Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Mummy On The Orient Express - poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

Máte 66 sekund na okomentování :D


11.10.2014 22:32   Diskuze   Blackthunder

167 komentářů

Honem jsem přemýšlela o nějakém komentáři, který by diskusi - která nám poněkud vykolejila;) - zase vrátil k tématu; nakonec mě ale napadla jen taková poznámka na okraj: po shlédnutí Mumie v orient expresu jsem dostala chuť zkouknout... Vraždu v salonním coupé. A hledat podobnosti. Samozřejmě tam nebyly - až na tu očividnou, totiž vlak - ale to hledání mě bavilo a teď mě napadla představa něčeho šílenějšího než níže v diskuzi zmiňovaný crossover DW s Červeným trpaslíkem: crossover DW s Járou Cimrmanem ;) Tak se s vámi o tu představu dělím; třeba vás pobaví.
Tessuna, 16.10.2014 23:15   reagovat
Doporučuju kouknout na úžasný (a Oscarový) film Vražda v Orient Expressu - 1974, na nějž se název tohoto dílu odkazuje. Jedna věc - že není všechno tak, jak se zdá (víc nemůžu spoilovat) - je stejná i v tomto díle... Celou dobu jsem hledal společné znaky a aspoň ten jeden tam je. :)
Ďasík, 18.10.2014 20:32   reagovat
Cimrmana si spíš přestavuju někdy v roce 1962, jak říká: "Doktor What? Nebyl by lepší Doctor Who?" Stejně jako poradil Antonovi Pavlovičovi s těmi Třemi sestrami a Višňovým sadem.
alexis, 18.10.2014 13:51   reagovat
Třeba bude v budoucnosti existovat tvář Doctora, kterou nikdy nikdo nevyfotí, nenamaluje, ani si ji nebude pamatovat (např. něco se Silence). A tenhle Doctor "uvízne" v Rakousku-Uhersku, kde se bude snažit o rozložení režimu, protože jeho TARDIS bude někde na Českém území. Ale bude mu vydána, jenom pokud dojde k odtržení našeho státu od habsburských sviní, takže se bude muset Doctor snažit všemi možnými způsoby probudit v nás vlastenectví...

Ale vážně, obě tyto fikce mám nesmírně rád, ale nedokážu si představit, že by mohli někdy koexistovat.

Jo a omlouvám se za ty habsburský svině, ale zajímám se o naše dějiny a prostě je nemám rád...
jindra, 17.10.2014 14:10   reagovat
Takhle z fleku mě napadá jenom skeč o gestikulaci v telefonní budce. S patentem lidově nazývaným "větší uvnitř než zvenčí" by se daly objednat vycházkové hole libovolně dlouhé i z té nejužší budky. :-D

A možná ještě rozšíření seznamu akustických konstant:
Naše staré hodiny
wibbly wobbly, timey wimey,
bijí čtyři hodiny
wibbly wobbly, timey wimey.
Mike, 17.10.2014 11:04   reagovat
Tak se tak dívám na jednotlivé reinkarnace Doctora a je to tam samý debil, blbeček, debil, blbeček. Akorát tam vzadu, to je jediná výjimka, tam jsou dva blbečci vedle sebe! :D
jindra, 18.10.2014 21:43   reagovat
Ale ti jsou zádumčiví! :-D
Mike, 18.10.2014 21:49   reagovat
Za budku a vycházkové hole bych ti rád potřásl pravicí. Naprosto geniální.
Dochtúir Cé, 18.10.2014 13:14   reagovat
Děkuji ti! :-) Ano, nejsme Japonci, Slovan Slovanu ruku... já vůl. Doktore, šroubovák!
Mike, 18.10.2014 18:54   reagovat
Takové, jako když čtverečky :-)
Isognomostom, 18.10.2014 19:18   reagovat
Stálo by to za porovnání s Vraždou v Orient Expressu. Ale obávám se, že bychom došli ke stejnému závěru. Nemám knihu ani film ze čtyřiasedmdesátého v natolik živé paměti, abych poznal, jestli nějaký detail nebo scéna byly poctou jednomu či druhému, ale řekl bych, že toho moc nebude. Vím, že Doctor už díl, který byl poctou detektivce Agathy Christie měl, ale musím říct, že by bylo líto, že se tu víc nevyšetřovalo. Capaldiho Doctor, který by si po vzoru Poirota zval cestující k výslechům a prováděl dedukce by stál za to.

Crossover Doctora a Cimrmana si neumím představit, protože Doctor je britštější než čaj a Cimrman je zas český jako schnitzel.
Dochtúir Cé, 16.10.2014 23:59   reagovat
Nicméně ty podobnosti tu jsou velmi výrazné. Když se někomu snažím vysvětlit jaký fenomén je Doctor Who v británii, jak prorostl tamní popkulturou, často přirovnání k Cimrmanovi používám. Včetně toho, že Doctor si v seriálu připisuje četné vynálezy a míchá se do dějinných událostí. I když mu, z pochopitelných důvodů, chybí ten "politický osten"...
Ford Prefect, 17.10.2014 16:13   reagovat
To sekon - naprosto jsi zlikvidoval celou diskuzi, doufám, že ji spokojený, protože asi nemáš nic jiného pro potěšení, chudáčku ...
Isognomostom, 16.10.2014 00:20   reagovat
Nic jsem nezlikvidoval. Zlikvidovali jste to vy. Já vám jen odpovídal. ;-) Kdybyste neprudili, tak to je v klidu. Já se nenchám urážet... ;-)

Já mám věcí na práci. ;-) Ale urážet se nenechám, tak jsem odepisoval. Já vše psal v rámci slušnosti narozdíl od vás ostatních. Mimo nějaké lehké vyjímky na revanž.
sekon, 16.10.2014 00:33   reagovat
Mám rád slušné vyjadřování, inteligentní argumenty...ale u tebe to jinak nejde.
Jsi obyčejný zakomplexovaný mentál, co umí jen remcat. Místo toho, abys byl rád, že ti někdo naservíruje titulky až pod tvůj rozmazlený nos zcela zdarma, ještě máš tu drzost si stěžovat, že jsou pozdě. Víš co, jdi do prdele...
Ostatním se omlouvám za vulgarismy, ale tohle je už moc...
Jakub Novák, 16.10.2014 00:59   reagovat
Tak po stopadesáté pro "mentály". O to že byly pozdě mi vůbec nešlo.

A tohle je můj poslední příspěvek.
Teď mě slovně ukamenujte a nazývejte čím chcete a posílejte kam chcete, když jste tak slaboduchý. :) pap
sekon, 16.10.2014 01:03   reagovat
Osočuj si tvou mámu všelijakejma patvarama, né mě. ;-)
sekon, 16.10.2014 00:35   reagovat
ty ještě nemáš Ban? To mají teda admini svatou trpělivost. Nebo jso třeba nemocní...
Ford Prefect, 16.10.2014 00:54   reagovat
To víš, když chce někdo ze sebe udělat idiota, tak se to nemaže, až to vědí i budoucí generace :D
Blackthunder, 16.10.2014 01:00   reagovat
Kvůli tomuhle jsem se musel zaregistrovat:

Copak čeští Whoviani nepoznají trolla, když ho vidí?

(Na tenhle příspěvek reaguji pouze proto, že je součástí oné větve diskuze. Jinak nerozporuji ani nekomentuji přímo jeho obsah.)
Dochtúir Cé, 16.10.2014 23:52   reagovat
...třeba poznají, ale nudí se, tak je krmí...
Ford Prefect, 17.10.2014 16:15   reagovat
Mohl by mi pls nekdo rict kde to sezenu online
já, 15.10.2014 18:24   reagovat
Na internetu ;) (promin, musel jsem)
insider, 15.10.2014 20:19   reagovat
blacku na titulky se už vykašli a radši se už pomalu připrav na flatline :D
njay, 15.10.2014 17:16   reagovat
Zdravím všechny. Nejdříve k epizodě. Skenování a přenos emocí pomocí přístroje který se zhmotnil od nikud, Doktor přeci skenuje lidskou mysl tak že uchopí hlavu do dlaní. Cestující ve vlaku odkud, kam kde se vzali tu se vzali. Vybavení vagonu spoustou blikajících s svítících serepetiček aby nedůležitější byly stopky a Doktorova logika. Doktor mi více jak dříve připomněl Sherlocka Holmese a Clara(Klára) věrného druha Watsona. A proč pohonná jednotka ve tvaru lokomotivy vypouští kouř nebo jen dým? Otevření bezpečnostního zámku kramflekem pak připomene výstřel z paprskometu se stejným efektem. Reálně by došlo k zablokování zámku. Ale je to seriál, pohádka a pěkně se na ni dívá. K titulkům. Chtěl bych poděkovat zdejšímu autoru titulků, který na rozdíl od zmiňované alternativy, ctí i odlišnou větnou stavbu v češtině a v angličtině. Alternativní titulky jsou otrockým překladem anglických titulků pro neslyšící( viz i text písně) bez citu pro dialog. O překlepech nemluvím. Tím se dostávám k závěru. Tento díl jsem včera umístil na ULOZisTe pOd názvem Pan Casu-Doctor Who-S08E08-Mumie v Orient expresu. Titulky jsou vloženy rozlišení je 1200 na 740, formát avi.
Ray Janus, 15.10.2014 12:06   reagovat
Ona to MĚLA BÝT detektivka - je to "parodie" na nejslavnější román Agathy Christie - Vraždu v Orient Expressu - s detektivem Herculem Poirotem... Dokonce i jeden bod zápletky je stejný. :)
Ďasík, 18.10.2014 20:23   reagovat
A kdyz ne zarazenej podpatek tak Clarino nahodny spojovani dratu by urcite nekde neco odpalilo takze jedinej zpusob otevreni tech dveri je autogen a doufat ze nejsou z nejakech kosmickej materialu jako nouzovy prepazky pro pripad poruseni trupu.
Hadam ze kour je jen pro verohodnou iluzi vlaku.
Jinak hlavni duvod je ze je to serial pro deti :-)
Hellraiser, 16.10.2014 00:29   reagovat
Dík. Prý tu odkaz na nějaké druhé titulky byl, ale je to smazané. Takže předpokládám že dat sem odkaz je zakázané.
Martin Velecký, 15.10.2014 21:03   reagovat
Odkaz jsem tady nevidel. Jedine, co se mu trochu blizilo bylo www.doctorwho.cz/novinka…
insider, 15.10.2014 21:04   reagovat
Osobní vzkaz pro Blackthundera: titulky počkaj, hlavně se uzdrav :)
HankaP, 15.10.2014 00:00   reagovat
Dalo se to i s tema slovenskejma titulkama. Kupodivu to az tak moc ukecany neni. A Clara v tech satickach, ani mi nevadilo, ze je tlusta.
Spimfurt, 14.10.2014 22:01   reagovat
Clara je tlustá! =D =D =D
Lepší fór jsem už dlouho neslyšel. =D
Carmack187, 18.10.2014 16:33   reagovat
Jo, a Clara je tlustá... Tady se dneska člověk dočte fakt perly.
ESESEL, 15.10.2014 00:30   reagovat
Netuším, co přesně pro Tebe znamená "být štíhlý", ale Clara rozhodně tlustá není! Má pěkně tvarovanou normální ženskou postavu a v těch dobových šatech jí to hodně slušelo.
Isognomostom, 14.10.2014 23:13   reagovat
Díl super, mumie, narážky, doktor. Zatím určitě jeden z nejlepších v nové sérii.

Jen jsem se celou dobu těšil, až na konci odejde Clara, která se už podle mě vyčerpala a teď už přesluhuje. A ta potvora nakonec zůstává. A ještě lže Dannymu...

PS: tady v diskuzi byl odkaz na alternativní české titulky, kam zmizel? Ne že by mi nějak Blackova prodleva vadila, překládání je náročné a nemoc se dá pochopit. Navíc umím Anglicky a rozhodně zachovám přízeň. Pouze doufám, že ten odkaz odsud nesmazali admini. Přístup "když ne od nás, tak vůbec" mi nevoní.
Dlaha, 14.10.2014 21:44   reagovat
Však si to Danny zaslouží. A to jsem ho před Caretakerem měl rád. Ale prostě jak dá někdo ultimátum...
ESESEL, 15.10.2014 00:32   reagovat
Tato stránka už mě pomalu nezajímá trvá jim dlouho udělat titulky a mají tam požehnaně chyb ale ted už k dílu ten díl byl skělej.
panwalter, 14.10.2014 20:43   reagovat
Souhlasím.

Směšný. Naopak při nemoci by měl mít člověk více času. Ale to až v poslední řadě.

V první řadě hlavně je ubohý takhle kecat. viz. například v den vyjití dílu:
"Dnes určitě budou!!!" ..

Haha. Beru že to ten člověk dělá ve svém volném čase, ale takhle si šlapat do huby. A to nebyla jediná hláška.

Když něco řeknu tak to taky udělám. A neoblbuju....

Jak malý děcko..

A že to není hotový do dnes, tak to se směju. Ještěže cz titule jsou k dostání jinde.



Tenhle black či jak by se na překládání měl vy.... když na to nemá.

A měl by trochu dodržet to co říká. A né jak holka a ještě k tomu malá.
sekon, 14.10.2014 22:56   reagovat
Chápu co ti vadí mě to taky štve ale uvědom si s pod co dáváš svůj souhlas. ty píšeš souhlasím pod koment ve kterém píše že ho stránka nezajímá a proto se tu s tebou budou lidi hádat protože když člověk udělá asi sto titulku a pak je u jedných problém lidi to klidně přejdu proto že ví ze u dalšich to už bude v poho.
Martin Velecký, 15.10.2014 21:16   reagovat
Nevíš vo čem mluvíš. Black toho překládá hodně a dělá to už dlouho. Jeho titulky majslušnou úroveň a ty nevíš jak moc je nemocnej, co mu je atd. Možná bys mohl vzít v úvahu, že na doctorovský titulky má čas v neděli a když je kvůli nemoci nestihne a lidi si je najdou jinde, tak už nemá důvod to hrotit a dodělá si je v klidu. Jo a taky si myslím, že jsi debil.
Ford Prefect, 15.10.2014 11:28   reagovat
Jablka hrušky.. Nevim co sem taháš ty svoje story.. :) Vim moc dobře o čem mluvim. A nemluvim o ničem jiným než o tom že když někdo řekne že něco udělá na 100% a pak to neudělá, tak to se mi nelíbí.

Ale asi jsi ten typ a všechny ostatní dětičky co mi oponují, který slovo nedrží též.

To se potom nemáme o čem bavit. Sám jsi debil. :-D
sekon, 15.10.2014 16:48   reagovat
Jako sorry, ale sám píšeš, že sis odsud stáhl teprve čtvrté titulky a hned Blacka soudíš podle jedné chybky, která ani nebyla jeho vinou? (Kdo si taky sám může za špatný zdravotní stav?)

P.S.: co je špatného na tom býti ovcí? Jednou za čas nás oholí, ale jinak se o nás starají (bydlení, krmení) a víc za to nechtějí. A že nás snědí až nadejde náš čas? Každej máme nějakej životní úděl...
ententeak, 16.10.2014 01:16   reagovat
Boze tak si pockej rok, dva az to nadabuje AXN, ale pak se nediv ze Clara dela "zmrzlinu" tak ze ji strka do trouby.
Hellraiser, 16.10.2014 00:46   reagovat
Jo takže když někdo něco slíbí, že něco udělá, a pak ho přejede auto, tak i přes to musí "dodržet slovo"? WTF?
KapsaDan, 15.10.2014 21:25   reagovat
Když někdo slíbí, že něco udělá, jistě by to měl dodržet, pokud ovšem třeba není nemocnej, pak se může stát, že svý síly neodhadne, třeba se mu udělá hůř a vyčítat mu to bude jen debil.
Ford Prefect, 15.10.2014 17:03   reagovat
"Naopak při nemoci by měl mít člověk více času."

to jsi teda jako nepsal ty?
Ford Prefect, 15.10.2014 17:00   reagovat
Já psal že to je druhořadé ;-) Prvořadě jsem vyčítal to 100%..

Kdyby napsal "Jsem nemocný, tak nevím kdy budou titulky", tak neřeknu ani půl slova.

Někdo je holt zásadovej. Já ano. To mi může vyčítat leda debil. A někdo je naopak bezpáteřní.

Jinak stahoval jsem si odsud již tak troje čtvery titulky včetně minulé řady. A musím pochválit výbornou práci.

Slovo je slovo. O to mi šlo. ;-)

sekon, 15.10.2014 17:07   reagovat
Je zajímavé jak se zde oháníš zásadovostí když tím že ten seriál stahuješ ho vlastně kradeš ale dobrá. Za druhé při nemoci máš sice více času, ale všechno ti trvá 5x tak dlouho protože mozek je otupělý. A nemocnému člověku určitě jen přidá to že na něj kydáš hnuj.
Tog, 15.10.2014 18:46   reagovat
Ja osobne titulky nepoužívam ale to je nepodstatné. Ty môj milý si poriadny blbec pretože by som chcel vidieť teba ako by si prekladal keby si bol chorý. Každý normálny človek si buď počká alebo si ich najde inde alebo sa naučí po anglicky a nebude tu pindať ako malé decko ktoré nedostalo hračku lebo neposlúchalo. Nemám sa s človekom ako si ty o čom baviť čiže dovi dopo.
The Master, 15.10.2014 18:17   reagovat
Jedna kritika a oprávněná a co to s lidmi udělá :-D No jo, je mi jasný že chcete aby pokračoval v překládání. Tak nějak se mu zavděčit, aby viděl vděk a né kritiku..

Jistě.. Kritiku neunese každý. Ale pro vás vy pokrytci.. Já co na srdci to na jazyku. Nic to nemění na tom že vykonává jistě dobrou práci ve prospěch spousty oveček že?..

Ale já jsem velmi nespokojen s takovým chováním.. To ale nesnižuje můj vděk za již stažené 4 titulky :o

Kazdy normalni clovek se bude nauci anglicky? :-d Kvuli serialu? Vazne? A nebo si pocka? No už netřeba, našel jsem jinde.. :) Ale o to vubec nejde. Jde o to chovani jak jsem jiz rekl.

Co se týče toho když je člověk nemocný.. :-D Když je člověknemocný, tak určitě leží furt v posteli... heh.. Přijdete mi jak z jiný planety. Nemocný člověk valí pc, protože nic jiného dělat nemůže..

Ha.. Tak kde j pravda? U těch vašich výmyslů s cílem se zavděčit? :) Jistě..........
sekon, 15.10.2014 19:03   reagovat
Ještě jinak teda... :)

Překládající člověk to dělá pro druhé.. Titule dělá pro to aby se ostatním zavděčil.. Něčím vynikl na internetu. Může si pak připadat dobře. Nic proti tomu. To bych protiřečil základům člověka.

Ale cana za to aby se člověk mohl cítit dobře je to aby vykonával svojí práci správně. Minimálně aby nelhal. ;-)
sekon, 15.10.2014 19:12   reagovat
Jediný kdo si tady stěžuje jsi ty... a po tvém posledním příspěvku... jediné co se na to dá říct je, že blb zůstane blbem
HankaP, 15.10.2014 19:11   reagovat
Jistěže. Blb zústane blbem. Že? :) ;-)

To jsou mi panečku argumenty.
sekon, 15.10.2014 19:14   reagovat
Jediný si stěžuju já, protože nikdo jiný na to nemá koule a třese se na další titulky jak máša někde na sibiři :o
sekon, 15.10.2014 19:17   reagovat
Jestli chce být někdo dobrý překladatel, pak pro to musí něco udělat. A pak se mu dostane vděku.

Za lhaní nikomu svůj vděk nedám ;-)
sekon, 15.10.2014 19:18   reagovat
Každý normálny človek ktorý je chorý je rád že žije a nie že by bol na PC. Na PC sú iba malé sprosté 12 ročné decká ktoré si myslia že sú cool ked hrajú počas choroby wow alebo čo dnes letí.
The Master, 15.10.2014 20:10   reagovat
Sekone, mě by zajímalo, kde žiješ ty, že tam lidé nejsou vážně nemocní. Ale to je druhořadé. Ne, vlastně není. To je naopak to, co na tvém příspěvku vadí mně.

Chápu, o co ti jde, tak ti usnadním život. Kdokoliv kdykoliv řekne, že něco bude na 100%, lže, jelikož to nemůže vědět. Vždycky mu může na PC spadnout meteorit.
ESESEL, 15.10.2014 20:03   reagovat
To co jsi napsal tedy ale samo o sobě svědčí o tom co mi primárně vadí. Lhaní :)

Nikde nepsal že je vážně nemocný ;-)

Alespon konecne nekdo kdo nenadava za nazor ;-)
sekon, 15.10.2014 20:12   reagovat
Beru v potaz fakta.

Fakt je, že to mělo být na 100%
Fakt je, že to nebylo.
Fakt je, že napsal že je nemocný, což s největší pravděpodobností vypovídá o tom že má zhruba chřipku.
sekon, 15.10.2014 20:14   reagovat
Fakt je že jsem se těšil až shlédnu novej díl po dlouhé době práce. Fakt je, že jsem kvůli tomu byl do půl jedné vzhůru. Fakt je, že mě tu všichni posíláte do řiti, ale přitom jsem oprávněně kritizoval. Fakt je, že kritiku nikdo nechce slyšet.
sekon, 15.10.2014 20:16   reagovat
Původně jsem to nechtěl dělat, jelikož mi to nepřijde úplně OK, ale přidám ti ještě jeden fakt, kvůli kterému jsou tu podle mě minimálně někteří tak podráždění: podobnou situaci jsme tu měli už o Vánocích. Titulky nakonec nebyly asi 3 týdny, neboť Black byl mezitím v nemocnici.

A vůbec, to nesleduješ zprávy? Nejpravděpodobnější nemoc je teď ebola. :-D

Jinak opravdu zkus nebrat tak vážně, co lidé říkají. Někdo to používá jako sebemotivaci, jiný si nedokáže přiznat, že je nemoc tak vážná, atd.

Závěrem - příště neseď smutně celý večer tady a zkoukni něco jiného: doporučuji Stargate, Primeval a Continuum. :-)
ESESEL, 15.10.2014 20:51   reagovat
Fakt je, že už mě to unavuje.

Tak jo, dobře.., je to správňák. :)
sekon, 15.10.2014 20:37   reagovat
fakt je, že ty jsi kus hovězího - přestaň exhibovat na diskuzi, sežeň si alternativní překlad a nepruď
Isognomostom, 15.10.2014 20:47   reagovat
Nikdo tu na tebe není zvědavý - svým arogantním fňukáním zavazíš v diskuzi o ději v epizodě. Být já správce, tak tě dávno mám plné zuby a už by sis neškrtl.
Isognomostom, 15.10.2014 20:50   reagovat
ESESEL - Díky za tip. Ten primeval zkusim.
sekon, 15.10.2014 21:26   reagovat
Co se týče epizody pána času.. Byla dobrá :) Snad to bude pokračovat dál ve steném duchu. :beer:
sekon, 15.10.2014 21:29   reagovat
Ano, já také souhlasím, že ten divnej borec, co si pořád stěžuje, že nedostal hračku, je debil... A Black ať se uzdraví!
Iva, 15.10.2014 22:47   reagovat
Ivo, radši si dej pivo. Třeba Ti to pak bud víc myslet a vyplodíš i víc než nějakou stupiditu. ;-)

I když. Třeba na to nebudeš mít ani pod vlivem. :o
sekon, 15.10.2014 22:56   reagovat
Isognomostom

Zřejmě tě mé komentáře zaujaly, protože je komentuješ. Takže bych neřekl že to nikoho nezajímá puso.
sekon, 15.10.2014 22:58   reagovat
To jste mě nepochopili. :-D Já si vážim titulků. Jen nemám rád lidi co nedrží slovo. Čau.

viz. viz. viz...
sekon, 15.10.2014 06:05   reagovat
Do půlnoci jsem tu zevloval a čekal že teda budou. Kdyby nepsal že budou, tak ani nepípnu. :)

A jinak Doctor Who je jeden z mých nejoblíbenějších serošů. A nového Doktora mám shlédnutého celého.
Tento díl se mi líbil. Asi byl jeden z těch lepších v nové řadě. MYslel jsem si že ten dědula mi nesedne. A asi si to pořád myslím. I když díky této epizodě užze svého stanoviska trochu ustupuju a možná si ho oblíbím.

Tennant byl stejně nejlepší.
sekon, 15.10.2014 06:11   reagovat
Mimochodem, "viz" není zkratka.
ESESEL, 15.10.2014 00:33   reagovat
Jasný, "jak malý děcko". Hlavně že tobě už je 12, viď...
Pro tebe sice "být nemocný" znamená, že ti maminka napíše omluvenku a ty můžeš celý den hrát wowko a být na fejsbůku, ale existují i jiné nemoci než rýmička.
ESESEL, 15.10.2014 00:26   reagovat
Taky nechci být sprostá a krmit trolly, ale ač mám mírnou povahu a snesu hodně, na tebe pomyslně vrhám výběr nejvydatnějších hlášek jistého Malcolma Tuckera.
Tessuna, 15.10.2014 00:22   reagovat
Nerada jsem někde sprostá, ale tebe pověsit je málo!!!!
HankaP, 14.10.2014 23:58   reagovat
Já vím, že trollové se nemaj krmit, ale takovou sprostotu a osočování fakt nemůžu vydejchat.

Máš aspoň hrubou představu, kolik práce a volnýho času na titulkách pro tenhle seriál Blackthunder věnoval? Toho za co jsme mu (a dalším) vděční, tak toho je sakra hodně. V český komunitě (nemyslím DW, ale obecně titulky) bude nejspíš jen málo titulkářů, který udělali víc.

Normální člověk pochopí, že je nemocnej - a asi to není rýmička. Věřím tomu, že je vážnej důvod pro zdržení. Jenže i kdyby důvod nebyl. Dělá to jen ze svý dobrý vůle a nevzniká žádný závazek. Je úplně jedno, že napíše, že titulky už dnes budou. Opět, normální člověk pochopí, že se na to cítil, ale zdravotní stav to nakonec neumožnil. Nebo se stala ještě jiná věc.

Anglický titulky byly na světě dvě hodiny po odvysílání. Dokonce už pár dní existujou i český od jinýho autora, takže není kam spěchat a Blackthunder se snad proboha může v klidu vykurýrovat.
Mike, 14.10.2014 23:53   reagovat
Já být Blackem, tak vás všechny, co jste tak úžasně nevděčný, pošlu někam a na celé slavné překlady se vykašlu. Co ty si sobě vůbec myslíš? Platíš mu snad za to, aby dodržoval nějaké termíny? Jsi jeho osobní lékař, abys věděl, že jeho nemoc mu dovoluje se soustředit na dělání titulků? Nebo co ty jsi sakra za člověka? Už mi vy všichni lezete poslední dobou krkem, berete vše jako samozřejmost a pojem "vděk" vám zjevně nic neříká. Kdo by měl mít chuť pro vás vůbec něco dělat, když to jediné, co po vykonané práci slyší je to, že je to pozdě, že je to blbě, že by to měl raději přestat dělat....
Uvědom si, že to, jak se tu omlouvá pro nemoc a podobně, je jen jeho dobrá vůle, nechce nechat lidi čekat bez toho, aniž by nevěděli proč čekají. Ale on nemá povinnost se tu komukoliv z nás zodpovídat. A nikdo z vás nemá právo se k němu takhle chovat.

O tom, že tohle má být diskuze o novém dílu a ne o titulcích, raději ani nemluvím...
Věrka, 14.10.2014 23:40   reagovat
Nikdo tě sem nenutí dívat. Já sice viděl tuhle epizodu v ANJ, ale těším se na překlad od Blacka, to si to teprve užiji :) A to, že mu to trvá? to překládej ty
Klofis, 14.10.2014 21:31   reagovat
Děláš si srandu? Ti lidi to dělají zdarma ve svém volném čase a my můžeme být leda tak rádi, že to doteď stíhali tak pekelně rychle (v tomhle případě je těch několik chyb více než pochopitelných). Teď je překladatel nemocný, i přes to se snaží překládat a pořád se omlouvá, že mu to trvá (jako by někomu něco dlužil). A jediné, co vidí, je nevděk.
Já děkuji celému týmu za jejich skvělou práci. Kdysi jsem překládal a vím, kolik to může dát práce.
Dlaha, 14.10.2014 21:30   reagovat
Nechápem, veď nikto ťa nenutí tu čakať na titulky, veď si kľudne pozri diel po anglicky alebo sa nato vyjeb, a nepozeraj. Nemáš čo kritizovať, NIEJE to platené, takže aj keď to nebude urobené, nikomu to nevadí pretože každy chápe že je blackthunder chorý a že mu to nejde, my inteligentní to chápeme ;) Je to jeho voľný čas, aj keby povedal že on to prekladať nebude, nemáme čo dotoho kecať, jeho čas, jeho titulky. Ale keď si už taky premúdrety, prečo si radšej nepozrieš diel po anglicky? Zasa taká vysoká úroveň angličtiny tam nieje. Nikto ťa tu nedrží, tak vypadni si spraviť kakauko a choď spať, večerníček už skončil. A takýto kok*ti volia fica..
Pikisss, 15.10.2014 22:49   reagovat
Došlo mi, že tohle je zatím první epizoda osmé řady, o které vím jistě, že ji s nadšením uvidím znovu a znovu. Pak trochu vlažněji díl Listen a nakonec Robina Hooda. K těm ostatních, nebýt Capaldiho charismatu, by mě to tolik nelákalo. V OrientExpresu zkrátka klapalo všechno - k mé velké radosti. Jsem zvědavá na příště.
Isognomostom, 13.10.2014 20:52   reagovat
Vynikající epizoda! Mumie super zpracovaná, lepší než ty dnešní kompletní CGI monstra, šel z ní strach. Capaldi opět vynikající a stejně tak i Jenna. Zdá se mi, že ten jejich doktorovsko-společnický vztah funguje daleko lépe než s Mattem.

A hlavně, nemyslel jsem si, že to Murray Gold ještě dokáže, ale zdá se, že už víme, co je znělkou Dvanáctky a ta melodie je možná ještě o trochu lepší než I am the Doctor. Je víc epičtější, alespoň pro mě.
Jackolo, 13.10.2014 20:49   reagovat
Tak tenhle díl se docela povedl. Hodně se mi líbil nápad i samotné zpracování. To jak Doktor nechal na sebe mumii zaútočit bylo klasicky Doktorovské a dalo se to čekat. A jsem rád že se Clara s Doktorem udobřili.

Co se mi líbilo nejvíc byla hláška "Are you my mummy?" a použití boty jako sonického šroubováku.

(Jinak, podle toho co jsem pochytil z "next time" tak příští epizoda bude skvělá)
Jakzie, 13.10.2014 20:20   reagovat
Jo, na Flatline se strašně těším už dlouho, ale trailer ještě předčil mé očekávání. Takže pravděpodobně budu zklamaný, ale co už.
ESESEL, 15.10.2014 00:35   reagovat
Ze by spoilers :-)

www.cultbox.co.uk/features…

A nenadavejte mi zas :-)
ja, 13.10.2014 20:14   reagovat
66 sekund a nyní i 66 komentářů :D
Hrombác, 13.10.2014 16:45   reagovat
si zabil :DDD jinak díl byl super :) jen tak dál Doctore :)
blink, 13.10.2014 17:48   reagovat
Ty jo jestli nestíháš rád ti pomůžu co ještě zbývá ?
njay, 13.10.2014 15:44   reagovat
tohle už neomlouvá ani ebola :D
pumpa244, 14.10.2014 18:14   reagovat
Blacku hrozne te obdivuju, za to, ze delas titulky i kdyz ses nemocnej, a proto vubec neva kdyz to bude mit zpozdeni zdravi na prvnim miste:)
Spidey, 13.10.2014 00:46   reagovat
Souhlas. Doteď jsi odváděl skvělou práci, klidně si odpočiň chlapáku.
Dlaha, 14.10.2014 21:33   reagovat
Připojuji se k souhlasům a přihazuji navrch ještě přání brzkého uzdravení.
Tessuna, 14.10.2014 12:52   reagovat
Naprostý souhlas. Žádný stresy a hlavně zdraví. Když to bude v úterý nebo ve středu je úplně jedno. :-)
albion66, 13.10.2014 06:14   reagovat
Presne tak! A komu se to nelibi at se nauci anglicky a muze si to prekladat sam :-).
Kdyz si vezmu kolik let uz to je, co tu bejvam v sobotu nalepenej na strankach a ocima posunuju procenta titulku, tak se obcasnej vypadek snese.
Hellraiser, 13.10.2014 00:57   reagovat
Jen jsem se chtěl zeptat protože jsem asi hodne nevšímaví ale proč Doktor regeneroval ??
ty, 12.10.2014 22:58   reagovat
Doporučuji zkouknout Time of the Doctor :)
Peet, 13.10.2014 12:05   reagovat
V tomto případě to byla sešlost věkem - důkaz místo vrásek: img2.wikia.nocookie.net/_…

Zůstal v městečku Christmas na planetě Trenzalore moc dlouho, no. A protože už měl všechny regenerace vyčerpány, měl vlastně zemřít, jenže to samozřejmě nejde, když je seriál tak dobře rozjetej. Takže od Pánů času dostal nový cyklus regenerací a jedeme nanovo.
Mike, 12.10.2014 23:20   reagovat
Tak nevím, co se mi na téhle epizodě líbilo nejvíc: jelly babies, vlak ve vesmíru nebo písnička od Queen :)
Ten chlápek Perkins mi byl celou dobu podezřelej, zdálo se mi, že se tváří nějak moc vědoucně - dost mě překvapilo, že se z něj nakonec nevyklubal padouch.
Jsem zvědavá, jestli někdy zjistíme, co byl zač ten Gus a proč tolik chtěl vyřešit záhadu mumie.
Taky se mi zdá, že se v celé téhle sérii nějak moc často objevuje téma vojáků. Hádám, že to není náhoda a že to pomalinku směřuje k finále, kde se Doktor bude muset nějak vyrovnat se svým vztahem k armádě.
Každopádně výborný díl. :)
Tessuna, 12.10.2014 20:22   reagovat
Já taky celou dobu čekal, že to bude Perkins, kdo za to všechno může! :-D Ale byla to fakt skvěle zahraná postava, už jsem to psal dole, ale snad neva. Skinnerův výkon byl fantastickej.

Mimochodem písnička! Má i klip. Oficiální BBC.
www.youtube.com/watch?v=h… (Jsem jedinej, komu zpěvačka Foxes připomíná Eve Myles? :-D )
Mike, 12.10.2014 20:53   reagovat
V klipu jsou i záběry z nadcházejících dílů :-)
Assassik, 13.10.2014 18:00   reagovat
Nicméně jak psal někdo v komentářích na YT: to že se vrátí kyberlidé víme, takže jediný spoiler je, že se v nějaké epizodě objeví tygr. :-DD
Mike, 13.10.2014 18:24   reagovat
To taky není tak docela spoiler: název epizody "In the forest of the night" je verš z Blakeovy básně "Tygře, tygře!"
Tessuna, 14.10.2014 13:03   reagovat
Tahle báseň se objevuje už v seriálu Mentalista od CBS... :-)
tsL, 15.10.2014 18:27   reagovat
Tak to jsem netušil, díky. :-) Přečetl jsem si tu báseň a... tyjo, sálá z ní doctorský potenciál. Má atmosféru, rytmiku a slova hodící se ke Dvanáctce. Tohle by mohlo dopadnout hodně dobře, jestli jí nějakým zajímavým způsobem využijou (jako že nejspíš jo). :-)
Mike, 14.10.2014 14:49   reagovat
Ta báseň je dokonce i nazpívaná, pusť si Mejlu Hlavsu
Vi, 15.10.2014 09:22   reagovat
Aha. Tak jí znám. :-D Fakt jsem na ní dávno zapomněl. A to jí tady v tom svým šíleným archivu mám nejen sólově od Mejly, ale i od PPU v angličtině. Díky za připomínku. :-D
Mike, 15.10.2014 10:30   reagovat
Dáte mi sem prosím někdo odkaz na stažení toho dílu? Stáhla jsem si ten jediný z uloz.to, ale ve 22:57 se vždy zastaví a nic dál nejde a titulkami to není.
Sillia, 12.10.2014 19:36   reagovat
Stahuj z torentu. Máš to rychlejší.
Vidales, 12.10.2014 19:45   reagovat
A dáš mi na to prosím odkaz, upřímně, slyším o tom prvně, nejsem v tomhle moc zběhlá, vlastně ani nevím, jak je ten název v 1. pádě.
Sillia, 12.10.2014 19:59   reagovat
V prvnim pade je to torrent :) ted je otazka, jestli cizi slovo vubec sklonovat ;)
Odkaz nikdo neda, takze pouzij google, tam je navodu habadej.
K tomu ukonceni ve 22. minute - neprerusilo se ti nahodou stahovani? Zkousela si to stahnout znova? Tohle se vetsinou deje, kdyz je nekompletni soubor.
insider, 12.10.2014 20:16   reagovat
Stáhni si Utorrent, to najdeš normálně na netu, a pak jdi na piratebay.com a pak zadej to co chceš => najdi kterej ti nejvíc vyhovuje (čím víc peeru tím rychlejší download) a pak dáš get torrent. Nechápu proč jí to píšete takhle hloupě.. prostě jí to napište přímo jako já :D
DeSup, 12.10.2014 20:49   reagovat
Díky, teď už si s tím snad poradím. :)
Sillia, 12.10.2014 20:33   reagovat
Ne odkaz tu nedá! "Vkládání odkazů na warez je zakázáno."
LAZYjohn, 12.10.2014 20:05   reagovat
Excelentná epizóda veľmi ma zmiatla synopsia o odchode.
The Master, 12.10.2014 18:10   reagovat
Tak jsem to viděl znovu s titulky (Slovenskými, české ještě nevyšly) a můžu znovu říct, že je to opravdu skvělá epizoda. Pro mě asi zatím nejlepší z této řady.
Narre, 12.10.2014 17:55   reagovat
České už vyšly na TVGuru a jsou dost dobré.
Fry98, 12.10.2014 18:25   reagovat
Příští epizoda se jmenuje Flatline a v traileru doktor říká: The life support's failing.
Flatline je (podle mého amatérského překladu) "Rovná čára".
Mohlo by tedy jít od Rovnou čáru (zástava srdce) v life support (srdce) TARDIS?
Codex, 12.10.2014 16:50   reagovat
Flatline se tusim pouziva ve vyznamu rovna cara u mericiho pristroje u ktereho se predpoklada, ze se cara nejak hybe (napr monitor srdce). Tusim, ze se to rozebiralo uz u prekadu nazvu epizod (starsi clanek tady).
A kdyz pouzijes vseznalka(google), tak ti na flatline vrati prave obrazky monitoru srdce apod. Takze si myslim, ze ac to bude epizoda o 2D->3D, jak bylo naznaceno, tak flat line nema s tim 2D az tak moc spolecneho.
insider, 12.10.2014 20:13   reagovat
Na konci doctor povedal že zlyhala podpora života takže asi v Tardis Bude niečo špatne
Dynamic168, 12.10.2014 17:39   reagovat
No a taky rikaji ze se neco snazi pochopit treti rozmer a proto dvojsmysl rovna (plocha) cara, coz muze bejt ekg nebo dvojrozmerna forma zivota.
Hellraiser, 12.10.2014 17:03   reagovat
Spíš plochá čára. Podle ukázky to vypadá, že nějaký 2D svět se bude snažit zkoumat a pochopit náš 3D svět, přičemž mu může asi dost ublížit.

Kdysi jsem o tom četl takovou "teorii", jak my bysme strašně stěží chápali čtyřrozměrný prostor a bylo to přirovnáno k tomu, jak by 2D svět vnímal ten náš. Kdyby někdo na rozevřený komix položil židli, tak v tom 2D světě by se na čtyřech různých místech objevily kruhy (nohy židle) - a tamní vědci by přišli na to, že je to jeden jediný předmět, ale bylo by mimo chápání všech, jak může ten jeden předmět být na čtyřech místech zároveň. Docela zajímavý. :-D

No, takže něco v tomhle duchu čekám v příští epizodě.
Mike, 12.10.2014 17:02   reagovat
Přesně tohle taky čekám, to zní totiž skvěle.
Spiderman, 12.10.2014 17:06   reagovat
Výborná epizoda podla mna najlepšia zo 8 série a tešim sa na dalšiu čast ktorá vypadá výborné .Aj ked neviem kto otvoril tie dvere na konci kde bola clara.
Dynamic168, 12.10.2014 16:50   reagovat
To byl přímo Gus, předtim neměl důvod je pustit, ale teď chtěl dát vědcům materiál ke zkoumání...
Bořivoj, 14.10.2014 02:19   reagovat
Proboha, neříkejte Klára, když je to Clara.
On Vám taky nikdo neříká Jacob, když jste Jakub atp. Jména se prostě nepřekládají!
Karkulka, 12.10.2014 16:06   reagovat
Já Jakub jsem, ale Jaycob mi říká v mym okolí skoro každej krom rodiny :D
JaycobMinato, 12.10.2014 23:39   reagovat
more like gaycob :D
burnheal, 14.10.2014 20:50   reagovat
Mám stejný názor a na fb jsem o tom vedl diskuzi, kde mě plno haterů odsoudilo ;-)
Spiderman, 12.10.2014 16:25   reagovat
V takových situacích je dobré použít Růženu. Většinou to má odstrašující účinek. :-D
Mike, 12.10.2014 16:47   reagovat
Jo, to jsem použil, Růženu i Michala, ale pořád argumentovali tím, že Klára a Clara je výslovnostně skoro totéž, protože mě Klára vadila i v dabingu.
Spiderman, 12.10.2014 16:58   reagovat
Fuj na ně! :P :-D Vidíš, ani si nevzpomínám, že by mi to někde v dabingu znělo vyloženě česky, jako "Kláára". Ale nehádám se, dost možná jsem to prostě nepostřehl, asi mi to nevadilo až tolik. Psaná verze je přece jenom větší hřích.

Spíš si teď vzpomínám na dabingy jiných seriálů, kde oslovování Petera vyřešili slovem "Pítře." V MacGyverovi to tak myslím bylo, ale ještě někde jsem to zaznamenal. Za to už by se mělo znesvéprávňovat. :-DD
Mike, 12.10.2014 17:10   reagovat
A ještě v Hrdinech
DeSup, 12.10.2014 17:55   reagovat
Bez anglických titulků bych to asi nedal. :-D Ale epizoda super, jen škoda, že se nakonec zasejc udobřili...holt ženský jsou hysterky a mění názory z minuty na minutu.
Spiderman, 12.10.2014 13:18   reagovat
Mohu se zeptat, kdy budou titulky
TheMulti, 12.10.2014 11:48   reagovat
Blackthunder, 12.10.2014 12:15   reagovat
xD
Johl12, 12.10.2014 12:51   reagovat
Pekna epizoda jsem zvedav kdo takhle manipuluje Doktorem (snad to zas nebude on sam).
Jenom jsem nepochopil jak Clara s posledni obeti najednou otevreli ty dvere, kdyz to nezvladl ani sroubovak.
No a taky kterej vojak prijima rozkazy od zajatcu?
Hellraiser, 12.10.2014 05:02   reagovat
Me teda nepripadalo, ze by s doktorem nekdo manipuloval, jen mu posilal pozvanky a volal do tardis. Doktor se jednoho dne sam rozhodl tam zaletet.
Dvere otevrel sam Gus, teda aspon tak nejak mi to vyplynulo z deje a z toho, ze "zavrel" tadis a otevrel dvere do laborky.
insider, 12.10.2014 12:59   reagovat
a neotevřel jim to náhodou ten, co ten vlak ovládá? Aby měli další pokusný subjekt?
ententeak, 12.10.2014 08:56   reagovat
No vidis to by davalo smysl, ale mohli to trosku vysvetlit. Stacila by jedna hlaska pocitace o vzdalenem ovladani dveri a nevypadalo by to jako ze blondyne a brunete trva pul dne otevrit dvere ve vlaku.
Hellraiser, 12.10.2014 12:33   reagovat
Ale to tam bylo, když Doktor telefonoval Kláře, tak říkal, že nemá smysl, aby ta ženská umřela mimo vědce, a dokonce i počítač souhlasí.
Xaverius, 12.10.2014 14:19   reagovat
Výborně. Na tuhle epizodu jsem se těšil snad už od začátku série a yaaay. Murder mystery + příjemné kulisy + zlá a hnusná věc, kte které Doctor donutí Claru + jeho bezcitné vystupování během "výzkumu" + ten gambit s naskenováním emocí = 66/66

Jo a strašně se mi líbí, jak má tenhle Doktor takové problémy pochopit že lidi mají emoce a city, že se je navenek ani chápat nesnaží.
Xaverius, 12.10.2014 04:27   reagovat
Opravdu luxusní epizoda bez jediné slabiny.. Navíc mám pocit, že nám nezregeneroval jen doktor ale i Clara ;) , která se z nejnudnější společnice stala doktorovi v osmé sérii opravdu rovnocennou postavou.. Jsem opravdu nadšen jak nám po všech směrech seriál vyzrál..
Lopez, 12.10.2014 03:12   reagovat
Luxusní epizoda, takhle má vypadat správná doctorská pohádka! Těšil jsem se na ní jak malej kluk celý týden a nezklamala ani vteřinou. Švihlá tak akorát, abysme to brali. Nejen Clara byla skvělá, skvělí byli všichni herci s Frankem Skinnerem (Perkins) v čele. Ale fakt se mi líbí, jakej má Clara dopad na Doctora a že jejich diskuse nejsou vata. No asi jediná má taky právo s ním takhle mluvit, když viděla celý jeho život - a je to jedině dobře.

Most funny moment je jasnej a Doctorův pohled, když otevře jellytěrku, je k nezaplacení.

66 sekund... jsem jaksi nedodržel, ale to neva. Vím jak na to. I surrender, my mummy.

Jo mimochodem ta předělávka Queenů byla hodně příjemná, kdopak si vzpomněl na zahajovací ceremoniál londýnské olympiády? (Zvuk TARDIS během písničky od Queenů.) :-)
Mike, 12.10.2014 01:52   reagovat
Všichni hateři osmé série se můžou zadávit na jelly babies.
Naprosto perfektní epizoda! Na stejné úrovni jako Girl in the Fireplace nebo Blink.
Clara byla v tomhle díle zatím nejlepší z celé série. Capaldi válí úplně neskutečně. Škoda jen, že už se trošku blížíme do finále :-(
Od další epizody jsem moc nečekal už proto, že je odlehčená od Doktora, ale námět vypadá dost dobře, tak snad to bude taky super.
Konečně můžu udělit hodnocení: 12/10
Zarwan, 12.10.2014 01:06   reagovat
I když musím říct, že to "Are you my mummy?" na konci se mi tam až tak nelíbilo. Mám rád odkazy na předchozí díly, ale mám radši, když jsou nenápadné, jako ta zmínka na začátku, kde říká, že byl na té planetě s kyselými dešti a musel mít na sobě plynovou masku. To by mi jako odkaz na Empty Child bohatě stačilo.
Jinak mě potěšil i odkaz na Červeného Trrpaslíka (pořád doufám, že bude nějaký speciál, kdy Tardis přistane v Trpaslíkovi).
A písnička byla bombastická, pouštěl bych si ji pořád dokola.
Zarwan, 12.10.2014 01:41   reagovat
Nevim, mi "mel jsem tam piknik, musel jsem mit plynovou masku" uplne jako odkaz neprislo, teda jen zminit plynovou masku mi jako odkaz neprijde. Prijde mi to jako jen tak mezi reci zminit skafandr a byl by to odkaz na ticho v knihovne, nebo vody marsu, popr nove zabit mesic.
insider, 12.10.2014 13:05   reagovat
Mně zase přišlo, že to s tou maskou nebyl přímo odkaz, ale lehký úvod, aby si člověk na Empty Child vzpomněl, udržel jí v mysli a pak se rozřehnil u "Are you my mummy." Opravdu nevím, jen mi to tak připadá. V každém případě, protože miluju nejen Empty Child, ale celou Ecclestonovu éru, mě vtípek zahřál u srdce. :-)
Mike, 12.10.2014 14:03   reagovat
TARDIS přece byla zaparkovaná v Trpaslíkovi ve znělce, bylo to pár modrých pixelů, ale jde to vidět :D.
Xaverius, 12.10.2014 04:22   reagovat
Kde byl odkaz na Červeného trpaslíka? :-D To mi úplně ušlo! Napadá mě jenom hologram na tvrdý světlo...? Nebo myslíš něco jinýho?
Mike, 12.10.2014 01:57   reagovat
Jo, ten hologram. Nebo myslíš že ne?
Když se řekne hologram na tvrdé světlo, jediné, co se mi okamžitě vybaví jsou "Legie"
Zarwan, 12.10.2014 07:54   reagovat
Hele asi jo. Ta myšlenka je mnohem starší, ale dost možná že Červený trpaslík byl první, kde se tomu vysloveně říkalo tvrdé světlo. Budem to brát jako odkaz ne Rad Dwarf a basta. :-D

Mimochodem modýlek TARDIS se párkrát v Červeném trpaslíkovi objevil, ale to ti nejspíš žádnou novinku neříkám. :-) V každém případě nějaký speciál ve formě crossoveru by byl smeg out fan-tas-tic! ;-)
Mike, 12.10.2014 09:11   reagovat
Při představě takového crossoveru mě nejdřív ze všeho napadla představa Kocoura, jak vleze do Tardis a objeví Doktorův šatník ;)
Tardis motýlky mi úplně unikly, stejně jako všechny ostatní případné narážky v Trpaslíkovi - když jsem na něj naposledy koukala, slova Doctor Who mi ještě vůbec nic neříkala. Teď mi to připadá hrozně zvláštní, protože mám dojem, že koukám na DW odjakživa.
Tessuna, 12.10.2014 12:15   reagovat
Já zase úplně vidím synopsi epizody:
Existuje něco jako perfektní skrývání?
Doktor a jeho společnice pátrají na obrovské, opuštěné lodi důlní společnosti po stvoření, které se může zamaskovat jako jakýkoliv předmět.
Ale nic, co Doktor na svých cestách potkal, jej nemůže připravit na to, co na lodi objeví: toaster.
Zarwan, 12.10.2014 21:37   reagovat
Toaster? To už zní skoro jako crossover s Battlestar Galcticou ;-)
Tessuna, 14.10.2014 12:56   reagovat
Ahááá, takže ty jseš na wafle!

Jo, polymorfní zápletka zní dobře. Ale Listy se nesmí dozvědět, co ta budka umí. Jinak by pořád otravoval Doctora s Kochanskou.
Mike, 12.10.2014 21:52   reagovat
No to je pravda, TARDIS by splnila i ty nejdivočejší kocourovy představy o správné velikosti šatníku. :-D Ale taky jsem se o TARDIS v Trpaslíku dozvěděl až docela nedávno. Prý je za to zodpovědný Mike Tucker, člověk který dělal speciální efekty pro oba seriály. :-)
Mike, 12.10.2014 13:46   reagovat
Souhlas, hlavně s Capaldiho hodnocením - na titulky se těším hlavně kvůli tomu, abych si lépe vychutnala jeho proslovy (za rozvíjení jeho osobností, tleskám scénáristům velice), ale už jeho povýšený a zároveň konejšivý neverbální projev stál dneska za to - před tím salutováním byl ohromný! Připomněl se mi Devátý při prvním setkání s Dalekem, Desátý při účtování s FamilyOfBlood nebo Jedenáctý při proslovu v RingsOfAkhaten. To je Doktor, který mě hodně baví.
Isognomostom, 12.10.2014 01:24   reagovat
To jo, byl perfektní. A to když si vzpomenu, že spousta lidí na začátku nadávala, že je to starej dědek a nebude to mít žádnou energii jako Doktoři před ním...
I ten dialog na pláži byl skvělej. Že občas máme možnost volby jen mezi dvěma špatnými možnostmi.
Zarwan, 12.10.2014 01:46   reagovat
čo sa tika tich tit Kedy asi tak budu orientačně tak do 3-4 rano
Dynamic168, 12.10.2014 00:09   reagovat
Ach ty jelly babies :) ale vážně už těch narážek na čtyřku je nějak podezřele moc. Jinak pro mě absolutně luxusní epizoda a zítra s titulkama to bude ještě lepší-těším se na zítřek :)
KikiV, 11.10.2014 22:46   reagovat
Takže budou narážky na čtyřku? Hurá! Pochybuji, že jich kdy sama od sebe budu mít přespříliš. :)
belldandy, 12.10.2014 00:00   reagovat
Are you my mummy?
frozen, 11.10.2014 22:39   reagovat
Dobrej vtip hodně jsem se zasmál.
panwalter, 14.10.2014 20:44   reagovat
Jo, to mě dostalo, stejně jako želé bonbony :-)
Isognomostom, 11.10.2014 22:43   reagovat
Bez titulků jsem z toho nepochytil všechno, ale z toho co jsem pochytil musím říct, že je to opravdu skvělá epizoda. I to, že Clara a Doktor se udobřili jsem moc nečekal, ale je to jedině dobře. Víc budu ale hodnotit až s titulky.
Narre, 11.10.2014 22:34   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme