ani když to dělal RTD tak doktor nebyl nikdy nic moc. Spíš vždycky jenom náhoda že to nějak vyřeší, ale jinak fakt si nevzpomenu na nic co by nějak geniálně vyřešil.
dragon94, 8.4.2013 21:29   reagovat
Kdy naposledy něco vybojoval? Pokud to chceš brát opravdu doslova a do písmene, minimálně v této sérii zabil dost chladnokrevně toho překupníka v "Dinosaurs in the spaceship"
Elektronicky.Otisk, 9.4.2013 11:07   reagovat
Ale není právě to podstatou Doktora a jeho způsobu ´boje´? On přece není Richard Cypher aby se oháněl mečem... :D
Právě to, že se z většiny situací ´vykecá´ nebo ´vypřemýšlí´ :D k němu neodmyslitelně patří :)
Trifi, 9.4.2013 05:04   reagovat
Ojoj, ty to schytáš:-)
alexis, 8.4.2013 21:29   reagovat
Hele teĎ mě tak napadlo .. když byla clara/oswin dalek ... tak když se to dozvěděla tak řvala na celé kolo otázku kde je... no úplně přesně jako když ji pohltily wifi .. co když je clara dalek jenom program nebo kopie nahraná do daleka?
a Victoriánská Clara by mohla být klon ... vytvořen k tomu aby sníh ( vyší inteligence) chytil doktora do pasti v tom domě ? Jako že by byla vytvořena jako návnada do pasti ? Co myslíte ?
dragon94, 8.4.2013 20:46   reagovat
Keď sa v The Bells of Saint John začala pýtať, kde je, presne mi napadla Oswin z Asylum. :D Možno tam bude nejaká spojitosť...
marecek, 8.4.2013 20:53   reagovat
Je možný, že tim "vysávánimů duše" se Doktorovi mohli přidat / resetovat některé životy a tudíž by se tak vyřešilo, že mu za chvíli dojdou? To byla první věc co mě napadla, když bůh začal Doktora vysávat :-)
jaktichu, 8.4.2013 19:55   reagovat
Podle mě jedna z těch slabších epizod. Úžasná to jo, ale nikdo tam neumřel takže to ztratilo ten hororovej nádech. Což je škoda. Ale jinak opravdu pěknej díl :)
Domes, 8.4.2013 15:02   reagovat
Zemřela tam přece matka Cary :)
Doktor_, 8.4.2013 15:41   reagovat
A nevím, jestli to je náhoda, nebo záměr, ale 5. března 2005 (stejné datum, jako na náhrobku) byla na internetu zveřejněna ukradená pracovní verze epizody Rose.

On Saturday 5 March 2005 (some three weeks before its TV debut), a rough-cut version of episode one, "Rose" was leaked onto the Internet by an unnamed employee of a third-party contractor to CBC in Canada. The person responsible had their employment immediately terminated. The version is mostly similar to the broadcast version - the most notable difference is that instead of using Murray Gold's new version of the theme song, a remixed version of the original was used instead

Zdroj: www.imdb.com/title…
Doktor_, 8.4.2013 07:54   reagovat
Hledal jsem nějaký popis, ale myslím, že si vystačím s tím, že tenhle příběh byl prostě krásný. Téhle dvojce cestovatelů věřím každé slovo :) A moje názory: Marry zpívala Doktorovi. Důvod? "Isn't he frightened? I think he is. I think he's very frightened. I want to help. So do I." Potom si myslím, že ty vzpomínky stačilo přečíst, nevím, proč by se měly i mazat. No a nakonec k tomu listu: rozdíl mezi listem javoru a tímhle je tak velký, že to musí mít svůj důvod. A hlavně Clařina věta z poslední scény mě v tom utvrzuje. V titulcích je sice psáno: "Vypadá to tu jinak," ale Clara jen vykoukne takovým pohledem, kdy jí něco došlo, ne nutně jen to, že byl Doctor u mámina hrobu, a řekne: "Looks different." Tedy klidně i: "Vypadá jinak."
Jan Jašek, 7.4.2013 19:11   reagovat
Co když je to takhle jiný list jiná clara.
Zvláštní že na konci každé epizody odejde domů nemyslíte ?
dragon94, 8.4.2013 20:54   reagovat
To je možný. Už kolikrát se mi stalo, že drobnosti, které nadávali smysl mi došli až po zhlédnutí finálového rozuzlení. Dobrý příklad je epizoda Ohně pompeí, kde věštec pronese Doctorovi - ona přichází a Doně - máš něco na zádech. Věty, které zpočátku zněli neurčitě, ale pozdější díly jim daly hlubší smysl.
Doktor_, 7.4.2013 20:57   reagovat
Mas na mysli neco podobneho, jako kdyz Clara rekla, ze ji tardis nema rada, kdyz ji nechtela otevrit dvere? Nebo kdyz Clara neziskala schopnost rozumet cizim recem?
Aja1234567, 7.4.2013 22:36   reagovat
no já si myslím že takový štěkání co tam bylo se do angličtiny překládá trochu blbě :D
ToNy, 8.4.2013 15:55   reagovat
ja měl teda za to že tu schopnost rozumět cizím řečím získate až když s tardis cestujete nějakej čas... ne jenom 1* - 2*...
rakusra, 7.4.2013 23:58   reagovat
Dostane ji, jakmile Tardis chce. Pokud si pamatuju, v 1. vánočním spiciálu rozuměla mizimemšťanům i Hariet Jonnesová, která v Tardis nikdy necestovala.

Cara je anomálie, sám Doctor na začátku prohlásil, že není možná. Tak se nedivte, že se Tardis nelíbí. Stejně jako Jack, nebo starší a mladší Amee v jeden čas na jednom místě.

Nebo se prostě neotevřela proto, že tato její verze ještě nemá klíč a tak, pod Tardis ještě nemá "oprávnění" vstupovat do ní samostatně :)
Doktor_, 8.4.2013 07:52   reagovat
podle Tardis
Doktor_, 8.4.2013 07:56   reagovat
Yes! :)
Jan Jašek, 7.4.2013 23:24   reagovat
Povedená epizoda, neskutečný proslov a výkon Matta. Neil Cross odvedl dobrou práci, jsem zvědav na jeho 2. epizodu v téhle řadě.
Silně doporučuji seriál, který vytvořil, Luther, po Sherlockovi snad nejlepší detektivka. :)
dejf, 7.4.2013 19:05   reagovat
Přišlo ještě někomu, že ten bůh (sluce...nevím jak to nazvat) potom vypadal jako dýně?
Anne, 7.4.2013 18:46   reagovat
Mě. :D
Catherine Smith, 8.4.2013 18:20   reagovat
Já si myslím, že tu písničku zpívala Doktorovi a ne tomu monstru. Zvlášť když začíná slovy Odpočívej, můj válečníku, žij.... A Doktorovi evidentně zvedlo náladu, když jí slyšel. A není možné, že by ho ta písnička ochránila? Protože přestala zpívat ve chvíli, kdy to monstrum přestalo Doctora vysávat, protože si uvědomilo, že Doctor je pořádně velké sousto :)
Doktor_, 7.4.2013 18:14   reagovat
Může být!
Jinak mi tahle epizoda dost připoměla díl Imposible planet, skoro jsem čekala, jestli ten bůh nebude démon uvězněný v té planetě.
alexis, 7.4.2013 18:24   reagovat
No kdyby ten buch si vzal doktorovu dusi, tak by se rozplynul jako ten list.., podle mne nemel dost casu aby snedl jeho dusi.., prece jen doktorova duse je obrovska diki staletim vzpominek.
Aja1234567, 7.4.2013 15:58   reagovat
inak vsimli ste si ze v poslednych dvoch dieloch doctor ani clara nezatvaraju na tardis dvere?
marek, 7.4.2013 15:09   reagovat
se zavírají sami ne
ToNy, 7.4.2013 17:57   reagovat
Žiadny stres, Tardis je inteligentná, nikoho dnu aj tak nepustí, preventívne však aj tak zavrie dvere sama, no. :D
m..., 7.4.2013 17:48   reagovat
Všiml jsem si toho u Bells of St. John a byl jsem naštvanej, že takovou očividnou chybu by si takto kvalitní seriál neměl dovolit. Jenže ono se to stalo znovu, takže to bude asi s něčím souviset.
Elektronicky.Otisk, 7.4.2013 15:46   reagovat
Mně se zdá, že ty dveře většinou nezavřou, protože se Doctor natěšeně valí ven, jenže pak když je znova záběr na TADRIS, tak jsou dveře najednou zavřený. A to není jenom v 7. sérii, toho už jsem si všimla častěji, tak se to prostě vždycky snažím tak nějak ignorovat :)
Bessie, 7.4.2013 17:01   reagovat
Třeba si Doktor pořídil Brano, i když skutečně nevím, jak ho instalovat na tenhle typ dveří :D
Gomi, 7.4.2013 17:45   reagovat
Neviem ci tento diel bol tak zle napisany ze obsahoval tolko zvlasnych momentov ako napr. iny list v knihe, mimozemstania nerozpravajuci po anglicky, doctor nevedel co sa deje kedze postupne tam bol boh, mumia, upir, budik, parazit, vysavanie duse ktore sa nejako velmi neprejavilo, clarino nahle zistenie ze doktora uz stretla, bez myslienkovyte ukazky nahrobneho kamena clarinej mamy... alebo si len scenaristi robia na nieco velke priestor (v co dufam)
marek, 7.4.2013 15:08   reagovat
Mám podobný pocit, hlavně jsem fakt nepochopil, že to "vysátí duše" s Doctorem nic neudělalo. Doufám, že to bude dovysvětlený později, třeba tak, že to z něj ve skutečnosti opravdu něco vysálo...
Elektronicky.Otisk, 7.4.2013 15:47   reagovat
já si zase myslím, že Tardis nemá ráda Claru a proto jí ani nepřekládá, a Doktor možná něco zapomněl, jenom to zatím nevíme...
alyrin, 7.4.2013 16:17   reagovat
Proč je několikrát ukázaný náhrobek Clařiny mámy - btw 45? zas tak stará se nezdála, že by měla dítě až po třicítce - umřela v roce 2005 - stejný rok jako se obnovil Doctor Who. Náhoda? Nebo to byl první rok, který Clara 'vynechala'. A co říkáte na frázi "Oh my stars!", kterou Clařina máma i Clara používají...? :-)
Nick, 7.4.2013 14:18   reagovat
Musím se přiznat,že jsem se na tento díl moc netěšila,že to bude zase díl,který vyplňuje řadu a že si na ní příště nevzpomenu.Ale...!Bylo to skvělý,úžasný!Kdyby ségra neseděla v mým pokoji,tak bych se asi rozbrečela při tom Doktorově proslovu.A ta hudba...!Prostě Murray Gold je Pán s velkým P! :3
Catherine Smith, 7.4.2013 13:49   reagovat
Může mi prosím někdo vysvětlit dvě věci?
1) Co se vlastně stalo, že se ta mumie začala probouzet?
V jednu chvíli zpíval kněží ukolébavku aby praotec spal, poté se přidala královna let a najednou oba přestali.
To měl on přestat a ona pokračovat, nebo měla zpívat něco jiného než zpívala?

2) Proč zatímco na začátku zpívali aby bůh spal, po záchraně z pyramidy, kdy bůh začal běsnit, začali zpívat bože probuď se? Neměli by všichni chtít aby znovu usnul?
abc, 7.4.2013 13:13   reagovat
tak co se týče toho probuzení tak too tam bylo vysvětleno tak že se budí protože je hladový a je jedno jestli v tom zpěvu udělají chybu pochopil jsem ho tak že oni ho krmí ale jakoby dostává malé dávky a jednou za čas se potřebuje najíst pořádně což je ta královna, která má v sobě všechny příběhy tudíž je obrovské sousto a kdyby ji nechali ať ji sní tak se zase uloží ke spánku
Bruncla, 13.4.2013 19:20   reagovat
luxusni dil :d nejlepsi ten jeho usmev kdyz vyvadi Claru se zavrenyma ocima z TARDIS :d
DoctorKlimi, 7.4.2013 12:42   reagovat
Opět a zase super díl:))). Ale! Pro mě zatím jeden z nejslabších dílů 7. série. SPOILER. famózní hudba a doctorův proslov způsobuje husinu :D
zawa, 7.4.2013 12:14   reagovat
Sonicky srobovak kedysi ledva otvoril dvere, teraz to je skoro ako palicka Herryho Pottera. Toto mi trosku vadilo, inak celkom fajn cast.
Sibyx, 7.4.2013 11:59   reagovat
Taky mě to zmátlo ale pak mi došlo že vlastně oni mohli na doktora vysílat zvukové vlny a on je tím šroubovákem odrážel(sonický = Akustický/zvukoví)
omegam, 7.4.2013 21:26   reagovat
napriklad ked si vezmes tie betonove dvere
Sibyx, 9.4.2013 20:39   reagovat
ono to napadlo aj mna ale aj tak je to podla mna uz moc..
Sibyx, 9.4.2013 20:38   reagovat
Velmi dobrá epizoda. Jen mi vadilo, že všichni mimozemšťani mluvili mimozemksy, navzdory funkci Tardis. Taky si nejsem úplně jistý, jak si vysvětlit ten závěr, čekal jsem, že Doctor přijde o paměť nebo tak něco... dostalo ho to sice do kolen, ale větší efekt to nemělo... nějaké nápady? Teorie?
BTW: cold war vypadá skvěle. Takový "Alien type" sci-fi. Byl jsem pěkně naštvanej, že v tom traileru není vidět víc z válečníka...
Elektronicky.Otisk, 7.4.2013 10:22   reagovat
To mě teď taky zarazilo, ale pro sebe si to vysvětluju tím, že je prostě Pán času a funguje trošku jinak.

Zdálo se mi, že je nakonec sám překvapenej, že to přežil. Každopádně tohle je druh nelogičnosti, kterou jsem v rámci pěkného zážitku ochotna odpustit.
alexis, 7.4.2013 17:55   reagovat
No právě, ten jeho proslov k Bohovi byl úžasnej a famózní, ale nějak jsem nepochopila, co se stalo pak. Člověk by řekl, že když Doctorovi něco sežere duši, neměl by si asi nic pamatovat.
Bessie, 7.4.2013 10:28   reagovat
Souhlasim s tim, ze to bylo divne, ale trochu si rypnu: tobe uz nekdo snedl dusi ze vis, ze by si nemel nic pamatovat? ;) :)
Johny, 7.4.2013 14:31   reagovat
Tak jako když Doctor řekne, že duše jsou "vzpomínky a příběhy v tvé hlavě"... a pak nabádá "boha", aby si je vzal všechny v proslovu, který udělal z hereckých výkonů předešlích Doktorů trapné amatéry, tak bych čekal... že je z něj opravdu nakonec vytáhl...
Ono kdo ví, třeba z něj opravdu něco vytáhl - třeba Doctor zapomněl, proč nesmí říkat svoje jméno, nebo co by se stalo, kdyby ho řekl. Uvidíme :)
Elektronicky.Otisk, 7.4.2013 15:02   reagovat
Souhlasím s tím, že to byl herecký výkon na skvělé úrovni, ale Davidův proslov k "Bestii" v The Satan Pit byl pro mě ještě emotivnější vlastně celá ta scéna, kdy je dole u něj...
Musím si to jít pustit :-).
LOTR.JRR, 11.4.2013 16:13   reagovat
Možná si je jen přečetl, jako v knize.
Anne, 7.4.2013 16:13   reagovat
Pořád jsem nějak nepochopila, jestli si teda ten Praotec vzal Doctorovu duši, nebo nevzal. Kdyby jo, tak by si snad asi nic nepamatoval, ne?
Jinak hned co jsem se na to podívala, přišlo mi to zase jako jeden z dílů, které se teprve začnou rozjíždět a pak najednou skončí. Když nad tím ale přemýšlím teď, bylo to geniální a to hlavně díky úžasnému výkonu Matta. Jestli jsem někdy pochybovala o tom, že je lepší než Tennant, dneska mě to přešlo :D
Bessie, 7.4.2013 09:57   reagovat
Ciii tak to je tazka scena na konci panecku :)
spin90, 7.4.2013 09:27   reagovat
Tak tohle byla nádhera. Po dlouhé době zase pravá a nefalšovaná Doktořina z jiného světa. Murray Gold je pro mě génius už od I Am The Doctor, ale tady se krásně hudebně trefil do příběhu, to už se mu dlouho tak nepovedlo...
No ale hlavně Matt byl prostě fenomenální. Až mě děsí jak moc se mi tímhle výkonem vryl pod kůži... Děsí mě to proto, že ještě pár takových dílů a budu muset přehodnotit můj žebříček Doktorů. A to je věc u mě ještě včera nemyslitelná. No, asi se budu muset pro jistotu zítra naočkovat třeba Blinkem... :D

Ještě si neodpustím dvě bezvýznamné ´technické´ poznámky:

1. Už mě pomalu začíná štvát, jak všechny (no dobrá, 98% :D) bytosti v každičkém koutě vesmíru mají lidské (nebo jim velmi podobné...) nohy, ruce, hlavy... Já chápu, že rozpočet nedovoluje nějaké bloby a podobně rozmáchlé ujetiny, ale proboha kostým který by aspoň nějak změnil spodní část těl nebo ruce určitě silách produkce je. V podstatě o nic nejde, jen mi to prostě trošku kazí dojem z těch jiných světů které by jinak byly perfektní...

2. Jestli se Doktor už konečně nenaučí Tardis ovládat a ona bude muset furt tak ´skřípat´, dlouho mu už nevydrží :D :))
Trifi, 7.4.2013 04:50   reagovat
ad 1) v epizodě The Satan Pit (2x09) jsou v jeskyni obrázky jak lidé (nebo aspoň humanoidé) polapili Bestii, a tyto obrázky podle Doktora pocházejí někdy z času před vesmírem. Takže pokud do našeho vesmíru vstoupili humanoidé už na jeho počátku, tak se nemůžeme divit, že jsou všude :-)
jaktichu, 8.4.2013 19:21   reagovat
Ad 1: Někde jsem četl teorii, že je to způsobeno tím, že jako jeden z prvních národů ve vesmíru se vyvinuli humanoidní Gallyfreyané, kteří pak vytvořili Morphic field, který působí (nebo alespoň do konce Last great time war působil) napříč vesmírem a usměrňuje evoluci směrem k humanoidním formám.
Dr. Marlen, 7.4.2013 19:13   reagovat
Ajo, to jsem vůbec netušila, no je to hezký způsob jak to vysvětlit a ušetřit dost liber na rozpočet... :D :))
Každopádně, díky za rozšíření obzorů :)
Trifi, 9.4.2013 04:58   reagovat
Sice už jsem psal komentář, ale ještě mě napadla otázka :D

Co říkáte na to, že TARDIS nechtěl Claru pustit dovnitř? Vim, že klíč dostala Clara od sněhuláků, u týhle si teď nevzpomenu, ale i kdyby ho neměla, už v ní přece byla - to by mohlo mít budoucí dopad :D
Kozlick, 7.4.2013 03:47   reagovat
To nahrává vysvětlení, že Clara je někdo kdo se silně vymyká normálním zákonům času. Jacka chtěla Tardis taky setřást, když se na ní nalepil, o odletěla s ním někam na konec času (dál Utopie, 3. sezona).
alexis, 7.4.2013 10:10   reagovat
*nechtěla :)
Kozlick, 7.4.2013 03:48   reagovat
Strašně krátký!!! :D Ale nejůžasnější ze všeho byla ta doktorova řeč k "bohovi". To bylo něco naprosto dokonale úžasného... Skoro jsem brečela. ;-)
emawoodson, 7.4.2013 02:17   reagovat
Tak to já řvala jak želva :D ...naprosto mě to dostalo :)
Veru, 7.4.2013 15:58   reagovat
A ta hudba byla taky naprosto dokonalá!!!
emawoodson, 7.4.2013 02:18   reagovat
Všimli jste si, že se nám Tardis tak trošku rozpadá? :D
Na začátku, když se Clara rozhoduje, co by chtěla vidět, a rozhodne se pro "Something awesome", Doktor začne předvádět svoje wibbly-wobbly timey-wimey tahání za páčky a kroucení kdovíčím. Avšak těsně před střihem na scénu "light of an alien sun", zatáhne doktor za jednu z páček tak (pohled seshora), že s sebou strhne celou šestinu z šestiúhelníkového ovládacího panelu Tardis :D
Woro, 7.4.2013 01:14   reagovat
ajo :D ..

BTW: jak tam říkal, že už tam kdysi vzas svoji pravnučku, to Claře kecal, nebo by se to dalo dohledat v některejch starších dílech?
ententeak, 7.4.2013 03:01   reagovat
ajo :D ..

BTW: jak tam říkal, že už tam kdysi vzas svoji pravnučku, to Claře kecal, nebo by se to dalo dohledat v některejch starších dílech?
ententeak, 7.4.2013 03:01   reagovat
Vnučku má/měl, ale konkrétní díl, kde by s vnučkou navštívil tyto prstence neexistuje.
Elektronicky.Otisk, 7.4.2013 10:14   reagovat
vnučku má :) stačí se podívat hned na první díl prvního Doktora :)
Malá Miki, 7.4.2013 10:04   reagovat
nojo. vidiš to.. A já jsem myslel, že jí tak jen oslovoval před lidma, aby to nevypadalo tak blbě D
ententeak, 7.4.2013 11:26   reagovat
Ale na prstencích Akhatenu nebyli, aspoň nebylo v seriálu. Ale Doctor se Susan už myslím cstovali i předtím, než poznali Iana a Barbaru v prvním díle, takže proč ne?
Bessie, 7.4.2013 10:13   reagovat
Možná to i bylo natočené, ale ten díl se třeba ztratil...
Anne, 7.4.2013 16:18   reagovat
Určitě ne, i z ze ztracených dílů jsou známé synopse
Elektronicky.Otisk, 7.4.2013 16:33   reagovat
přesně tak, v seriálu to nebylo, ale se Susan před tím už hodně cestovali, takže, můžou tvrdit, že s ní byl kdekoli, a ničemu to neodporuje....
btw.. teoreticky Susan stále žije, neumřela v time war, takže doktor není poslední své rasy jak tvrdí... teda moc mě to nepasuje a nechápu to.
Xegiie, 7.4.2013 19:55   reagovat
jj uz jsem v predchozim prispevku psal ze dalsi osoba ktera by se mohla vratit je zregenerovana vnucka :D protoze oficialne ji nikdo za mrtvou neprohlasi :D ale zatim mam rozkoukanou 1 serii + ty nove no treba se tam nekde zmini :D
Josef Kmoniček, 9.4.2013 12:41   reagovat
Tak na tuhle epizodu jsem se moc netěšil. Čekal jsem, že to bude epizoda něco jako Beast Below, zkrátka díl typu "vyplňovací".
Po dlouhé době to však byla epizoda u které se mi zatajoval dech, ať už z kulis, hudby a nebo doktorova proslovu. Všechno sedlo jak mělo.
A ještě bych chtěl vyzdvihnout práci, kterou předvedli maskéři, protože to co oni dokázili to by vystačilo na celou sezonu Face off! a na další trilogii hvězdných válek
Victimer, 7.4.2013 00:51   reagovat
Naprosto skvělá úvodní-companion epizoda. Clara se zdála skvělá už od začátku a každou epizodou to potvrzuje víc a víc. Naprosto geniální hudba a scéna - ta holčička byla jak z obrázku a fakt jsem se o ní bál :D A ten proslov? Smith je prostě luxusní a nikdo mi to nevymluví, kam se hrabe nějakej Tennant (teď tu naštvu půlku osazentsva :D) Prostě druhá půlka 7 série je zatim geniální, uvidíme, co ukážou dál :)
Kozlick, 7.4.2013 00:36   reagovat
Jsi můj člověk. :)
Catherine Smith, 7.4.2013 13:41   reagovat
+1 :)
Blackthunder, 7.4.2013 00:38   reagovat
Já sice Davida z prvního místa kvůli Mattovi nevykopnu (jestli kvůli někomu, tak leda kvůli Tomu Bakerovi), ale kdyby Smith do toho dával tyhle grády od začátku, bylo by mnohem míň jeho kritiků.

Vím, že se asi teď zase dotknu jeho příznivců, ale v začátcích se mi jeho herecký výkon tak silný (v porovnání s touhle epizodou) nezdál.
alexis, 7.4.2013 10:16   reagovat
já mám teda Smithe nejraději, "líbil" se mi od proměny, ale zatím jsem viděl jen prvního a čtvrtého doktora + nové díly samozřejmě.. ale jelikož nové díly jsou o úroveň výš, něž klasický doktor, neočekávám změnu v žebříčku... i když věe je možné :)
Xegiie, 7.4.2013 19:58   reagovat
Já teda Smithe adoruju, ale v tomhle máš pravdu. Podle mě se hodně "vyhrál" skrze pátou a šestou sezonu a jeho výkon v sedmičce mi přijde neskutečnej :)
Elektronicky.Otisk, 7.4.2013 10:18   reagovat
To jo. Jak už jsem někde psala, já jsem měla se Smithem dost problémy, ale jestli si ho teď po 7. sezóně zamiluju a on si pak odejde, tak ho budu fakt nesnášet:-)
alexis, 7.4.2013 10:23   reagovat
Myslim, ze vzhledem k tomu, kolik se tvrdi, ze venovali prace Math s Jennou pripravou spolecne "chemie" obou postav, tak ze urcite jeste alespon sezonu zustanou oba.
Aries, 7.4.2013 16:48   reagovat
Já se sice chystám napsat něco podobného i víc nahoru do samostatného příspěvku, ale musím prostě kapitulovat a souhlasit. Mattův výkon v téhle jediné epizodě byl natolik famózní, že mám opravdu sto chutí odkopnout Davidaz z prvvního místa :D

Trifi, 7.4.2013 04:43   reagovat
Mám přesně stejné myšlenky, ale ještě si počkám do konce série :-)
Aleath, 7.4.2013 14:59   reagovat
Po dlouhé době zase epizoda, která není o Zemi. Naneštěstí pro mě tento díl obsahoval spoustu "utíkacích" nebo nevysvětlených scén, čímž se jevil jako velmi krátký. Tyto nedostatky zachraňovala krásná hudba a scéna, kde se Doktor rozhodne obětovat kus sám sebe.
Bohužel zpěv a hudební doprovod není tím důvodem proč na Doktora koukám. :(
Jety, 6.4.2013 23:57   reagovat
Tak táto epizóda ma neskutočne prekvapila... až som nečakal že niečo može byť tak dokonalé... nemám slov to ani opísať ale rozhodne pozrem ešte raz s titulkami :)
Tajfun, 6.4.2013 22:58   reagovat
Jsem to jenom já, nebo si i někdo další všimnul že to co Clara vytáhla rozhodně nebyl stejný list jako jsme viděli minulou epizodu?
Dalicek, 6.4.2013 20:33   reagovat
Hmm za hodinu na to čekám fanouškovskou teorii :D
Blackthunder, 6.4.2013 20:50   reagovat
Amen!!! Vím, že je to hrozná blbost, ale zrovna takové maličkosti, které nesouhlasí, mě nejvíc iritují.
semifreda, 6.4.2013 20:44   reagovat
Tak alespoň to byl ten samí jako na začátku přistál na Clařině tatínkovi
Dalicek, 6.4.2013 22:03   reagovat
:o))) listovali ste niekto tú Clarinu knižku... Možno tam tých listov má viac... tento bol jednoducho na inej stránke ako ten, čo sa ukázal v predchádzajúcej časti
Elladdan, 9.4.2013 11:53   reagovat
Tak já se musím přiznat že mě to nějak nenadchlo, možná je to tím že jsem se na tuhle epizodu dost těšil ale nejsem z toho ani zdaleka tak nadšený jak bych čekal. Tak ale třeba se to po druhém shlédnutí zlepší
Dalicek, 6.4.2013 20:28   reagovat
Nevite kde by se to dalo stahnout? :)
JendaM, 6.4.2013 20:26   reagovat
Tyjo, já vám nevím... Asi to potřebuju vidět ještě jednou, abych z toho měla lepší dojem.
semifreda, 6.4.2013 20:13   reagovat
Nevíte kde bych to mohl stáhnout nebo se na to alspon kouknout? ja jsem to totiž prosvihl.
DoctorMatt, 6.4.2013 20:12   reagovat
Nainštaluj si do chromu Hola unblockera potom choď na stánku bbc iplayer a nájdi si Doctora Who a snáď už to tam dali.
(hola unblocker zoženieš v Chrome Web Store)
FrogySK, 6.4.2013 20:53   reagovat
Ahoj, hola unblocker už mám, minule fungoval, ale ted nějak ne :( Taky jsem zkoušel ProxMate nebo přes nějakou stránkou z UK IP, ale nic.. nevim proč ten Hola nefunguje, jdu ho zkusit nainstalovat znovu, jinak díky za odpověď :)
DoctorMatt, 6.4.2013 21:05   reagovat
Ja som mal pocit ako by to trvalo 25 min. ,ale príbeh bol celkom dobrý a hudba bola úžasná.
FrogySK, 6.4.2013 20:09   reagovat
Bohužel jsem stihla jen druhou polovinu, ale i přesto mám dojem, že šlo o další skvělou epizodu. A i docela dojemnou. Těším se na titule, abych si to zítra mohla pustit celý hezky v klídku, aniž by se mi sekal obraz :)
Ajka, 6.4.2013 20:03   reagovat
tak tohle byla nádherná epizoda! Celou řadu tvrdili, jak každá epizoda má být jak nějaký obří film... a tentokrát jsem z toho ten pocit vážně měl! Nádherná hudba, masky, barvy, Clara a úžasnej příběh! :) Prostě nádhera! :)
Blackthunder, 6.4.2013 20:03   reagovat
Jo, Clara je fakt úžasná. S Mattem jim to fakt šlape, mají nějakou dobrou vzájemnou chemii či co. A to uznávám i jako ne zrovna fanynka 11. doktora.
alexis, 6.4.2013 20:16   reagovat
Nemůžu se dočkat soundtracku. A ať si mě nepřejou, jestli tam nedají všechnu tuhle hudbu. Jinak díl skvělej, ale ještě na to mrknu s titulkama, nerozuměl jsem všemu :-(
Zarwi, 6.4.2013 20:03   reagovat
Na ten soundtrack se také těším! Poslední dobou jsem do něj nějaká ujetá a u tohohle dílu byl úžasnej!
Ajka, 6.4.2013 20:04   reagovat
Já zbožňuju hudbu Murray Golda. Pouštím si soundtracky k předchozím sériím skoro denně při učení a DW Proms jsem viděl snad už tisíckrát.
Zarwi, 6.4.2013 20:16   reagovat
Přesně! Učí se mi u toho líp, než když si pustím normální písničky. Neuvěřitelně nádherná hudba. A DW proms jsou boží :)
Ajka, 7.4.2013 10:27   reagovat
Jsem okouzlena:-)
alexis, 6.4.2013 20:01   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme