Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

The Day of the Doctor - Poepizodní diskuze

Epizoda před malou chvílí skončila. Všechny komentáře k ní směřujte sem. NEBEZPEČÍ SPOILERŮ.


23.11.2013 22:47   Různé   semifreda

242 komentářů

Mimochodem, možná jsem úplně tupej (SPOILER), ale jak mohou Dalekové ve speciálu Day of the Doctor křičet "Doctor detected", když byl vymazán ze všech jejich databází?
Spiderman, 10.12.2013 20:18   reagovat
Protože se to odehrává v době časové války, která se odehrávala o hodně hodně dříve, než Clara vymazala informace o Doktorovi.
naheCZ, 13.6.2014 10:42   reagovat
Tak jsem si to konečně pustil ve 3D na televizi a nevim jestli jsem blbej a nevidim 3D nebo jestli je blbá televize a umí to blbě, ale většina záběrů byla nekoukatelná protože ustřední motiv byl vidět a okolí bylo rozmazané/zdvojené :D
Flippy, 1.12.2013 19:48   reagovat
zkus si nasadit 3d brýle...?
FordPrefect, 1.12.2013 20:49   reagovat
Tak blbej ještě nejsem :D
Flippy, 1.12.2013 21:05   reagovat
sorry, ale ten popis co jsi napsal zněl přesně jako když koukáš na 3d bez nich. Teď ještě jesli jsou to ty správné 3d brýle (je víc principů).
FordPrefect, 2.12.2013 10:18   reagovat
Měli by být, zkusím ještě vyměnit baterie
Flippy, 2.12.2013 14:39   reagovat
Ještě dotaz. Když 8 Doctor regeneroval mimo TARDIs a vlastně to řídili ty babky. Dá se to vůbec počítat za normální regeneraci? Správně by se neměla ani počítat když ji neřídila TARDIS.
Petr, 1.12.2013 13:02   reagovat
samozřejmě, že se to počítá.. TARDIS nemá s regenerací nic společného, klasičtí Doktoři taky neregenerovali jenom v TARDIS.
alyrin, 1.12.2013 14:34   reagovat
v TARDIS v klasiku regenerovali len 1,5 a 6 to je blbosť z obnoveného seriálu že doctor musí regenerovať v TARDIS
The Master, 2.12.2013 20:26   reagovat
Vždyť v obnovených sériích nebylo nikde řečeno, že musí regenerovat v Tardis (a 11 zregeneroval mimo ni na hodinové věži v Trenzalor) nebo mně něco uniklo?
Sigma, 9.7.2014 15:05   reagovat
Pánové Času mají už od narození v sobě uloženou regenerační energii na jejich "Úniky před smrtí" která jim dovoluje od narození těsně před smrtí regenerovat nezávisle na prostředí, času či okolnostech přesně dvanáctkrát krom záměrného zablokování regeneračního cyklu což bylo dokázáno v díle 06X08 - Zabijeme Hitlera kde River za pomocí jedu Doktora otrávila přičemž jed mu znemožnil regenerovat. Regenerace dokáže také léčit normální zranění ale to spotřebovává regenerační energii proto se Doktor a River vztekají když ten druhý regeneruje běžné zranění.
Kira, 24.12.2014 23:16   reagovat
Shodou okolností jsem se ocitl během premiéry v americe a musím vám říct, v tom 3D a na velkém plátně je to opravdu zážitek života :3
TimeLord_CZ, 30.11.2013 17:09   reagovat
S hodnocením jsem chvíli počkal, ale nakonec musím říct, že se mi to líbilo. Děj celkem uháněl, herecká spolupráce fungovala výborně, trio doktorů bylo naprosto odzbrojující ... a záchrana Gallifrey? Možná víme, co se vlastně s planetou stalo, ale na to, zda jí doktor nakonec zachrání bych zas až tak moc nesázel. Šílená mysl páně Moffatova podceňována by být neměla. :-) ... takže se nechám překvapit
Archen, 29.11.2013 23:46   reagovat
jo uvidíme iked si vážne myslím že ju zachrány nakoniec ale jak si povedal nechajme sa prevapiť
The Master, 30.11.2013 14:30   reagovat
Jojo máš pravdu. Konečně jsem viděl minifilm Noc Doctora, kde regeneruje na Válečníka a sám řekne, že již není žádný Doctor. Pak opravdu počet reinkarnací sedí. Je zajímavé že ve starých sériích se objevuje Doctorova zlá reinkarnace Valeyard, která je zasazena mezi 12 a 13 reinkarnaci. Nesnažili se pak tedy touto epizodou tuto postavu tak trochu oživit?
Petr, 28.11.2013 20:33   reagovat
nie valeyard je odpadová zložka doctora (hnev, nenávisť ...) najviac sa k tomu približuje prvá regenerácia davida tennanta v jorny end to je môj názor
The Master, 28.11.2013 21:10   reagovat
12 regenerací = 13 inkarnací
Inkarnace se zachováním číslování Doktorů:

1. William Hartnell ........... (1. Doktor)
2. Patrick Troughton ....... (2. Doktor)
3. Jon Peterwee ............. (3. Doktor)
4. Tom Baker ................ (4. Doktor)
5. Peter Davison ............ (5. Doktor)
6. Colin Baker ................ (6. Doktor)
7. Sylvester McCoy ......... (7. Doktor)
8. Paul McGann .............. (8. Doktor)
9. John Hurt .................. (Warrior - Válečník)
10. Christopher Eccleston .. (9. Doktor)
11. David Tennant ......... (10. Doktor)
12. David Tennant ......... (10. Doktor)*
13. Matt Smith .............. (11. Doktor)
--------------------------------------------------------------

Sečteno podtrženo. Doktor spotřeboval všech 12 regenerací a bude se muset ve vánočním speciálu vypořádat s tím, že nemá jak zregenerovat na Petera Capaldiho :)

*Na konci The Stolen Earth spotřeboval 10. Doktor jednu regeneraci, přestože mu tvář zůstala stejná.
Woro, 27.11.2013 00:03   reagovat
David Tennant nezregeneroval dvakrát. Kdyby měl tu schopnost zůstat stejný, tak nikdy neodejde.
Metal, 2.12.2013 18:19   reagovat
Na konci neukázali do koho Hurt regeneruje. Možná ještě budem překvapený. Nepamatuji se, že by někde vysvětlili co se stalo s doctorem/ženou co vznikla klonováním. Akorát už si nepamatuji jak se ten díl jmenoval. Dcera Doctora na konci frnkla raketou. Doufal jsem, že to někde použijou ale zatím nic.
Petr, 27.11.2013 18:54   reagovat
Když si pozastavíš poslední moment ukázané regenerace Hurta, můžeš si všimnout, že to s největší pravděpodobností je Ecclestonův Doktor (hlavně to jde vidět na očích). Bohužel se Eccleston nedal k natáčení speciálu přemluvit, tudíž skončilo u naznačení. Nacpat za Hurta ještě dalšího Doktora by už bylo od Moffata přehnané.

Díl se jmenoval "(2005) 04x06 The Doctor's Daughter (Doktorova dcera)" a na Doktorovy inkarnace nemá vliv. I když bych se na návrat doktorovy dcery v nějakém speciálu určitě rád podíval.
Woro, 27.11.2013 20:26   reagovat
až nato že to maš aj tak zle označené lebo hurt sa nakoniec stal doktorom čiže je 9 doktorom tím je chris 10, dave je 11 a + regeneruje v journy end do vyleyarda a matt je tímpadom 13 a špeciál je o tom aby mohol zregenerovať znova a capaldi je normálny 14 doktor a moffat len troluje zasa
The Master, 27.11.2013 08:54   reagovat
A kde bylo řečeno nebo naznačeno, že je to Valeyard ?
Metal, 2.12.2013 18:26   reagovat
Má to spočítaný dobře. Moffat říkal, že číslování Doctorů se měnit nebude, nabídl (jak je vidět v titulkách) pro Hurta pojmenování "War Doctor".
Elektronicky.Otisk, 27.11.2013 12:31   reagovat
ale aj tak by malo byť pri davovej prvej regenrerácií pomenovanie valeyard
The Master, 27.11.2013 19:28   reagovat
Valeyard vznikl "někdě mezi 12. a poslední inkarnací". Tedy by se mohlo jednat o lidského Doktora stvořeného z ruky Doktora v Journey's End. To však není stejný Doktor, jehož inkarnace jsem vypsal. Je to slepá (lidská) větev. 11. a 12. inkarnace je pořád stejný 10. Doktor. Valeyard vznikl bokem. Označit 12. inkarnaci jako Valeyard by tedy byla blbost.
Woro, 27.11.2013 20:10   reagovat
Kde jsi vůbec sebral to slovo Valeyard?
zusp, 19.5.2014 12:37   reagovat
prečo čas predsa ide prepísať a doctor sám povedal že metacrisis obsahuje nenávisť a hnev takže tým by bol virešený problém a aspon nebudú žiadne problémi ako teraz s Hurtom
The Master, 27.11.2013 21:41   reagovat
Vždyť říkám... lidský (meta-crisis) doktor klidně Valeyard být může, ale není to ani 11. ani 12. inkarnace. 10. Doktor zůstal nezměněn, jen se při regeneraci z 11. do 12. inkarnace vytvořil bokem meta-crisis doktor.
Woro, 27.11.2013 22:04   reagovat
dobre takto by sme to mohli uzavrieť
The Master, 28.11.2013 17:11   reagovat
Woro, 26.11.2013 20:19   reagovat
Recenze The Day of the Doctor: www.gorilla.cz/article…
Jackolo, 26.11.2013 16:42   reagovat
Mám takovou ujetou teorii, jak to bude s Capaldim. Capaldi zregeneruje z Johna Hurta a všichni od Eccelstona až po Smithe se stanou paralelním virtuálním svědomím Hurta "co by se stalo, kdyby Gallifrey nezmrazil" Taková neexistující timey-wimey-mišmaš-čalamáda. Capaldi to bude mít někde v podvědomí (jako Donna Doctora) a bude se nějak snažit najít zmizelou Gallifrey.
Vashta, 26.11.2013 15:47   reagovat
Ve speciálu bylo vidět, že Hurt regeneruje do Eccelstona (který se bohužel nedostavil, tak to tam jenom naznačili)..
KapsaDan, 26.11.2013 20:58   reagovat
blbosť nech si Moffat hovorí čo chce viem žeje to len troling a Capaldi je absolutne normálny 14 doctor (špeciál bude o tom aby mohol teda zregenerovať) ktorý bude hladať Galifrey
The Master, 26.11.2013 17:33   reagovat
Už se ví i název vánočního speciálu pokud je to správná informace tak by to mělo být: The Time of the Doctor

A taky si někdo myslí že Capaldi bude nějaký zlý doctor?
Branik0053, 26.11.2013 01:21   reagovat
Jo a je to tak že Capadli je 13 doktor ? A Hurt byl 12?
ja, 25.11.2013 22:22   reagovat
Capaldi je 13 a Hurt byl teda 9, mezi McGannem a Ecclestonem ( z kterýho se ted stal 10)
Youda, 25.11.2013 23:46   reagovat
ted musí Capaldi najsť Galifrey
The Master, 25.11.2013 19:28   reagovat
Chvála,nevěřil jsem že po tolika dílech bude i tento super,muselo to dát spousty práce.
tiem, 25.11.2013 17:26   reagovat
Tak dokoukáno. Speciál se mi moc líbil, ale stejně, místo Hurta tam měl být Chris.
Michal, 25.11.2013 15:16   reagovat
Neustále se tu mluví o zmatcích ohledně výročního speciálu. No, rád bych uvedl vlastní názor:
Co se týče Časové války, bez bližších informací se asi nedozvíme, jestli se tak jmenovala protože bojující cestovali časem nebo jen proto že jednou stranou byli Páni Času.
Pokud jde o Konce Času a Poslední Sankci, tam je toho víc. Doktor v Konci říká, že všichni Páni Času byli zlí ale ve skutečnosti mohl myslet jen vysokou radu. Jak víme od Doktora i River Song, Pán Času si umí vzpomínky vytěsnit z hlavy a oba Doktoři ve speciálu říkali, že se Válečného Doktora snažili zapomenout. Doktor tedy nemusí mít přesné informace. Rassilon je pak šéfem velké rady, která má nejspíš pod palcem celou Gallifrey, nebyl by tedy problém zoufalému obyvatelstvu Sankci vnutit. Že mu pozice po jeho debaklu v Konci Času nevydržela potvrzují nadávky generála ve speciálu. Pokud jde o časové rozdělení, Scény z Gallifrey z Konce se odehrávají ve dne, válečné scény ze speciálu se odehrávají v noci, za mohutného útoku Daleků. Nemyslím si, že by přerušili jasně vítězný útok, aby dali Pánům Času čas na provedení Konečné Sankce. Pokus o Sankci se tedy odehrál v předvečer poslední bitvy.
No, to je asi tak všechno. Rád uvítám další názory.
Toskin, 25.11.2013 14:35   reagovat
Naprostý souhlas, konečně někdo se stejným názorem...jen bych doplnil, že si myslím, že se skutečně jednalo o válku s cestováním časem. Proto ji v původní historii Doctor zamkl časovým zámkem...aby z ní nikdo nemohl vycestovat do minulosti (nebo budocnosti) a zvrátit tak výsledek války...
Spiderman, 25.11.2013 20:41   reagovat
Nikomu vám nevrtá hlavou, co to spadlo do toho kafe? Nebo je to naopak úplně jasný a jen já to nepochopila? Na mě to působí jako zásadní klíč ke Gallifrey, ale kdoví...
Lura, 25.11.2013 12:54   reagovat
Do kafe? Kdy? :-)
Nicolas, 25.11.2013 18:44   reagovat
Tak to nebylo kafe, ale čaj (podke varvy silný) Britové kafe moc nepijí.
Ben, 26.11.2013 00:15   reagovat
Myslíš tu kostku cukru? :-D
Nicolas, 25.11.2013 19:23   reagovat
No, když tam zmrazili Gallifrey a najdenou něco spadlo do kafe, říkal jsem si - Gallifrey skončila v kafi :D. Potom jsem si ale okamžitě řekl, že to byl cukr, takže podle mě to na příběh zásadní vliv mít nebude :) (leda že by to byl cukr vyrobenej z Gallifrey !!! :D)
Pokladvmoři, 25.11.2013 19:22   reagovat
Asi jo, asi to fakt bude jen cukr...
Lura, 25.11.2013 20:36   reagovat
Ještě mě teď napadlo - a bohužel, než bych znovu projela všechny díly, abych se ujistila, že nekecám, tak by tato diskuze byla out, proto bez ověření se ptám... přijde mi, že tam nesedí věk Doktora. Doktor sice neustále kecá, ale Matt říká, že mu je cca 1200 let - což by bylo skoro 200 let po jeho "smrti v Americe", což mi přijde až moc s ohledem na to, jak vypadá Anglie a kdy potkal Claru. David zase tvrdí králíkovi, že mu je 904, ale pokud vezmeme, že někde v jeho sériích říká, že mu je 947, tak to časově nesedí a když zapojíme Chrise, tak od doby regenerace Hurta do Matta v tomto díle uplynulo 400let - což mi přijde nereálné. Jak to vidíte vy? - jo jasně, chápu, že to je drobnost, ale bouchla mě do očí
sea, 25.11.2013 08:45   reagovat
Za těch 200 let, co uběhlo Doctorovi, se anglie moc nezměnila...protože cestuje v čase. Mohl se třeba vypravitna měsíc, tam 200 let pít koktejl a pak se vrátit zpět na zem v tu samou sekundu, kdy odletěl a byl by o 200 let starší a anglie pořád stejně "mladá". Jinak řešit věk je zbytečný. Sedmý Doctor tvrdil že mu je cca 940 (přesný číslo si nepamatuju), za Davise zase Doctoři tvrdili, že jim je 904... obecně se předpokládá, že to Doctor prostě už zapomněl, že o tom neustále lže, nebo svůj věk udává podle různých kalendářů z různých planet (v jednom audiopříběhu osmý Doctor říká, že v jedné speciální části vesmíru jsou mu podle jejich kalendáře dva).
Elektronicky.Otisk, 25.11.2013 09:45   reagovat
uprimne sa mi to tu cele nechce citat :D takto tu uz mozno bolo ale mna najviac zaujalo na konci veta ktora moze mat asi najvacsi dopad do buducnosti serialu a to
NIEKTORE TVARE SA TI VRATIA nuz uvidime co to znamena :D
ehm, 25.11.2013 03:10   reagovat
Právě jsem to dokoukala a musím říct, že se mi to moc líbilo! Mělo to spád, jiskření mezi Doktory, vtipy, které to všechno odlehčovaly.... dokonce na první dívání jsem viděla dvě pidichybičky. Jen jsem asi trochu nepochopila to, že oni Gallifrey zmrazili a byli z toho nadšení, že je to napadlo, ale vždyť Master na konci 4.série se pokouší vrátit Pány času zpět do reality a planeta se blíží k Zemi...takže 10. musel vědět, že Gallifey není zničená - nebo mi něco uniklo?
sea, 25.11.2013 01:52   reagovat
Viem, že už je to starý príspevok, ale nedá mi to nereagovať naň. Niekde pri konci sa rozprávali o tom, že si to celé vlastne nebudú pamätať.
Peter035, 4.1.2014 17:38   reagovat
ako sa to vezme pretoze tato verzia Tananta je podla mna jasne verzia tesne z pred End of Time uz ma po vsetkom a ako bolo jasne v specialoch oddaluje koniec zabavou az to nakoniec nestiha ako chcel a teda tesne po tomto odleteni sa moze ukazat na planete Odov a nasledne do pribehu a udalosti kde sa snazia pani casu seba zachranit a a doctora znicit aby ho nenapadlo v buducnosti toto kiez to pre vedenie panov casu ktory maju seba jasne za Bohov a nieco viac je znicenie asi rovnake ako uveznenie v case proti ich egu nedava to mozno zmysel ale casovo by to nadvezovalo kde na cas sa bubon do masterovho podvedomia snazi dat vrchna rada casovo subezne stym ako doktor riesi zachranu s vojenskym velenim ako som uz napisal Rasilion sa dozvie o zakonzervovani Galifrey a nepaci sa mu to rovnako ako znicenie kedze asi neveri v zachranu a mozno sa mu nepaci strata postavenia po ich najdeni doktorom takto by to Moffat mohol dako zachranit lenze on vymysli daku inu vec samozrejme ako vzdy nebude mat nik pravdu :D
ehm, 25.11.2013 03:42   reagovat
neřešit detaily .. je to příliš rozjetej a rozáshlej příběh, na to aby dokázali všechny nový nápady provázat se starýma do dokonalosti. Za ty série je tam už tolik nesrovnalostí (jako například celá dějová linie s River Song, která v rozmezí Silence in the library, kde se objevila poprvé a dalšími pozdějšími epizodami vůbec nedává smysl a logiku) , že se to opravdu musí překousnout :)
Tomáš Pilík, 25.11.2013 02:00   reagovat
Tady ukazují v částech, jak jde její časová linie. www.youtube.com/watch?v…
Drizle, 25.11.2013 08:37   reagovat
já měl spíš na mysli, že jim nesedí ta knihovnická River a ta ostatní. Ta první byla archeoložka a byla horzně na měkko¨, že ji Tetannt nepoznává, ale ostatní River i ta časově poslední (po její smrti na Tranzelor) jsou úplně jiné... divoké, nebojácné až docela trapné přechytralé frajerky .. . Tuhle dějovou lini pro mně podělali. Ona měla bejt kus jeho milsotnýho života a jeho dlouhodobá společnice a ne dcera pihatý modelíny a vlastně rychlokvaška :D :-/
Tomáš Pilík, 25.11.2013 09:33   reagovat
Moc jsem nepochopil ten konec . To že si pomatuje všechny tváře atd.. Takže to je jako jeho budoucí já , který "jako" se vrátí ke střežení těch artefaktů ??? A navíc, možná že to je konspirační, ale jak pak Hurt regeneroval, tak neukázali do koho.. bud kvuli neúčasti Ecclestona nebo si nechávají otevřený vrátka ?? Přece jen rozdíl mezi Hurtem a Smithem je 400 let ??? Jinak epizoda luxusní, stejně jako za Tennanta . Myslím že teď si nadznaačili zase velkou kapitolu . ... ale jak se tady řeší veškerý konspirace, jak s námaznostmi k jiným epizodám , tak komunikace mezi všemy 13 inkranacemi je jenom nedopatření scénáristů, kteří vymýšlí pořád nové scénáře a už dochází k dějovým držkopádům... Na druhou stranu, nasadili si dost vysokou laťku a teď musí s každou epizodou pořád překvapovat, jinak jim padne sledovanost a s tím i celý seriál :-)
Tomáš Pilík, 25.11.2013 00:33   reagovat
jo a proč vlastně Regeneroval ?????
Tomáš Pilík, 25.11.2013 00:34   reagovat
Říká tam něco jako "My skin is wearing little bit thin".... to samé říkal první Doctor, když zemřel. Hurt umírá na konci stařím, je prostě jeho čas. Ovšem to jak jednotlivé inkarnace stárnou, je nejasné.
Elektronicky.Otisk, 25.11.2013 09:48   reagovat
Hurt regeneroval, protože byl jeho čas. Byl to válečnej Doc a válka skončila.. byl vyčerpaný atd. (sám říká, že to dává smysl - navíc ještě zmiňuje, že doufá, že tentokrát uši nebudou přitahovat takovou pozornost... narážka na ušouna devítku :-) )

A jak jsi naznačil... nemá cenu se šťourat v úplných detailech. Mofatovo tým se snažil to co nejvíce svázat dohromady s tím co se odvysílalo v minulosti, ale u tak rozsáhlého seriálu je to prostě nemožné. Buďme rádi, že z toho není něco jako 5 Doctorů, při oslavě 20. výročí :-D
Nicolas, 25.11.2013 00:51   reagovat
jako mňe sa lúbilo aj 20 výročie náhodou to bola docela dobrá časť
The Master, 25.11.2013 09:53   reagovat
Tak na to koukam znova, jinak to nešlo :D A je fakt skvělý, prostě mě to baví, tolik vtipnej detailů a jemných narážek.. :) A Hurt je tam výbornou sebekritikou nových sérií :D
Tygger, 25.11.2013 00:18   reagovat
Překvapuje mě, že si všichni myslí, že Doctor uspěl v záchraně planety. A pokud se toho bude držet Moffat, tak Galifrey dost pravděpodobně jen aby dobil doktorovi nové regenerace (přece jen už jsme u třináctky a nikdo jiný než Time Lordi mu další nedá). Následuje zjištění, že jim pořád stejně hrabe a nechá je tam, kde jsou. A pokud s tím má něco společného Silence a armáda v "Good man goes to war" (Všude Omegy) budou dost možná v paralelním vesmíru z původních doktorů.
Arry, 24.11.2013 23:17   reagovat
No, bude fajn, když v dalších epizodách nějak zohlední dění End of Time. Každopádně mi přijde jako dobrej zvrat už nechat za sebou tu válku, která už si svou záhadnost užila dost dlouho, a zaměřit se na nějaký další příběhy. Přičemž možnost zapojit timelordy zase do příběhů přinese plno srandy.
Tygger, 24.11.2013 23:33   reagovat
afirmative
The Master, 25.11.2013 09:55   reagovat
Tak mě se epizoda moc líbila, půjdu si jí dát s dením odstupem ještě jednou :)
A rozhodl jsem se podělit o svých několik teorií:
1) Tom Baker hrál budoucí Doktorovu inkarnaci, která si vzala vlastní tvář a šla do důchodu (mimochodem čuměl jsem s otevřenou pusou když jsem ho tam uviděl :)
2) To co jsme viděli v závěru zatím poslední série NEBYL Fall of the 11th, i když se to odehrávalo na Trenzalore. Už od začátku mi to přišlo takové nic moc, aby kvůli tomu byl všechen ten humbuk, myslím že ta skutečná akce se stane až tam Doktor dorazí ze svého pohledu podruhé a z pohledu planety potřetí a z pohledu nás o Vánocích a udělá tam něco moooc ošklivého a pak zregeneruje, což z toho veselého chlapíka kterým se stal když zjistil že si nevyhladil Time Lordy udělá ošklivě se tvářícího Petera Capaldiho. S tím souvisí, že jak se dostali z jizvy není důležité - prostě se to povedlo.
3) Příběh do dalších sérií má veliký potenciál - to že Gallifrey existuje může dát velmi zajímavou zápletku ne proto že by jí hledal, ale hlavně proto že až jí najde se bude muset rozhodnout co s ní udělá!
Dalicek, 24.11.2013 23:14   reagovat
O tom že dalšie časti budú skvelé nepochybujem, pretože Moffat je zvyknutý plánovať dosť dopredu. Už v piatej sérii mal vytvorený Silence a podľa mňa ked už pravdepodobne začal nový príbeh tak ho nepokazí ako ja väčšinou špagety.
Woobley, 4.1.2014 14:33   reagovat
1) ja som tiež kukal hlavne preto že som myslel že tie reči boli len kačica
The Master, 25.11.2013 09:57   reagovat
Díl byl skvělý. Ale nemůžu přijít na to, jak je to s časovým zámkem Gallifrey a tím dílem, jak se panové času snaží z války utéct prostřednictvím Mastra. To v tomto díle doktoři zachránili Gallifrey, která už časový zámek měla, nebo toto zmražení Gallifrey bylo tím časovým zámkem?

A myslíte, že život na Gallifrey jde dál, nebo opravdu v té vteřině zamrznul a potřebuje rozmrznout?
Tyna, 24.11.2013 22:58   reagovat
Tohle je přesně věc, asi jediná, která mi není moc jasná. V End of time na konci čtvrté série se objevil zvrat, že páni času nakonec nejsou mrtví, ale jenom zavřený mimo čas. Jasně, cool.

Ale teď to působilo, jako že Doktoři Gallifrey opravdu zničili a zabili je.. dokud to teď nezvrátili.

Taakže buď je to celkem popletený, nebo scény v End of time vlastně "už počítají" s tím, co se teď stalo ve speciálu.

Tohle mi přijde jako podnětnější otázka, než podivné přepočítávání Doktorů, které kupodivu každému vyjde jinak.. kde je problém?
Tygger, 24.11.2013 23:28   reagovat
V end of time to byl posledni den casove valky, ktera cela byla zamcena (mimo cas?) a tudiz jeste porad byli vsichni nazivu. Ted ve specialu, jak uz tady nekdo zminil, je to az po udalostech z end of time (zminka generala o high council a jejich planu, ktery nevysel), nebo spise paralelne a po (v end of time zminuji, ze doktor ma u sebe moment, ktery vzal v prubehu specialu)
insider, 24.11.2013 23:48   reagovat
oni sa to preratavanie snazili vysvetlit na principe srubovaka... ze o 400 rokov neskor mal na preratavanie dost casu aspon tak som to pochopil
zaooo, 25.11.2013 00:30   reagovat
To, že to bylo super, ani psát nemusím, protože bylo, mám jen otázku jednu.

Jak na konci zachraňovalo 13 doktorů najednou gallifrey, jak se vlastně ti ostatní dozvěděli, že tam mají taky být a zachraňovat Gallifrey? Dokonce říkali, celý život jsem to připravoval, jak ti před časovou válkou mohli něco připravovat, když přece v jejich době žádná časová válka nebyla. Nějak tohle nechápu...
jirin, 24.11.2013 21:54   reagovat
Možno ich priviedla Rose, teda Bad Wolf... alebo skôr Moment. (Už má tretie meno! :D) Iná možnosť je, že naši Doktori vyslali nejaké volanie ostatným... :)

A to, že časová vojna v ich dobe nebola... je tak trochu blbosť. V akej dobe? Doktor cestuje časom. Kľudne mohol ako prvý Doktor cestovať na Gallifrey počas Časovej vojny... Ale zas myslím, že to, že to celý život pripravoval nemyslel doslovne, skôr to bolo len veeľmi dlho.
m..., 24.11.2013 22:17   reagovat
Díky za reakci, jj Bad Wolf mě taky napadl. Svolání samotnou trojkou Doktorů mi moc nehraje, nesmějí přece překřížit svoji linie, čímž by takhle do ní zasáhli. Takže asi to vidím taky na tu Rose...

Btw mí Rose z Momentu a Rose s Doktorem nějakou větší spojitost. První epizoda se motala kolem Bad Wolfa, ale Rose nevěděla asi, ež to je ona, mohl to vědět Doctor, že je to Rose?

Jasně, že tam mohl jít, když cestuje časem a prostorem, ale tak vycházím z té časové sekvence Doktorů. O nějaké časové dárce tak věděli jen Doktoři od Hurta dál.
Jirin, 24.11.2013 22:44   reagovat
Od McGanna ;)
Metal, 25.11.2013 18:55   reagovat
od Hurta ako môžete tvrdiť že to je 8 ked ste jasne videli regeneraciu v night of the doc
The Master, 25.11.2013 19:30   reagovat
Jenže ta válka byla už za dob McGanna, proto se rozhodl zregenerovat.
Metal, 25.11.2013 19:39   reagovat
doctor síce bežne prekrižoval svoje línie ale tiež si myslím že to bol BW/Rose/Moment a myslim si že sme ju nevideli naposledi
The Master, 25.11.2013 10:02   reagovat
Jak tak čtu tady to komentáře tak nevím mě se líbil, běhal mi při něm mráz po zádech, líbilo se mi jak tam zapojily nepřímo všechny doktory ( i když mě trochu zarazilo jak říká že tam je i 13 ale nikdo víc - to vypadá že 13 je opravdu poslední, mohl dodat a i další - bylo by to více neurčité) To kde je Galifree je docela jasné - to je ten obraz, celá je v něm zmražená a doktor, který se vrátil k jedné ze svých reinkarnací ji hlídá jako kurátor. Jeho jizva z minulosti že vyhladil Pány času nezmizí, protože tohle si stejně nebude pamatovat. Jak si to nepamatovala 11, tak si to nebude pamatovat ani 12 ani 13, nikdo ani si napamatoval že si vzal Alžbětu. Doktorovi bude muset teprve někdo připomenout že Galifre není zničena ale jen ztracena.
ajam, 24.11.2013 21:44   reagovat
11 si to pamätá. Nepamätajú si to len 10 a Hurt.
dddwww, 24.11.2013 21:51   reagovat
Není to ani tak dávno, co skončil díl "The name of the Doctor" a speciál už je přesto za námi. Moffat se toho mohl chopit teoreticky jakkoliv, otázka zní, udělal to dobře?
Na tu už se těžko odpovídá, ale díl to nebyl špatný. Interakce mezi Doktory byly hodně funny, odkazy na tenisky, na Mattovu bradu byly dost dobré. Ty věci s tím šroubovákem byly taky docela zajímavé, ale přece jen alien z budoucnosti, který má stroj času otevře pitomý středověký dveře za 400 let? WTF?!?
Zápletka byla zajímavá, ale už to tady spoustu lidí napsalo, tím happy endem ztratil seriál, tedy jeho hlavní postava velkou část svojí osobnosti.
Způsob jakým tam naházeli skoro všechny dosavadní Doktory taky byl docela dobrý, aspoň tam nebyla žádná módní přehlídka, které jsem se docela bál. I tak mi přišlo, že David i Matt měli hodně málo prostoru, David neřekl skoro nic, jen na začátku se líbal s Alžbětou. Jak pak taky unikaly na internet různé zprávy od Bakera, Davisona apod, že tam budou hrát, tak jsem se toho dost děsil. Ale ta rolička 4. byla přesto taková u srdce hřející. Přece jen od jeho doby se ten seriál strašně posunul a pro něj to musí být senzační, když se k němu po takovém čase může vrátit.
Na druhou stranu je na pytel, že si Chris Eccleston nemohl udělat aspoň pitomou minutu čas a natočit blbou regenerační scénu. To by ho to zabilo? Určitě bych nebyl sám, kdo by to s radostí uvítali. Přece jen to byl ten první Doktor pro spoustu z nás (pro mě ten úplně nejlepší ze všech) a ať už si s lidmi z BBC řekli cokoliv, mohl to překousnout a pro jednou se vrátit.
jindra, 24.11.2013 20:37   reagovat
S tým Chrisom máš takú pravdu! Keď Hurt začal regenerovať, opakoval som si: "On to urobil, on sa vrátil!" a potom to usekli v momente, keď sa mu zmenili oči.

Neviem, Chris mi z nejakého dôvodu jediný príde, že tú prácu nechcel nikdy robiť a teraz sa tvári, že ju ani nikdy nerobil. Všetci Doktori sú hrdí, že sú Dokctori, niektorí doteraz nahrávajú audio príbehy, chodia na cony, stretávajú sa s fanúšikmi... Ale o Chrisovi som ani raz nepočul, že by sa u neho takéto niečo dialo v súvislosti s Doctorom Who. Ach, kto vie, čo sa tam fakt stalo medzi nimi.
m..., 24.11.2013 21:01   reagovat
Pro mě je Ecclestone obrovskou motivací, ten jeho úsměv a odhodlání se mi hrozně líbí .. proč myslíš, že toto dělat nechtěl?
A opravdu mě mrzí, že se něco stalo v seriálovém týmu, protože v tomto díle Chris opravdu chybí. Navíc by bylo zajímavé porovnat jeho reakci jako reakci inkarnace Hurta, která by byla nejspíše nejvíce rozzlobená.
mrjablko, 3.12.2013 20:05   reagovat
z čeho jsi vyvodil, že z Hurta má být Eccleston? (neříkám, že to není pravda jen mi to nedochází)
LordQuick, 24.11.2013 21:31   reagovat
Tak najmä z toho, že Paul regeneroval do Johna a ak už neexistuje ďalšia tajná inkarnácia (už by to asi nebolo také zaujímavé :D), na rade je Chris. Okrem toho, ak sa dobre pozeráš na regenerujúceho Hurta, dá sa v ňom spoznať práve Chris. Len veľké škoda, že sme tú zmenu nemohli vidieť úplne, aby nevznikali také teórie, aké som už začul na internete... a teda, že Hurt opäť regeneruje do niekoho iného, vôbec nie do Christophera.
m..., 24.11.2013 21:39   reagovat
Ecclestona to bude ve stáří určitě mrzet. Jako Toma Bakera.
Metal, 24.11.2013 20:59   reagovat
On odmietol byť v nejakom špeciáli?
m..., 24.11.2013 21:02   reagovat
Myslím, že byly nějaké problémy okolo natáčení dílu The Five Doctors. Nejspíše to odmítl, a tak se místo něho musely přidat záběry z dílu Shada.
Metal, 24.11.2013 21:17   reagovat
Právě jsem to dokoukal a pořád mám hubu do kořán, ten mrazivý pocit co mi při sledování běhal po zádech a ostatních částech těla se nedá ani popsat, úchvatné, nemám slov, musím to jít ven rozdejchat......
kodl004, 24.11.2013 20:27   reagovat
Mám takovou teorii, Doctor jako 13. doctor (time lord) padne na Tranzalore, ale může se nakonec změnit do člověka, jako River Song, když nemáš další regeneraci. Ten "kurátor" na konci byl Doctor, ale podle mě v lidské podobě po tom všem. Takže Doctor by měl zemřít na Zemi v lidské podobě s obrazem domova. Je to jen můj nápad. :D
Fan, 24.11.2013 20:22   reagovat
To není úplně ono. River se stala člověkem protože všechny své regenerace vyplýtvala, aby Doktora zachránila v epizodě Let's Kill Hitler. Nemyslím si, že by se po 13 smrti stal člověkem. Ta část s tím, že ten kurátor je Doktor mi ale připadá možná.
Toskin, 25.11.2013 12:45   reagovat
Ona se ale narodila člověku, proto je člověk s přidáním Timelorda od TARDIS.
Metal, 25.11.2013 19:33   reagovat
doctor je time lord ale river bola vždy len človek a len vdaka istím zásahom mohla regenerovať
The Master, 24.11.2013 20:30   reagovat
No, ale podle mě ten kurátor byl v každém případě Doctor...
., 24.11.2013 20:33   reagovat
neviem podla mna (teda ked nerateme herca) nie ale určite mal niaku súvislosť s time lordmi
The Master, 24.11.2013 20:35   reagovat
Geniální, g-e-n-i-á-l-n-í.
KapsaDan, 24.11.2013 20:07   reagovat
Bylo to fajn a musím přiznat, že jsem se bavil.

Pokud jde o rozebírání souvislostí, tak tenhle díl/film jen dokázal, že to nemá cenu...autor si je přizpůsobí tak, jak se mu hodí :)

Teď se můžeme těšit na Capaldiho hledání...už aby tady bylo :)
Kája, 24.11.2013 19:59   reagovat
Jediný, co mě mrzí je, že tím, že napravil rozhodnutí nezničit Time Lordy a Daleky, vzali Doktorovi jeho jedinečnost. To, že byl poslední v celém vesmíru. To ho pro mě dělalo zajímavým a myslím, že díky tomu se do něj zamilovalo tolik lidí, kteří si v životě přijdou nějak ztraceni, sami nebo že je nikdo nechápe. I jeho temnota mi bude chybět. Pointa byla, že každý musí žít s nějakou chybou, kterou nemůže zvrátit - i Doktor. Dělalo ho to lidštějším.
Ale jinak pěkný díl. A reinkarnacema bych se nezabývala. Stejně přepočítáváním nic nevyřešíte. Jen si maximálně osvěžíte matiku. Moffat si stejně ve finále udělá co chce :-)
Ada, 24.11.2013 19:18   reagovat
No tak teď to zase znamená, že i když se cítíš sám a jako jediný ve vesmíru, nakonec se vždycky najdou lidé ke kterým patříš.
Julka, 25.11.2013 00:03   reagovat
V klasických sériách nič také nebolo a aj tak boli dobré a okrem posledných sérií aj medzi ľudmi populárne.
dddwww, 24.11.2013 20:16   reagovat
afirmative dddwww
The Master, 24.11.2013 20:32   reagovat
Moffat is God, Worsihp him, praise him
The Master, 24.11.2013 18:55   reagovat
ja som to vedel že Moffat urobý to čo Russel (s prepačením pokazil) že zvráti time war a to vysvetluje aj to že prečo v jednom rozhovore naznačoval že sa vráti the master, inak ak som to pochopil správne niesu dácelci v našom vesmíre stále neporazený a snimi aj davros
The Master, 24.11.2013 19:06   reagovat
Najviac sa mi páčil ten moment, kedy John Hurt povedal pred 11. a 10. Doktorom "Zlý vlk" a 10. Doktor sa tak pozastavil a neveril vlastným ušiam. Ako fanúšičku RosexDoctor ma to potešilo, len škoda, že to nebola skutočná Rose a že ju ostatní (okrem Hurta) nemohli vidieť :(. To ma neskutočne mrzelo, ale inak je to vynikajúci diel/špeciál. Vtipný a fantastický, asi ho budem ešte pozerať stále dookola až do vtedy, kým nepríde 8. séria :).
Alex, 24.11.2013 18:14   reagovat
Tak mi napadlo, že ak by Doctor našiel Gallifrey a nejako ich naozaj zachránil, mohli by sa mu odmeniť ďalšími regeneráciami a problém vyriešený.

Lenže, ak by ich aj zachránil, tým pádom Rassilon je stále nažive, takže by asi nebol nadšený, či? Ja už fakt teraz neviem, čo si o tých Pánoch Času myslieť. Špecial bol parádny, ale ani raz v ňom nespomenuli to, o čom hovoril Tennant v End of Time, teda, že boli v podstate zlí, atď...
m..., 24.11.2013 17:55   reagovat
Mno, Doctor je teď hrdina co ukončil válku :-)
repli, 24.11.2013 18:01   reagovat
Ale boli zli, lebo bojobali, teraz ked nebudu vo vojne, mozno sa polepsia :D
spin90, 24.11.2013 17:59   reagovat
K těm reinkarnacím zapomínáte, že mu další darovala doktorka Songová, takže jich minimálně dalších šest
Petr, 24.11.2013 17:38   reagovat
Ne, River poskytla zbytek svých regenerací na jeho záchranu - vyplýtvala ty co ještě měla, aby 1 mohl ožít. Nedarovala mu je, to by použila jen jednu.
Julka, 24.11.2013 17:52   reagovat
To bylo jako protijed, který mu sama podala.
Metal, 24.11.2013 17:47   reagovat
Ale zbavila se svých reinkarnací, takže mu tím pádem předala.Krásně tím vyřešili to, že jim docházejí.
Petr, 24.11.2013 17:53   reagovat
Ale ne, vždyť jestli si to dobře pamatuju tam Doktor ležel. Probral se a nechápal. River byla nad nim a on jí řekl, že vyplýtvala všechny své regenerace, aby mohl žít. což znamená jejích cca. 6 regenerací za jeho 1 ožití.
Julka, 24.11.2013 18:02   reagovat
10 regenerací.
1. River Song - malé dítě u bezdomovce
2. River Song - kamarádka mladé Amy Pond
3. River Song - manželka Doctora
4. není
Metal, 24.11.2013 18:07   reagovat
Oká, tak 10, její regenerace nepočítám. Ale jak jsi to psal, tak mám pocit, že ještě někdy mimo zmiňovala ještě 1, ale to je jedno. Vyjde to nastejno.
Julka, 24.11.2013 18:15   reagovat
To možná ano, ale ten jed musel být silnější než jedna regenerace, protože by to znamenalo Doctorovu definitivní smrt. Takže si myslím, že všech 10 dala jako protijed.
Metal, 24.11.2013 17:59   reagovat
Několikrát tam naznačily že starý doctor byl osmí a na konci zregeneroval do devátého. Když na konci stáli pohromadě tak dvě podoby osmičky stáli vedle sebe. I v konečných titalkách. Mám speciál The Doctors od BBC, který jsem si přivezl z Londýna a jediná nová postava která je tam přidaná je představení 12 doctora. Pokud by to chtěli přečíslovat tak by z vydáním počkali až po odvysílání tohoto filmu. Musí tam být také návaznost mezi klasickými sériemi filmem a tak zvanou obnovenou sérií v r. 2005. V anglii jsem se díval do několika úplně nových knížek vydaných k 50 letům Doctora Who a nikde nebyl zmiňován jako další Doctor. Počet i číslování je všude stejné. Na konci 12 doctor řekl, že jich je tam třináct, ale to jenom, protože tam byl jeden doctor dvakrát.
Petr, 24.11.2013 17:30   reagovat
Ja to chápem takto... War Doctor je reálne 9. inkarnácia. Keďže však odmieta nazývať sa Doktorom, nie je 9. Doktor. Chris Eccleston je 10. inkarnácia, ale 9. Doktor... :D A tak ďalej.
m..., 24.11.2013 17:47   reagovat
tím by ho přidali do seznamu jako samostatného což neučinili. Dokud to v dalším nějakém díle neřeknou jinak a nebo neaktualizují seznam tak to bude pro mě osmí starší doctor. Devítka přeci také nosila kožené sako. Tak co.
Petr, 24.11.2013 18:00   reagovat
Nejsem si jistý, jestli Tě úplně chápu, nicméně jestli naznačuješ, že je Hurt podle tebe starší verze McGanna, tak to celkem jasně vyvrátila The Night of The Doctor, kde 8. zregeneroval do War Doctora.
Pokladvmoři, 24.11.2013 18:35   reagovat
Hmmm.... Takže bod jedna, najít Gallifrey. Bod dva dostat Mastera z basy, protože co si vzpomínám naposled jsme ho vyděli s Rassilonem a nemyslím si že by ho ten nechal běhat po okolí...
repli, 24.11.2013 16:58   reagovat
Já vám nevím... ale to všechno by znamenalo, že Smith je třináctý Doctor. Co ta regenerace, kterou "pohltila" Dona? Ta se přece taky musí počítat.
SMolin, 24.11.2013 16:42   reagovat
Co se stalo se Zygony?
Duirx, 24.11.2013 16:14   reagovat
Zapomnělo se na ně :)
Sonntaran Strax, 24.11.2013 16:26   reagovat
Vyjednali s lidmi mír a nejspíš se odstěhovali někam na jinou planetu :)
dragon94, 24.11.2013 16:37   reagovat
Ale jak to udelali, kdyz nevedeli, kdo je clovek a kdo ne? :) Ta diskuze musela byt hodne zajimava
insider, 24.11.2013 16:46   reagovat
To určitě byla. Buď pak tak zůstali, nebo jim Doktor pomocí filtru vnímání navrátil povědomí kdo je kdo.
Toskin, 25.11.2013 12:50   reagovat
Tak on Doctor říkal, že si to nebudou pamatovat na pár hodin, takže si asi pak vzpomněli a navic ta holka v tý šále to to už pak zjistila díky tomu inhalátoru.
arbiter, 25.11.2013 13:38   reagovat
Na 23. listopadu jsem se neskutečně těšil a málem jsem se zbláznil, když mě přátelé poprosili o laskavost a vytáhli mě z domova na půl dne (vypadalo to, že speciál nestihnu - chtěl jsem se totiž koukat live, vzhledem k tomu, že chytáme BBC, která navíc všechno titulkuje, což je dobré pro případ, že vašim uším něco unikne (samozřejmě musíte umět anglicky :D). Naštěstí tu byl časový posun, který mě zachránil a speciál jsem stihl (bylo zajímavé koukat dneska ráno na "davy" lidí prahnící po titulkách a cítit ten hřejivý "já už to viděl" pocit :D).
No, k epizodě samotné:
Z části to bylo přesně to, co jsem čekal, z části naprosto vůbec (nicméně to bylo spíše směrem k lepšímu). Epizoda měla rychlý spád, za celou dobu jsem se nenudil a interakce mezi Doktory byla neuvěřitelná. Od začátku do konce jsem měl oči připoutané k dění na obrazovce a nelitoval jsem ani jedné investované sekundy (ačkoliv jsem pár věcí nepochopil, nicméně jsem si jist, že ty budou dovysvětleny později). A když kolem Gallifrey poletovalo třináct budek, Dálekové se rozstříleli sami a Doktor(ři) zmrazil(i) svou rodnou planetu do obrazu, aby na to potom zapomněl(i) a jeden z nich, ač je to stále jedna osoba získal nový smysl života - najít jí, upadla mi čelist (celkem to bolelo, musel jsem si jí přidělat vteřiňákem). Děkuji vám všem, kdo toto veledílo stvořili. 23. listopadu v mé mysli zůstane navždy.
Pokladvmoři, 24.11.2013 16:11   reagovat
Čekal jsem něco lepšího, ale ten konec, kde je všech 13 Doctorů mi dal takový šok, že jsem prostě potěšen. Potvrdilo se, že Peter Capaldi je poslední Doctor. Protože John Hurt je devátý. Zygoni mě zklamali. Celkové hodnocení epizody 7/10.
Metal, 24.11.2013 16:02   reagovat
Ked uz doktor zachrani Time Lordov, mohli by mu trocha navysit regeneracie :D
spin90, 24.11.2013 17:47   reagovat
K těm kteří litují že doktor příjde o svou temnou stránku. Taky mi to trochu vadí, ale on to pořát udělal - ze svého hlediska, v rámci své časové linie. Udělal to a pak si v tom zpětně zabránil, takže ta temná stránka tím nebyla úplně smazána. Záleží jak to dál pojmou, pokud chtějí tlumit temné aspekty bude mi to líto, ale otevřít ten seriál novým směrem začínalo být potřeba.
FordPrefect, 24.11.2013 15:31   reagovat
No mě Capaldi přijde hodně temný.
Metal, 24.11.2013 16:01   reagovat
Jestli jsem to spravne pochopil, planeta zmizela a pro cely vesmir to vypadalo, ze je znicena (nebo tak nejak to popisovali) + minimalne 10. rikal, ze si nic z toho, co ted udelali, nebude pamatovat (proto mu taky 11. rekl o Trenzaloru).
Takze teoreticky, pokud si nic z toho nepamatuje(i), tak zije s tim, ze je znicil a nic se v podstate nezmenilo. Jen je teda otazka, proc si 11. pamatuje, ze jsou v obraze, ktery ted bude hledat.
insider, 24.11.2013 15:40   reagovat
11tka nemá důvod si to nepamatovat ;) .. pro všechny ostatní to byla budoucnost... ale pro 11tku to byla přítomnost. Oni kdyby si to pamatovali .. tak by změnili celou linii 9tky 10tky a 11tky .. proto jim to ten časovej paradox vymazal (ona by totiž 9tka, 10tka, 11tka nebyla taková jaká byla a tím pádem by se nikdy nestalo to co se v tomhle speciálu nestalo a vesmír by sezhroutil)..Ale 11tka tím nezmění 12tku neboť ta tam sněma nebyla..
Btw. Oni si nepamatují jenom ten závěr .. protože 10tka si pamatuje svatbu s královnou Alžbětou.
dragon94, 24.11.2013 16:33   reagovat
Pokud jde o Alžbětu, Doktor o ní mluví s Oodem Sigmou v Konci času. Říká, že se s ní oženil a její přezdívka už není no..., takže tohle si určitě pamatuje.
Toskin, 25.11.2013 12:54   reagovat
Tusim, ze o svatbe byla nejaka zminka v "zub a spar", ale doslovne si tu epizodu nepamatuju a ted ji nemam u sebe, abych se podival. Na druhou stranu o ruku ji pozadal jeste pred zjevenim se toho viru. Cele je to zvlastni :D 11. vypadal, ze si fez padajici z viru pamatoval, kdyz to videl jako 10. (narazim na podivani se na fez a ofcourse), ale od doby, co se na sebe podivali rikal, ze si tohle nepamatuje (jeste se ho 10. ptal). Ale jak uz bylo receno, hledat logiku v DW neni dobry napad :)
insider, 24.11.2013 16:45   reagovat
11. doctor si na ten fez v tu chvíli vzpoměl, protože to byl čas, kdy se mu vzpomínky vrátili, protože to zrovna měl vykonat....
Spiderman, 24.11.2013 16:55   reagovat
a především, pravidlo č. 1 - The doctor lies
Ric4rd, 24.11.2013 16:49   reagovat
Omlouvám se, ale neměl mít Doctor pouze 12 životů? Jak je možné, že jich bylo 13? Co jsem prošvihl? Vím, že Moffat tvrdil, že něco připravuje, jak protáhnout životy, ale nemyslím si, že kraťas s osmou reinkarnací doctora a následovné podoby Válečného Doctora mělo za následek reset životů. A pokud ano, tak si myslím, že by toto zasloužilo plnohodnotnou epizodu a ne jen 7 minut...

Nechci, aby to vipadalo, že remcám, ba právě naopak, tato epizoda mne neuvěřitelně nadchla a užasné spojení všech reinkarnací... Prostě super... Jen jsem nepobral ten detail se životama... :-D
Lord Daureen, 24.11.2013 15:12   reagovat
1 zivot a k tomu 12 regeneraci = 13 zivotu ;)
insider, 24.11.2013 15:31   reagovat
1 život + 12 regenerací by stejně nevycházelo.
1. William Hartnell
2. Patrick Troughton -> 1. regenerace
3. Jon Peterwee -> 2. regenerace
4. Tom Baker -> 3. regenerace
5. Peter Davison -> 4. regenerace
6. Colin Baker -> 5. regenerace
7. Sylvester McCoy -> 6. regenerace
8. Paul McGann -> 7. regenerace
9. Christopher Eccleston -> 8. regenerace
The War Doctor -> 9. regenerace
10. David Tennant -> 10. regenerace, 11. regenerace
11. Matt Smith -> 12. regenerace
12. Peter Capaldi -> 13. regenerace
Julka, 24.11.2013 17:24   reagovat
Podle mě je to jednoduší.

1. William Hartnell
2. Patrick Troughton -> 1. regenerace
3. Jon Peterwee -> 2. regenerace
4. Tom Baker -> 3. regenerace
5. Peter Davison -> 4. regenerace
6. Colin Baker -> 5. regenerace
7. Sylvester McCoy -> 6. regenerace
8. Paul McGann -> 7. regenerace
9. Christopher Eccleston ->8.regenerace
10. John Hurt -> 9. regenerace
11. David Tennant -> 10. regenerace
12. Matt Smith -> 13. regenerace
13. Peter Capaldi
Metal, 24.11.2013 17:32   reagovat
Jen mám takový dotaz: jakto, že je nejdřív Eccleston a pak až Hurt? Myslela jsem, že je to naopak, když jsme v první sérii viděli, jak se Eccleston mění na Tennanta... nebo ne?
T, 24.11.2013 18:39   reagovat
Protože to tu maj blbě napsaný :-D Dřív je Hurt a pak Eccleston...
Spiderman, 24.11.2013 18:41   reagovat
Správně je to chyba. První byl 9 byl Hurt.
Metal, 2.12.2013 18:21   reagovat
Jo tak dobrý, já jen, jestli jsem zas něco nepochopila :D
T, 24.11.2013 19:03   reagovat
Ono je totiž otázkou, zda se bavíme o 13 regeneracích nebo o 13 inkarnacích, v druhém případě se počítá i první Doctor do těch třinácti...
Spiderman, 24.11.2013 17:27   reagovat
Jo jo, to jsem pobral, ale spíše mne zarazil závěr, některé tváře se vracejí... To naznačuje více reinkarnací... Proto mne zajímalo jak je to možné, ale věřím tomu, že buď již v následujícím specíalu, nebo za několik let bude tato otázka zodpovězena.
Lord Daureen, 24.11.2013 15:34   reagovat
Celkově to byla dost povedená epizoda, popravdě lepší než jsem čekal. Vadily mi na tom jenom některé nesouvislosti. Jak třeba mohl Doktorův šroubovák provádět výpočty po celou dobu, když byl v epizodě "The eleventh hour" zničen? Nebo také to, že Doktor v sériích předtím často říkal, že nemůže měnit pevné body v časoprostoru, nebo že nemůže překřížit svojí časovou linii. V tomto dílu udělal obojí ale žádný problém nevznikl. Všechny události v seriálu by měli na sebe navazovat a ne vylučovat jedna druhou, jako je tomu v případě Doktora.
Jakzie, 24.11.2013 15:04   reagovat
Taky v díle 03x01 (Smith a Jonesová) Shořel, ne?
Insert your Nick, 30.11.2013 15:30   reagovat
Pevný bod - udělal to stejně jako se svojí smrtí. Prostě podvedl vesmír. Všichni si mysleli, že je Gallyfrey zničená, ale ona je jenom ztracená. V tomhle ohledu změnu zná jen Doctor a diváci.

Překračování vlastní linie - dle seriálu, sám o sobě nemůže navštívit své staré inkarnace. Protože to potřebuje celkem dost energie... a vždy, když se setkalo více Doctorů, tak to někdo zařídil (zde, Bilie Piper :-) ). V Třech Doctorech, Time Lordi... a v pěti Doctorech... vlastně taky Time Lordi :-D.
Nicolas, 24.11.2013 15:47   reagovat
On se ten sroubovak dokonce nicil vickrat, ale mluvili tam o tom, ze je to stejny software, treba si delal pravidelne zalohy :D

A nevybavuju si, ze by prepsal nejaky pevne bod v case (nepamatuju si, ze by casova valka byla nekdy zminena jako pevny bod, jen byla uzamcena, takze se teoreticky nikdo nemohl dostat dovnitr ani ven, samozrejme uz ted jsou minimalne 2 vyjimky - doktor a dalek).
A prekracovani vlastni linie? Oni uz spolupracovali 3 doktori v 10. vyroci, takze kdo vi, co to presne znamena :)
insider, 24.11.2013 15:35   reagovat
Podle mě je v TARDIS cloudové úložiště, se kterým je šroubovák synchronizován, aby se mohl obnovit :D.
Spíš mi vrtá hlavou, kde se tam vzal Tom Baker (nechci říkat 4. Doktor, protože Moffat by byl schopnej říct, že to byl celou dobu prodavač párků od vedle, co jen vypadal jako Doktor, nehledě na to, že ten zregeneroval s mladší tváří, takže mu teoreticky zestárnout nemohla - i když třeba takový 5. Doktor v té miniepizodičce po tom, co odešla Martha taky vystupoval trochu starší, takže kdo nos - anglicky to zní líp :D - ).
Potom nevim, jak se dostali (jestli se dostali)z Doktorovy časové linie, nicméně věřím, že se to (snad i s Bakerem) vysvětlí.
Omlouvám se za přebytek závorek a za místa, kde by mohla být závorka, ale přišlo mi blbý psát závorku do závorky případně závorku do závorky do závorky, což jsem při psaní tohoto příspěvku taky málem udělal :).
Pokladvmoři, 24.11.2013 15:56   reagovat
Tom Baker mi přijde jasný..prostě do důchodu si Doctor vybere svoji nejoblíbenější podobu a bude dělat kurátora :-D
Spiderman, 24.11.2013 16:22   reagovat
Jak vyšli z časové linie... prostě vyšli. Žádný stres. Očividně se to odehrává po The Name of the Doctor, jelikož tam Clara má na to flashbacky. ... to se opravdu musí vysvětlovat každá věc, která se v seriálu stane? :-D
Nicolas, 24.11.2013 16:03   reagovat
Já osobně jsem se tím, jak se odsud dostali původně taky nějak moc nezabýval, než do mě začal hustit kamarád otázky typu: Jak to asi bylo? Zeptej se tady, zeptej se tam! Tak jsem to připsal ke svému příspěvku, abychom měli oba dva klid :D.
Teďka mě tak napadá - On the fields of Trenzalore.....(fall of the 11th).... the question will be asked..... - to, že Matt je stále počítán jako jedenáctka beru (jak už bylo zmíněno o tom zblbnutí vesmíru, Hurta uznal on sám, nepropagoval to veřejně, takže o tom Silence nemusí vědět - pochybuju totiž, že by mluvili o Tennantovi, kterej na Trenzaloru nejspíš nikdy nebyl), nicméně - na Trenzaloru už tedy Matt byl a otázka defacto vyřčena byla G. Inteligencí (teď nevím jestli doslovně Doctor who?, ale zeptal se ho na něco v tom smyslu). Byl to tedy pád Matta? Je to to, o čem všichni mluvili? Padlo ticho? A kde se na Vánoce vzali na Trenzaloru, jestli odešli? Byli tam pořád? Přišli tam znovu? To jsou jen řečnické otázky, stejně se to dozvíme až na Vánoce :).
Pokladvmoři, 24.11.2013 17:32   reagovat
Jejda, nenapsal jsem čárku před případně. Omlouvám se.
Pokladvmoři, 24.11.2013 15:59   reagovat
tak musím povedať, že tento diel prekonal všetky moje očakávania. Čakal som epický diel, ale až tak epický aký je, som teda nečakal, Tennant opäť vynikajúci a scéna, kde bolo všetkých 13 doktorov vrátane Cappaldiho, proste vynikajúca epizóda, ako sa na Doctora patrí
ElPitooo, 24.11.2013 14:45   reagovat
Aby se tu jen nechválilo :-D tak ted něco připíši já...ironicky jsem si díl po mizerné sedmé sérii přejmenoval na Two and half men. Naštěstí to nebylo nutné, všichni tři Doktoři spolu výborně ladili, Hurt byl ze svých "mladších" regenerací dobře na větvi. A Baker s Capaldi byli pecka. Ovšem přepsání tragického "zlého" Doktorova činu v dobrý čin už je...mno...trochu moc. V End of Time jsou Time Lordi popsáni jako necitelný, válkou zničený národ, který se chce povznést na éterickou formu bytí, což je jeden z důvodů, proč je Doctor musel zastavit. Teď jsou Time Lordi hodní, Hurt je hodný, vše je přepsáno na dobro. S takovou třeba Valeyard třeba ani nevznikne :-(. Je postaráno o další zápletku, aniž by byla třeba byť jen vyřešena otázka Silence a jejich motivace, co znamená "Silence will fall" a kdo chtěl nechat vybouchnout TARDIS apod. Abych to shrnul: po hrozné skepsi a strachu to byl nakonec dobrý díl s dobrými scénami a super Doktory
Jesper666, 24.11.2013 14:31   reagovat
Co jsem pochopila, tak téma Silence by mělo být otevřeno právě ve vánočním speciálu.
Lura, 25.11.2013 12:48   reagovat
Time Lordi se chteli uchylit k zoufalemu cinu, protoze nemeli na vybranou, to jestli byli zli, ci ne je jen vec uhlu pohledu. Nastesti nemuseli pouzit sve "konecne reseni" a naskytla se jim jina moznost. A prece doktor nezachranoval vedeni galifrey ktere bylo zkazene, ale 2,47 miliard feti! A k veci s vybuchujci TARDIS: nechalo ji vybouchnout silenc, aby se doktor nemohl dostat na trenzalone a nemohl prozradit sve jmeno GI a umoznit mu ovladnout prostrednictvim casove jizvy minulost a znicit galaxie.
Ajaaa, 24.11.2013 18:14   reagovat
Nesnažili se Silence spíš naopak výbuchu TARDIS zabránit, protože podle nich za to mohl Doktor (který podle nich jako jediný)dokázal podle nich TARDIS ovládat? Z toho důvodu vznikla i aliance Daleků, Cybermanů a dalších a zavřeli proto Doktora do Pandoriky? Proč řešit hrozbu s GI zničením celého vesmíru? Je možné, že co říkáš je pravda, ale to má Moffat pořád tak nepraktická řešení?
Jesper666, 24.11.2013 21:20   reagovat
V mnohém s tebou souhlasím...
alexis, 24.11.2013 16:51   reagovat
Obrovská škoda, že se John Hurt nedočká samostatných příběhů jako plnohodnotná regenerace Doktora.
Ajaaa, 24.11.2013 14:26   reagovat
Prečo by mal Hurt zregenerovať na Ecclesona? Skôr na Hartnella, nie?

Na Mofatovi ma štvalo už predtým, že spravil čiaru za Davisom a nikdy nepoužil žiadnu z predošlých postáv. Ani na výročie to moc nedokázal, ale aspoň sa snažil. No teraz vzal aj tragédiu, ktorá poháňala temnú stránku Doktora. Doktor sa snažil vždy všetkých zachrániť, ale ak niekto zašiel priďaleko, tak ho zničil. Viem, že to bolo výročie a tak to malo byť veselejšie, ale chýbala mi tu nejaká tá temnota okolo doktora. Ešte aj najtemnejší moment jeho histórie zmazali a zostane nám doktor bez ťarchy hriechov tešiaci sa na hľadanie domova. Občas bolo spomenuté, že niektorí z pánov času boli krutí a egoistický, tak možno keď ich objaví, tak to prinesie nové problémy.

Snáď ešte uvidíme Harknessa v nejakej budúcej epizóde. Alebo v novej sérii Torchwoodu, no k tomu asi nedôjde.
A rozhodne zaujímavé by bolo, keby sa opäť stretol so svojou dcérou.

Mimochodom, keďže je doktor stále nažive, tak by mal byť právoplatným kráľom Anglicka, nie?
Tom, 24.11.2013 14:13   reagovat
John Hurt je regenerace Doctora mezi Paul McGannem a Christopherem Ecclestnem... a sice vymazali zničení Gallyfrey, ale ví to až 11. Doctor (všechny ostatní příběhy se staly), na kterého čeká na Vánoce Tranzelore (fakt nevím jak se to píše :-D) a jeho,další, teoretická smrt. Navíc temné momenty můžeš připsat kdykolik a každá inkarnace jich měla hromadu i bez zničení svého domova.
Nicolas, 24.11.2013 14:21   reagovat
Ja viem, nehovorím, že vymazali to čo sa stalo (ako napr. v Star Treku). Myslel som tým do budúcna že tam už to nebude.

Sledujem doktora len od nového zrodu s Ecclesonom, asi ako väčšina, takže staré príbehy nepoznám. Myslel som si, že zničením Gallifrey to všetko začalo, že ju zničil a začal sa túlať po svete, že ju zničil nultý doktor. Takže Vojny času boli až potom čo strávil pár rokov na cestách s pozemskými spoločníkmi?

Len tak na okraj: Mal ozaj spoločníka z iného sveta, alebo aspoň z iného času, než je/ bolo aktuálne vysielanie doktora?
Tom, 24.11.2013 14:35   reagovat
On je v tom navíc ještě ten brajgl, že Doctor Who začal jako vzdělávací vložka mezi dvěma pořady BBC. Svým způsobem to některé věci vysvětluje.
Toskin, 25.11.2013 13:01   reagovat
Když jsem začal Doctora sledovat, taky jsem si myslel, že Time war a zničení Galifrey bylo ještě před jeho útěkem a první inkarnací ;-)
Spiderman, 24.11.2013 15:10   reagovat
Ano, cestoval i s jinými pány času, jinými mimozemštany a několik společníků bylo i z minulosti či budoucnosti.
palast, 24.11.2013 14:48   reagovat
Aha :-). Ano, První až Osmý Doctor se toulali vesmírem ještě před zničením Gallyfrey. To si vymyslel až R.T. Davis (a mnoho fanoušků ho za to proklíná dodnes). Za ty léta vystřídal opravdu větší množství společníků, z různých časů a světů (např. Leela nebyla ze země, K-9 robotický pes, Romana - Time Lady, Jamie - horal ze skotska 18. století atd.)

První Doctor opustil Gallyfrey, protože se nudil. Pak se tam několikrát vrátil, několikrát pro ně udělal špinavou práci atd.

Jinak s těmahle příznáníma pozor na nějaké "fanoušky", kteří by mohli použít i ostřejší slova, která by tě mohla i třeba urazit (za to že nesleduješ starého Doctora). Osobně jsem názoru, že ne každému ten starý seriál sedne. :-) Doufám, že jsem to stručně vystvětlil :-)
Nicolas, 24.11.2013 14:43   reagovat
OK, dík. Keďže sme to nevideli priamo, len o tom hovoril, ako o niečom čo sa stalo, myslel som si, že sa to stalo dávno.
Seriály nikdy nezačínam pozerať od polovice, idem pekne od začiatku, aj keď už majú pár sérií. Ale toto je dosť špecifické. A už bolo pár sérií novej éry, keď som s tým začal.
Tom, 24.11.2013 15:10   reagovat
Mě stejně nejvíc odrovnaly takové ty momenty odkazující zpět. Pěkná šála, obrať polaritu, Já nechci jít, a podobně.
Sebi, 24.11.2013 13:48   reagovat
A samozřejmě pythonovské Ding. :)
Sebi, 24.11.2013 13:48   reagovat
Vysvětlí mi někdo, proč je sakra Jack Harkness mrtví?
Durix, 24.11.2013 12:57   reagovat
on the occasion of his death. Well, one of them.
.. to fakt väčšina vôbec nedáva žiadny význam rozhovorom a sleduje DW len pre efekty?
Monty, 24.11.2013 14:29   reagovat
Jack umírá furt, co je na tom divného? :)
Winn, 24.11.2013 12:58   reagovat
"a machine that goes ding"
Toto mi stačilo, abych to považoval za skvělý díl :D
Kid B, 24.11.2013 12:50   reagovat
Jedna z věcí, co mě mrzí na Last time war je, že jsem si myslel, že se skutečně jedná o Časovou válku...samozřejmě bitevní scény jsou v pořádku, ale myslel jsem, že jde o skoky v čase...daleci se přesouvají před bitvu, aby zvrátili její výsledek a Timelordi dělají to samé a pořád dokola, až se roztrhá realita...proto to chtěl Doctor zastavit a proto tu bitvu zmrazil časovým zámkem a tím je zničil, nebo je zničil fyzicky a pak to uzamkl...
Spiderman, 24.11.2013 12:21   reagovat
Časová válka trvala jistě hooodně let, během kterého dostal vesmír dost zabrat (viz episoda The Nigt of the Doctor) a ve kterém se použily všechny zakázané zbraně, které měli Time Lordi k dispozici (to bylo ve speciálu). Ve speciálu jsi viděl pouze poslední den, kdy se Daleci rozhodli pro poslední velký úder... a že se vůbec nebojovalo na bojištích atd. to sis (doufám) určitě nemyslel :-)
Nicolas, 24.11.2013 13:26   reagovat
No pokud zvážím jak zestárnul Jon Hurt (The night of doctor zregeneroval na relativně mladíka - podle odrazu) a připočítám jak zestárnul jedenáctý doktor za 400 let, tak musel bojovat hoooodně dlouho.
oktavius, 24.11.2013 14:12   reagovat
Ještě mě napadlo, že nyní vlastně dostalo Tennantovo "I donnt wanna go" nový význam - né ten plačtivý nehodný hrdiny jeho formátu. Je možné, po tomhle speciálu, že si uvědomil, že se regeneruje do inkarnace, která míří na Trenzalore. A tam se mu nechce.
Hm? :)
Elektronicky.Otisk, 24.11.2013 12:09   reagovat
Ale i hrdinové můžou brečet.
alexis, 24.11.2013 20:18   reagovat
Ten plačtivý a nehodný význam je podle mě naprosto správně, protože dodává lidskou stránku jinak božskému zevnějšku, což dovoluje divákovi více se sblížit s postavou. Pokud někdo stále stojí na piedestalu, všichni okolo se mu vzdalují. Proto doktor stále pobíhá po celém vesmíru, aby byl v kontaktu.
Veny, 24.11.2013 12:30   reagovat
Výborná krásná oslava 50ti let. Podle mě hlavní klady tohohle dílu:
1) Moffat zakomponoval všechny Doctory, uvěřitelně a nenásilně. Skutečně by bylo zbytečné, kdyby tam pobíhalo mnoho starců, jen aby tam prostě byli. Takhle to bylo lepší a Matt s Davidem aspoň dostali spoustu prostoru pro vzájemnou interakci.
2) Tom Baker a naznačení Doctorova budoucího story arcu - jak už naznačoval Moffat v rozhovorech. V příštích letech se dočkáme zřejmě odpovědi, kde bere Doctor svoje obličeje
3) Nic nebylo zbytečného nebo navíc. Zygoni vypadali jako vedlejší zápletka pro uvedení do příběhu, ale jejich obrazy a plán na ovládnutí světa se nakonec stal klíčový pro záchranu Gallifrey.
4) Nyní se na obrazovku dostali všechny regenerace.
5) Nová výzva pro Doctora do budoucna - hledání domova
Jako jediný malinký zápor vnímám smazání té osobní tragédie. Můžeme se ptát, jestli to opravdu stálo za to, že se Doctor zbavil toho, co z něj dělalo tak krásně tragickou postavu v poslední 7. sériích. Pak si ovšem můžeme položit otázku, jestli vymazání všech Pánů Času opravdu stálo za to, aby byl takhle tragickou postavou. Hledání ztraceného domova zní taky hezky.
Elektronicky.Otisk, 24.11.2013 12:05   reagovat
Když se 3 Doktorři rozhodli zachraňovat Galifrey, klesla mi čelist ohromením - ovšem ohromením v negativním slova smyslu. Taky to vnímám jako chybný krok. Až to rozdýchám, rozepíšu se o svých dojmech víc, ale při sledování se moje pocity pohybovaly ve škále 0 - 100%, takže si to budu muset nějak přebrat:-)
Sledovala jsem na Whoconu, a to bylo samo o sobě krásný zážitek...
alexis, 24.11.2013 16:58   reagovat
To s Tomom Bakerom je fakt zaujímavé. Stále nechápem, kto to vlastne bol. Či to reálne bol Doktor alebo nie... no každopádne, snáď sa dočkáme vysvetlenia. A ak nás naozaj čaká story arc o Doktorových tvárach, máme sa na čo tešiť!
m..., 24.11.2013 13:03   reagovat
První dojem? Na oltář oslav padesátin obětovali velký kus příběhu doktorovy osobní tragédie. Postava se stává naředěnější a celkový příběh se ubírá směrem holywoodským, kdy pro ty dobré všechno skončí povšechně dobře. Velká oběť pro hodinu zábavy s více doktory, jejichž hlavním účelem zdá se, připomenout nejnovějším divákům, že to je seriál s historií.
Veny, 24.11.2013 11:24   reagovat
No přesně. Protože v životě přece stačí mít dobré úmysly, osobního strážného anděla, který v pravou chvíli poplácá po ramenou, a všechny děsivé a kruté události, jejichž důsledkům se musí v životě čelit, se vyřeší se zpětnou platností. Ti dobří vždycky zvítězí a nemusí se přinášet oběti.
Přes všechny skvělé momenty, které bylo v tomhle díle bezpočet - a namyslím tím jen popichování mezi Doktory - ho právě toto vynulování časové války sráží do podprůměru.

A ještě ten plán - Dálekové se postřílejí navzájem, protože Galifrey zmizí, a oni jsou přece tak hloupí, že si toho nevšimnou. Jak se tahle rasa mohla stát nejnebezpečnějšími válečníky vesmíru, to je mi záhadou.

Další věc - páni času. Copak oni potřebovali zachránit? Nebyly už z jejich strany učiněny kroky, které směřovaly k destrukci vesmíru stejně jako ze strany Daleků? Nebyl snad vesmír trhán na kusy časovou válkou?

Smutná věc je, že Moffat není žádný ignorant a morální nuance chápe, jinak by nemohl napsat 10. Doktoru ty dialogy, které říká o vině, lítosti a odpovědnosti. Stejně tak si uvědomuje, že 11. doktor je morálně někde jinde, a vypichuje rozdíl mezi nimi stručně a brilantně.

A pak to všechno zahodí... Ale třeba mi něco uniklo, anebo jsem věčný rýpal a nic mi není dost dobré.
alexis, 24.11.2013 19:03   reagovat
tebe sa nikdy nič neluby
The Master, 25.11.2013 11:42   reagovat
Já vím, taky mě to štve:-(((
alexis, 25.11.2013 21:25   reagovat
Konecne koment s rozumom....
lanTash, 25.11.2013 02:51   reagovat
Jenom by mě zajímalo proč chtěl přivést Galifrey zpátky, když ještě 10. doctor říkal jak jsou zkažení, že se snažili zničit celej vesmír atd. Navíc jsme neviděli Hurta regenerovat do Ecclestona , takže tady bude možná ještě mezera. Jinak speciál byl supera Capaldi nevypadal moc vesele :D Jinak jsem zvědavej, jak vysvětlí že jich tam bylo jen těch 13, když by doktor měl mít i další regenerace :D Chápu,že ze scénaristického hlediska je to neudělatelné, ale....doufám že Moffata nechytne rapl a neukončí doktora...
MortZ, 24.11.2013 11:01   reagovat
ten generál sám prehlásil "To hell with the High Council, -
their plans have already failed."
z čoho môžeš usúdiť, že táto časť je už po End of Time, že nie každý Time Lord musel súhlasiť s plánom povzniesť sa a zničiť popri tom všetko ostatné,..
Monty, 24.11.2013 14:23   reagovat
K tomu počtu 13 Doctorů... vy fanoušci jste dost paranoidní... k dnešnímu datu existuje 13 Doctorů... tak tam dali 13 Doctorů... stejně jako při oslavě 20. výročí byly pochytány všechny regenerace Doctora - všech 5. A seriál neskončil a vesele si pokračoval dál. Kdyby výročí bylo za Eclestona, tak by tam těch Doctorů bylo 9.
Nicolas, 24.11.2013 13:54   reagovat
To s tou Galifrey mě taky napadlo, i v díle Konec času vidíme, že Timelordi nejsou zrovna košer; 13 doktorů bude určitě dovysvětleno společně s tím, jak je číslovat...a regenerace Hurta v Chrise je v tomhle speciálu krásně vidět, jenže neměli Ecclestona, tak je naznačena jen lehce a digitálně....
Spiderman, 24.11.2013 11:05   reagovat
Tak tak... Ach, ja som sa tak tešil, keď začal regenerovať, ale... nie. Chris si aj tak nemohol urobiť minutu času pre fanúšikov, ktorých by potešil. Uff, on fakt musí mať s nimi nejaké veľké problémy. :D
m..., 24.11.2013 14:03   reagovat
Tu regeneraci jsme viděli, jen je useklá. Když si to ale zastavíš, tak je to dost poznat.
xuxuxux, 24.11.2013 11:05   reagovat
Jinak, Tom Baker tam byl jako 4. doktor nebo jako co? Vypadalo by to jako by vystupoval jako herec doktora, doufám že ne, už tu 4. stěnu rozbíjejí moc :D
MortZ, 24.11.2013 11:04   reagovat
"Kurátor" to naznačuje hned na začátku dialogu - že Doktor v budoucnost možná opráší (regenerací) nějaké své známé tváře :) Což teda značí, že Třináctka není poslední.
xuxuxux, 24.11.2013 11:07   reagovat
tezko si dovedu predstavit vic epictejsi epizodu, nevim co si nekteri tu predstavuji... uz tam snad chybelo jen cirkusove predstaveni opic.
Hurt byl naprosto genialni, Matta mam nejradeji, ale musim rict ze Hurt by mi jako dalsi doctor vubec nevadil, naopak bych se na nej tesil, ale bohuzel.
Rose vyrostla ve velkou kocku, moc ji to sluselo. Konecne jsme videli boje na Gallifrey.
To jak tam zakomponovali vsechny doctory. Baker, Capaldi...
Cele to s tim obrazem, scenka ve vezeni, kdy tam tri doctori spelulovali a nakonec bylo otevreno..
Tezko se mi vybira nejlepsi moment, podle me slovo epicke je opravdu na miste, ale kazdy ma svuj nazor.
Pro me to zvladli vysoce nad ocekavani
Xegiie, 24.11.2013 10:39   reagovat
Ten trik s názvem obrazu byl opravdu trefnej .) Musím říct, že jsem měla husí kůžu po celou dobu, co tam byli Doktoři pohromadě :D
Terka, 24.11.2013 10:49   reagovat
a vsiml si nekdo ze se konecne vysvetlilo jak v 2 dile treti serie "The Shakespeare Code" prisla Alzbeta a rekla at doctorovy srazi hlavu ?:D a on rikal ze nevi, ale ze se tesi az to zjisti ... :))
Xegiie, 24.11.2013 10:48   reagovat
Nie zle, ale dufal som, ze sa vysvetli to, ako sa Clara dostala z doctorovej casovej linii, z jeho "tela". O tom tam nic nebolo, ako ju mohol zachranit ?
spin90, 24.11.2013 10:22   reagovat
Dle mého časová linie s výročím nesouvisí. Výroční díl je jakoby navíc, přesně jak zde někdo psal - jde tam hlavně o setkání Doktorů. Matt tam říká, že BYL ve své časové linii. Myslím si, že rozuzlení zápletky na Trenzalore nás čeká za měsíc .) Tedy doufám, protože by to byla velká díra v ději. Vlastně už jen za 29 dní.. :)
Terka, 24.11.2013 10:43   reagovat
Tiež som čakal vysvetlenie, ale čo už. Budeme si musieť domyslieť, že keď bol vo vnútri Doktor mohol to ovládať a mohol ju teda nejako vytiahnuť.
m..., 24.11.2013 10:24   reagovat
Upútavka na vinočný špeciál poukazuje na trenzalore, takže si myslím že tam sa to vyrieši.
loki_sg1, 24.11.2013 13:10   reagovat
Čakáme, čakáme, čakáááááme !!!! :)
Greeny, 24.11.2013 10:12   reagovat
OMG... to bolo úžasné! Po pozretí si toho som sa cítila ako keby som vypila celú fľašu alkoholu.... proste BBC pre nás mohla vtedy urobiť dve úplne naj veci... a oni to urobili (asi po prvý krát)! A ten trailer na Sherlocka na konci... bola som úplne roztopená. :3
Woobley, 24.11.2013 09:30   reagovat
OMD! ( Oh My Doctor - můj patent )
To bylo naprosto úžasný.....! Měla jsem husinu po celou dobu dílu. A jak se tam objevil Capaldi tak to bylo WOW! Celej díl byl prostě WOW.
I když mám pár pochybností. Třeba jako to vymazání půlky historie Doctora a ta zápletka, že bude hledat Gallifrey, nevim nevim atd ) Jinak super!
Apolis, 24.11.2013 08:04   reagovat
Jo a ještě otázka - Jak se dostali z tý časový jizvy ( nebo co to bylo - blbá paměť ) kam Clara skočila a viděla tam Hurta?
Apolis, 24.11.2013 08:16   reagovat
Doctor - Hurt bol dokonalý škoda že nieje viac epizod s ním počas Time-War to by som privýtal
lolom, 24.11.2013 06:05   reagovat
Osobne jsem to čekal více epičtější. Jak už většina psala tak nejlepší moment je ten kdy se zjeví Peter Capaldi a to si myslím že to mohlo něco překonat. Např. konce serii jako jsou 4 a 6 jsou mnohem lepší. I am looking foward to christmas special, when the silence will fall !!
becherovka, 24.11.2013 05:06   reagovat
Dobré to bylo. Moc. Líbila se mi klasická Moffatovina s názvem obrazu. Ta část v 16. století mi přišla taková zbytečná, ale dejme tomu. Celkem mi nesedlo to zachraňování na posledních 10 minut. Přišlo by mi opravdovější kdyby to zmáčkli společně, ale DrW je trochu limonáda :-)
pokladnik, 24.11.2013 03:17   reagovat
Popravde.. chybal mi tam Timothy Dalton ako Rassilon.. aj keby len na par sekund..

z druhej strany..
AHHHH! MOTHER-FUCKING PETER CAPALDI!
AHHHHH! MOTHER-FUCKING TOM BAKER! :D
Monty, 24.11.2013 02:53   reagovat
Celkově se mi díl líbil, nějak moc nenudil, příjemně to ubíhalo. Ale, co si budeme nalhávat, tady nešlo ani tak o příběh, jako o interakci tří Doctorů ... a ta byla podle mě fantastická. John Hurt byl dobrej, i když jsem si ho představoval jako většího drsňáka :-D... nejlepší momenty jsou bitva na začátku a konečná spolupráce Doctorů. Za mě 70% + 1% za každého Doctora :-)
Nicolas, 24.11.2013 01:27   reagovat
Co rict jineho nez fantasticke :)
Tom, 24.11.2013 01:10   reagovat
Ach, som nadšená,práve som sa vrátila z kina, vidieť Tennanta a Smitha na plátne bolo epic, strašne im to spolu seklo :)aj s fezom samozrejme. Smekám Moffatovi ako nám to zasa raz zamiešal a potešil ma návrat Pánov času. Palec hore.
mim, 24.11.2013 00:40   reagovat
trochu s křížkem po funuse, ale vždy a nejrychleji přes ddlvalley.eu a z tama z putlockeru. :-)
Nick, 24.11.2013 00:40   reagovat
Vyraz v Capaldiho očích mluví za vše. Valeyard
14, 24.11.2013 00:25   reagovat
Ne, řekl všech 13. Ale vlastně je to možné, že se Valeyard počítá jako Doctor.
Metal, 24.11.2013 15:45   reagovat
Přišel mi ten výraz takovej zlej. Nevim jak to popsat. Možná že tak Capaldi kouká normálně.
14, 24.11.2013 21:23   reagovat
14, 24.11.2013 00:30   reagovat
blbosť
Nakamura, 24.11.2013 02:47   reagovat
afirmative blbosť
The Master, 25.11.2013 11:36   reagovat
Lita mi v tom hodne divnych(nelogickych) veci :/ Budu muset podivat jeste jednou, protoze se mi stream dost casto sekal a muj soucasny nazor muze byt dost zkresleny, ale zatim nejsem uplne nadseny. Zaver byl super, ale do te doby jsem se misty i nudil :(
insider, 23.11.2013 23:04   reagovat
Tak po druhem(uplnem) shlednuti je dojem o dost lepsi, ale i tak tam bylo par trochu nudnych okamziku, ptedevsim ta cast v minulosti.
Jak uz bylo receno, hledat v tom logiku apod nema smysl, ale porad mi vrta hlavou, jak se teda vyresila ta zygonska otazka. Posledni udaj byl "nikdo z vas nevi, kdo je clovek a kdo neni, tak si sednete a popovidejte si" - no a co z toho?
insider, 24.11.2013 15:46   reagovat
Poslední bylo, že spolu sepisují smlouvu o spolupráci.
pajaentr, 28.11.2013 21:28   reagovat
Takže co říct? Říká se, že když se na něco hodně dlouho těšíte, tak Vás to nakonec hrozně zklame...to ovšem neplatí u Doctora Who! Jsem absolutně nadšená a připadám si jak sjetá... od první sekundy do poslední jsem byla napjatá a naprosto ponořená do děje. Veškeré scény, kde vše směřovalo k setkání doktorů...whoa..fez :D Byly spolu naprosto úžasní. Vidět znovu Davida Tennanta jako Doktora bylo pro mě velké zahřátí u srdce.. Dokonalé momenty. Nevěřila jsem, že Moffat dokáže nějak "změnit pohled na celého doktora" ale on to fakt dokázal...po tolika letech, kdy jsme všichni (včetně Doktora) žili v domnění, že zabil všechny Timelordy... Pro mě byl nejepičtější okamžik, kdy ten Timelord řekl: "No sir, all thirteen of them" - všichni Doktoři, 13 TARDIS a dokonce i Peter Carpaldi... nejednou jsem měla husí kůžu a nejednou slzu v očích..
Terka, 23.11.2013 23:01   reagovat
přesně tak! :D
a někomu se to nezdá dost dobré... NECHÁPU
Xegiie, 24.11.2013 10:42   reagovat
Tomu říkám oslava 50th anniversary.
Destiny, 23.11.2013 22:59   reagovat
Mohu se zeptat kdy si myslíte že to bude na internetu, a jak dlouho většinou trvá než jsou titulky ?
Ramonov, 23.11.2013 22:53   reagovat
Pokúsim sa to dať na ulozto.sk potom sem dám odkaz
FrogySK, 23.11.2013 23:19   reagovat
Na rlsbb.ru už jsou dávno odkazy ke stažení. Titulky by měly být do rána, vzhledem k tomu, že na WhoConu se to bude s českýma titulkama promítat ještě jednou v 9:00 ráno.
NoMouse, 23.11.2013 23:16   reagovat
Počítám, že nejdýl do rána to bude ke stažení, ovšem vzhledem k tomu, že překladatelé a tvůrci těchto stránek jsou na Whoconu, tak se obávám, že titulky až tak zítra večer pokud ne později...
Spiderman, 23.11.2013 22:55   reagovat
Co jiného říct než wow, docela kreativní způsob záchrany Gallifrey a hlavně jsem strašně rád, že konečně taky vzpomněli na Silence.
Backo, 23.11.2013 22:52   reagovat
Tak co vy na to? Za mě palec nahoru, byť pár výtek by se našlo...
Spiderman, 23.11.2013 22:50   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme