Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

In the Forest of the Night - poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

Tygře, tygře planoucí,
Lesem černým za noci,
Čí ruka nesmrtelná
Stvořila krásu tak děsivou?


25.10.2014 22:00   diskuze   Blackthunder

138 komentářů

Super díl taky vtipnej.
doctor, 28.1.2015 18:49   reagovat
Epizoda podle mě byla příjemně jiná, než spousta předchozích, ať už v této či minulé řadě.

Teď mě tak napadá, že vlastně i ty tisíce verzí Clary, co doktora zachraňovaly, zemřely - kvůli němu. Takže jak je v traileru scéna Clary jak vystupuje z té hranaté budky - výkladní skříně (nevim proč, přijde mi, že tam Missy skladuje ty "mrtvé"), ve skutečnosti tam může být celé oddělení s Clarami, uložených pro kdoví co. Tedy, pro cokoliv, co s ní má Missy v plánu.
Julinell, 28.10.2014 11:49   reagovat
In the mysterious world of the Nethersphere, plans have been drawn up. Missy is about to come face to face with the Doctor, and an impossible choice is looming.

Get ready for the darkest day, and the blackest hour...

No tak že potvrzeno že má promise land co dělat s nicotou a že se vracejí mrtví-pravděpodobně někdo uloží jejich duši někam do počítače (" promise land " )A z jejich těl si dělá armádu (ta ruka co mačká na to tlačítko).Záměrně jsem se vyhnul rodu proto že si nejsem jistý že je missy ten bad boss většina faktů k tomu navádí.Navíc ten BBC trailer potvruzeje že " next time " bylo třošku přehnané a vymrštěné s kontextu.Ale vážně jsem nečekal trailer už v podělí uvidíme jestli se ukáže ještě jedna verze (jak to občas bývá )
vojza, 27.10.2014 17:24   reagovat
Napadlo mě, že pro ty, kdo Blakeovu báseň neznají, bych ji sem mohla prostě umístit (není zase tak dlouhá) v méně známém (a mém oblíbeném) překladu Jiřího Valji. Myslím, že co mě na téhle epizodě mrzí nejvíc, je, že nevyužila sci-fi potenciál básně, z níž si půjčila titul: protože nevím jak vy, ale já tam vidím tygra-robota ;)

Tygře, tygře skvoucí se
i v půlnočním pralese,
kdo jen moh být stvořitel
strašně plavných tygřích těl?

V propastech či v nebesích
plamen pro tvůj zrak se zdvih?
Jaká vynesla jej křídla?
Čí ruka jej uchvátila?

Kdo měl sílu a kdo znal
uhníst pro tvé srdce sval?
A když začalo už bít,
kdo si trouf je uchopit?

Kdo tě ukul? V celek slil?
V peci mozek vytavil?
Na kovadlinu tě nes,
sevřel onen strašný děs?

Když z hvězd v šípech slétla zář,
nebe zrosil hvězdný pláč,
nad tebou se pousmál
ten, co beránku tvar dal?

Tygře, tygře skvoucí se
i v půlnočním pralese,
kdo jen moh být stvořitel
strašně plavných tygřích těl?
Tessuna, 27.10.2014 15:52   reagovat
Mně se epizoda líbila, i když jsem teda čekala trochu víc. Zaprvý se to nijak moc nevystětlilo a za druhý to, jako kolem té holky poletovaly ty "hvězdičky" a ona mluvila temným hlasem, to tam podle mně bylo úplně zbytečně. Potom už mi celý díl hrozně připomínal The Doctor, tW and tW. Tam byl les a létaly tam hvězdičky...
No, čekala jsem trochu víc, až na Flatline mi druhá půlka osmé série nepřipadá nic moc, snad to vyřeší finále. OMG ta upoutávka. Nemůžu se dočkat!
Clardis, 27.10.2014 14:18   reagovat
Tahle série je pro mě zatím strašný zklamání. Třeba tenhle díl je nudnej až to bolí. Jedinej to zachraňuje Capaldi. Nechápu co se stalo, to vyměnili scénáristu nebo co? Po fakt zajímavých sériích 4-7 je 8 série odpad.
apancl, 27.10.2014 14:08   reagovat
mám uplně opačný názor. serie 4 ještě ok, ale 5-7(a neni to Smithem) jsou hodně slabé oproti právě 8.serii, která mě baví mnohem víc než ty předešlé...
jardach, 27.10.2014 14:27   reagovat
já nevím co té missi máte nebo spíš na teh teorijích.Podlemně jeto nová postava nebo ještě bych bral velkou inteligenci.Ale díl byl suprovej.
tom, 27.10.2014 13:58   reagovat
A co říkáte na tohle:
Vládce zregeneroval do ženský, čímž se nějak dostal z Gallifreye zpátky do vesmíru

Potom kontoktoval Torchwood a přesvědčil je, že současný Doktor se stane Valleyardem, přičemž svojí identitu neodhalil a prezentoval se jako Paní Času jménem Missy.

Torchwood poslal svojí agentku, vydávající se za Claru Oswald, aby hlídala Doktora a přivedla ho ve vhodnou chvíli někam, odkud neuteče.

Kyberlidé se buď připletli do cesty, nebo jsou nástrojem Vládce k odstranění Torchwoodu, aby měl Doktora pro sebe.
Wanderer, 27.10.2014 16:04   reagovat
Žádný Torchwood už přece není. Zbyli jen Jack a Gwen.
zusp, 29.10.2014 14:45   reagovat
pravda a na víc z trileru je vidět že o Torchwood nejde
tom, 29.10.2014 15:06   reagovat
zajímavé ale furt se mi nechce věřit že missi je vládce
tom, 27.10.2014 16:09   reagovat
Tak mě napadlo, jestli malá Maebh nemůže mít něco společného s Clarou? Jistá fyzická podoba tam je, ze 7. série víme, že se Clara jako malá ztratila, navíc Doctor říkal, že na les zapomenou. A Maebh přeci tvrdila, že ji za Doctorem poslala právě Clara ... Jasně, nesedí jméno ani čas ani starší sestra, ale stejně ... co myslíte?
Ksara, 27.10.2014 13:24   reagovat
spíš ne než ano.Mislím že nemají spolu nic společného.
tom, 27.10.2014 15:34   reagovat
Napadlo mě to v souvislosti s upoutávkou na příští epizodu, kdy "Clara" (?) říká, že nikdy neexistovala ...
Ksara, 27.10.2014 13:30   reagovat
Může ti být jedna z Clařinýh verzí (The Snowmen, Asylum of the Daleks). Podle mojí teorie i ta holka v Knihovně... :D
Clara, 27.10.2014 15:36   reagovat
No tak zrovna holcina v knihovne moc nepomahala :)
Everything is connected .. like a rain forest. Jen mi prijde, ze hodne lidi hleda to spojeni i pod kobercem, protoze tam to psojeni za kazdou cenu musi byt. Holcina proste umela komunikovat telepaticky (ac o tom sama nevedela) a proste prejala Clarinu myslenku. Stejne jako prejala myslenku "zivota" o tom, ze bude solarni erupce.
insider, 27.10.2014 15:49   reagovat
Mně spíš napadlo, když se Maebh ptali, jak našla Tardis, a ona říkala, že slyšela v hlavě hlas "Miss," jako Clary, ale pak zaváhala, jako by si nebyla jistá - jestli v tom náhodou taky neměla prsty Missy.
Tessuna, 28.10.2014 10:06   reagovat
Taky jsem měla spíš pocit, že mluví o Missy ne o Claře
HankaP, 28.10.2014 11:23   reagovat
Epizoda to byla snad nejhorší z celé řady. Ta děcka se nedala překousnout, otravnější snad v Doctorovi ještě nebyla. To i ta z Kill the Moon byla čajíček oproti těmhle. Na tomhle díle bylo všechno špatně - od chování postav až po vyřešení a vysvětlení. Jedině Capaldi to držel nad vodou. Pochválit se může snad jedině ta produkce, která to zalesnění Londýna zvládla dobře. Práce v tom bylo dost, když jsem viděl Doctor Who Extra.

Zdaleka nejlepší na tomhle díle byl Next Time. Famózní upoutávka, která celý temný les za noci strčila do kapsy. "Oh, Clara, my Clara." DAMN YOU MOFFAT!
Jackolo, 27.10.2014 10:37   reagovat
Název té epizody je právě citací z oné poémy Williama Blakea jménem "Tygr". Takže předpokládám, že tygr tam byl spíš jako trknutí pro ty, kterým to nedošlo, soukromý fórek, kulturní odkaz.
bublifuk, 27.10.2014 00:26   reagovat
Já si myslím, že Missy je na 100% Clara.
Což pak si nikdo nevzpomněl na to, jak v Deep Breath řešili, že Doctor už není Clařin mladý přítel?
Mělo mi to dojít už dávno, ale teprve teď jsem si náhodou vzpomněla na Time of the Doctor, kde Doctor hrál Clařina přítele.
No a Claře ruplo v bedně, nějak se přetransformovala v Missy, nebo jí Timelordi poslali balíček regenerací a znali ji Paní času nebo tak něco.
A jako každá správná zahořklá bláznivá "ex-přítelkyně" si nehodlá připustit, že ji Doctor opustil, i když ona možná opustila jeho, kdo ví.
Těším se, jak nám to Moffat naservíruje.
To by chtělo stříbrnej podnos z Cybermenů.

PS: berte to s nadhledem, strašně mě to pobavilo :D
Gala, 26.10.2014 23:42   reagovat
Že je Missy Clara nebo nějaká její verze mě napadlo už před 14 dny a hodně se mi to líbí...ostatně Maebh říkala, že ji myšlenku dala miss, nezmiňuje přímo Claru...
Spiderman, 27.10.2014 20:17   reagovat
Epizoda byla naprosto úžasná. Velmi se mi líbila. Clara mi snad poprvé přišla taková v pohodě, přestože vedle ní stále byl Danny.
Maebh totálně mega sladká. A hrozně mě pobavily ty děcka s ajfouny.
A Doctor? Dvanáctý je osobnost. Zbožňuji ho.

K ukázce co bude příště: Fajn, takže všichni už asi tušíme, kdo je Missy... Pokud si z nás Moffat nedělá prdel,že.
Kay, 26.10.2014 23:35   reagovat
Tenhle díl mi trochu připomněl jeden díl z SGA (Echoes) ale tam to byly velryby :)
Upoutávku na příští díl jsem si musela pustit několikrát a z prvotního nadšení se stal strach, aby to Moffat zase nezvojtil
HankaP, 26.10.2014 22:45   reagovat
První co mě napadlo - Doktor vezme TARDIS, a postaví se včetně nějakých extra silných štítů do cesty té erupci, SGA bylo ihned to první, co mne napadlo, jakmile jsem se o ni dozvěděl :-D
stalyn, 27.10.2014 10:34   reagovat
Nojo, velryby, dík za připomenutí!:)
Tessuna, 26.10.2014 23:21   reagovat
Tak ta podobnost s SGA mě vážně nenapadla :D Ale ten díl si pamatuju.
Měl bych se na to zase někdy podívat...
Jakzie, 26.10.2014 22:53   reagovat
Epizoda se mi moc líbila. Ale potom traileru můžu myslet jen na jediné slovo. Je to jméno: MOFFAT!!! Co to sakra mělo být? Vážně se dalšího dílu nemůžu dočkat! Ale taky se ho děsně bojím :D
Mischel, 26.10.2014 22:31   reagovat
Next Time - nejlepší část celé epizody. Jinak se tam nic moc nedělo... ale pořád to bylo lepší než Kill the Moon :)
Jakzie, 26.10.2014 22:21   reagovat
Ještě k té Missy: co asi znamená ta kamej co má na krku? Řekla bych,že je na ní vyobrazená Athéna-bohyně moudrosti a války. Určitě to má nějaký význam, je to nějaké vodítko. Napadá vás něco?
KikiV, 26.10.2014 21:04   reagovat
Ta báseň, to je spoiler na to, že se tam objeví Rudý John z mentalisty? :)
Madlax, 26.10.2014 19:27   reagovat
Přiznávám se, že báseň neznám, ale zamrzelo mne, že onen tygr se mihnul tak krátce...
Isognomostom, 26.10.2014 21:00   reagovat
I když v tomhle díle se víceméně nic nestalo a sloužil jako "výplň před finálovou náloží", tak i tak jsem se skvěle bavil.
KapsaDan, 26.10.2014 18:18   reagovat
Ještě k ukázce na příště - Clara má v ruce klíč od TARDIS a říká Doktorovi "Už nikdy nevstoupíš do své TARDIS." To už se nějak pozapomnělo, že Doktor umí otevřít TARDIS lusknutím prstů? To doufám nějak ošetří..
Angi, 26.10.2014 17:55   reagovat
já myslel, že to jde, jen když je TARDIS už odemčená :)
OndraH, 26.10.2014 18:23   reagovat
To fakt nevím, jestli jo, tak jsem to přehlídl. Musel bych na ten díl s knihovnou kouknout ještě jednou.
Angi, 26.10.2014 18:29   reagovat
Jako jistý si tím nejsem, ale doteď jsem si to myslel. Díky, teď už přemýšlím i nad takovou prkotinou :D
OndraH, 26.10.2014 18:42   reagovat
Pokud bude finále založené na tom, že se Doktor nemůže dostat do TARDIS, kam hrozně nutně urgentně potřebuje, tak je to pro mne víc, než prkotina. =)
Angi, 26.10.2014 18:50   reagovat
Asi to bude trochu blbý,ale většinou si spojuji slovo "urgentně" se záchodem... a tak se chci zeptat jestli je v TARDIS WC? :D (Tohed by se dalo brát jako prkotinka)
PS: To že jsem blbá mi psát nemusíte. :)
Doctor Anna, 26.10.2014 20:20   reagovat
To bych nenapsal a jo, taky jsem při psaní urgentně vzpomněl na wc a napadlo mne, že Doktor vlastně cestuje v kadibudce, maskované za policejní.. asi jsme blbí oba. ;)
Angi, 26.10.2014 20:59   reagovat
To je dobře že nejsem jediná kdo si s tím lámal hlavu... :D
Doctor Anna, 28.10.2014 09:18   reagovat
Já si představuju, že tam má obrovskou vkusně vykachlíkovanou místnost s veškerým zařízením-bidetem, umyvadlem, vysoušečem rukou(které funguje!) a elegantním záchodem, s mísou z nejjemnějšího porcelánu a místo do septiku - trubky ústí do Černé díry.
KikiV, 26.10.2014 20:31   reagovat
Možná chodí čůrat do bazénu :-P
Bořivoj, 28.10.2014 03:09   reagovat
Není tam ten vysoušeč rukou, ale papírové utěrky...to už by bylo hygieničtější, kdyby tam stál gibon a okýchal mu ruce do sucha :-D
Spiderman, 27.10.2014 20:33   reagovat
www.videacesky.cz/talk-show…

Pusťte si třetí část videa, kde je rozhovor s Capaldim o jeho příhodě v Česku, když se právě stal Doktorem.
naheCZ, 26.10.2014 17:47   reagovat
:) Moje oblíbená část tam ale není - pro ty z vás, kdo umíte anglicky: www.tor.com/blogs/2014/10…
(i když, vlastně, angličtina není nutná, protože nejlepší na tom videu je, jak se Capaldi tváří;D)
A to s tou kapelou je taky vtipný - zvlášť když si poslechnete tohle: www.youtube.com/watch?v…
;)
Tessuna, 26.10.2014 18:07   reagovat
Jé, to je náhodou dobrý, mě ta muzika i docela baví... :-D A to mě baví málokterá punková kapela, ale tohle je přece jen takovej srandovní jakoby psychedelickej punk a radost z muziky tam cítit je, pohoda. Capaldi teda mečí prví ligu, to se všechny dudy, u všech Skotů, můžou jít zahrabat. :-D A co jsem taky netušil, že tu kapelu měl společně s Craigem Fergusonem. Pěkný vědět. Dík. :-)
Mike, 27.10.2014 04:35   reagovat
Pěkná historka, i když vtipnější je první část s ukazováním magického prstu dětem..
Každopádně by možná neškodilo Capaldimu poslat maila, že v ČR je víc, než jeden člověk co zná Doctora..
Angi, 26.10.2014 18:03   reagovat
Případně bych v tom mailu taky zmínil, že Morava není místo na severu České republiky.
Dochtúir Cé, 27.10.2014 17:31   reagovat
Tak třeba Ostrava je určitě na severu ČR, byť to zdaleka není nejsevernější místo. Ale že se ta historka stala v Kroměříži, tak se seknul dost, no... ale upřímně, komu to vadí. Jak psal někdo v komentářích na VČ: můžeme být rádi, že nás vůbec někdo zmínil jako ČR a ne jako Československo. :-D

Pokud vůbec Petera obtěžovat s mailem, tak z toho aspoň zkusit vytěžit maximum. Tzn. prosbu podpořenou peticí oddaných fanoušků, aby se u scénáristů přimluvil, že by se taky jeden díl DW mohl odehrávat v prostředí krásných českých památek. :-D
Mike, 27.10.2014 17:56   reagovat
Nechci Capaldimu nijak vyčítat, že nezná český zeměpis, ale věta "We moved to the north of the Czech Republic to place called Moravia." je prostě chybná.

Větu "I've stumbled upon across only person in the Czech republic who knows the show and he loves it." jsem zase vykládal jako údiv nad tím, že se v České republice baví s jediným Čechem a zrovna je to Whovian, ne že jich tu víc není. Ale možná se pletu.

Ale jo, petice by byla hezká. Sice by k ničemu nebyla, ale Doctora, který v rudolfínské Praze narazí na Rabiho Löwa pokoušejícího se oživit Golema, o němž se dozvíme, že je to strážný robot nějaké mimozemské lodi, která kdysi spadla na zem... To bych si uměl představit.
Dochtúir Cé, 28.10.2014 12:03   reagovat
To by byl moc krásnej příběh, mám ráda Golema :)
HankaP, 28.10.2014 12:16   reagovat
Tak pod takovou petici bych se ráda podepsala :). I kdyby to nevyšlo, počet podpisů by Capaldimu nepochybně napověděl, jak je to s počtem fanoušků DW v ČR doopravdy...;)
Tessuna, 28.10.2014 10:14   reagovat
On to myslel tak, ze je v CR jedinej kdo to zna a stoji vedle noveho Doctora.
Christianus, 26.10.2014 22:57   reagovat
K Missy - ono to sice patří do Flatline, ale tam už to asi nikdo nebude číst... a protože jsem právě objevil Ameriku, tak se nutně potřebuju podělit. :-D

Když jsme u minulé epizody spekulovali, kde že to vlastně Missy sedí, tak mi až teď došlo, kde že jsem ta kulatá okna za ní viděl - a že to jsou vlastně kybermení oči.
2imgs.com/a8a385af7c
Takže - že by Missy byla pí vedoucí Kyberlidí? Že by ty zemřelí, co přijdou do Země zaslíbené, vlastně ještě nebyli zemřelí (ale třebas "zachránění" těsně před smrtí) a předělávali na plechouny? Je to dobrá teorie nebo špatná teorie nebo jaká to je teorie? :-D
Mike, 26.10.2014 15:49   reagovat
Dobrá teorie :). Takže... že by ta postava z epizody "next doctor" - jméno si teď nevybavím, ale snad víte, koho mám na mysli? Ačkoli proč by tvrdila, že je Doktor její "boyfriend," to fakt nevím...
Tessuna, 26.10.2014 17:19   reagovat
Docela dobrá, podle mého zatím nejlepší. Každopádně, pokud by to byla kladná postava, tak proboha proti komu? Proti cybermanům, které doktor zvládá levačkou, které zvládal levačkou i Rory, the Roman? Pokud je to pozitivní postava, tak nám celou sérii chybí záporák. Leda..leda by byl záporák samotný Doktor.. ale to bude asi jen vlhký sen.
Takže jo, z ukázky už víme, že opravdu má něco společného s kyberlidma, ale tak nějak mi to začíná být celkem jedno. Může být klidně možné,že i přes hojný výskyt missy v závěrečných dílech stejně zjistíme prd o tom, co kdo jak a proč.
Jak to bylo s prasklinou na zdi Amyna pokoje? Nejdříve to byla prasklina do nějakého vězení, odkud zdrhnul prisoner zero. Pak už to byla prasklina vesmíru, vytvořená výbuchem TARDIS, nebo jak to bylo.. a po dalších dvou sériích to najednou celou dobu byli time lordi klepající na dveře.
KDO OVLÁDAL TARDIS, KDYŽ VYBUCHLA? PROČ BYLY ZAZDĚNÉ DVEŘE, KDYŽ CHTĚLA RIVER ZDRHNOUT? Nevysvětleno do teď ( jestli jsem to někde přehlídl, tak se omluvím ).
Takže jsem úplně odjel od té teorie, ale co chci říct, že ty propletence jsou už takové, že je mi celkem jedno, kdo a co je Missy, protože to bude na prd.

Jasně, za Davise se finále sérií točily okolo toho stejného, ale co to převzal Moffat, tak si nevybavím jediné finále, které by se mi líbilo. A nejhorší ze všeho, absolutně nedůstojný odchod nejlepších companions..

Přesto mám Doctora rád. ;)
Angi, 26.10.2014 16:23   reagovat
S tou prasklinou mi to přišlo jasné.. Výbuch tardis narušil čaoprostor, takže se v jeho předivu objevily praskliny všude po vesmíru. Některé vedly do jiných míst, časů, paralelních vesmírů... některé do nebytí... jediné co je na tom trochu podivné je, že všechny měly stejný tvar, ale dramaturgicky to skvěle fungovalo a ptotože se bavíme o nemožném úkazu, tak to chyba není... Prisoner zero to využil náhodou, že se timelordi naučili to využít cíleně, není moc s podivem.
Ford Prefect, 26.10.2014 20:56   reagovat
Denska mam rypavou naladu :/ Kolik ze to lidi zije v Londyne? 10 deti, 2 ucitele, 5 "vojaku", jeden hlidac muzea a starostliva matka? Pravda, nikdy jsem v Londyne nebyl, takze mozna, ze jsem to +/- vyjmenoval vse.
Konec solarni boure, stromy se vypari (dejme tomu), odkud ze se vzal ten cerveny letokruh? Nikde zadny cerveny prach.
Jak s tim souvisela Tunguska, kde stromy zustaly lezet a nevyparily se jako ted?
Nevim, jestli (K)Clare posledne "preskocilo", kdyz se vzila do kuze doktora, ale takovy obrat v chovani?
Opravdu vlci skacou 2 metry vysoko a kdyz uz jsou pri tom, tak 5m do dalky?

Videl jsem to vcera vecer a nevzpomeu si na jediny zajimavy moment, mam v hlave jen ty diry a partu prisernych decek, kde by kazde druhe zaslouzilo vychovnou.
insider, 26.10.2014 15:33   reagovat
víc lidí v Londýně žít nemůže, protože tam, soudě podle toho dílu, nejsou skoro žádný beráky :-)
Ford Prefect, 26.10.2014 20:58   reagovat
Nevím, kde bereš, že tam nejsou žádný baráky. Když ukazovali ten pohled z oblohy, tak tam baráky normálně stály. Menší byly schované pod stromy, které rostly v ulicích, ale většina jich je tam vidět.
Lidi tam nebyli, protože oblast byla uzavřená z důvodu zásahů proti stromům.
Jediné, co na tom nechápu, jak je našla na konci ta maminka, když za prvé nevěděla, kde vůbec mají být a za druhé když ta oblast byla uzavřená.
Zarwan, 26.10.2014 23:12   reagovat
Oblast podle mě zavřená nebyla to by to máme věděla a nebyla by v šoku když otevřela dveře a za nimi byl les.Jedině že nekouká na telku.Ale očividně to nevěděl ani manžel (nabo s kým to byla natelofonu) jinak by jí varoval
vojza, 27.10.2014 08:38   reagovat
Je fakt, že nejlepší na tomto díle byla ukázka na ten další...ale tak nějak jsem od tohoto dílu neočekával absolutně nic, takže žádné velké zklamání
naheCZ, 26.10.2014 16:06   reagovat
To Clařino prhlášení o své neexistenci z upoutávky bych bral vlažně. Buď to bylo vytržené z kontextu, a nebo Clara jednoduše lhala, protože se to naučila ve Flatline. Navíc to pronášela před Cybermanem, takže mohla jen improvizovat v nějaké vypjaté situaci. Technicky vzato, když Clara vstoupila do Doktorovy časové linie v The Name Of The Doctor tak originální Clara existovat skutečně přestala, byť dočasně, dokud si pro ni Doctor nepřišel. Jinak opět oceňuji Doctorův brilantní výkon v téhle epizodě.
Jesper, 26.10.2014 15:27   reagovat
...spíš to o sobě pravdivě říká někdo jiný než Clara... napadá mě, třeba někdo z Time Heist...

Ford Prefect, 26.10.2014 15:50   reagovat
Parada vyborna čast každa čast je lepšia a lepšia a to finale vypada dobre už sa tešim na dalšiu sobotu.
Dynamic147, 26.10.2014 15:26   reagovat
díl byl ok, nevím, co vám na to přišlo špatné, celá serie je celkem povedená...btw trochu spekulace taky přihodím...co když tím hlavním záporákem je "velká Inteligence" a konečně má své tělo? jen nápad ;-)
jardach, 26.10.2014 14:46   reagovat
Myslím, že to tu ještě nebylo:-) No, proč ne. Máme toho tak málo ke stavění teorií, že se skoro nic nedá s určitostí vyloučit. Snad krom toho, že to je někdo se znalostí velmi vyspělých technologií... Což je ve světě Dr. Who taky kdekdo:-)
alexis, 26.10.2014 14:50   reagovat
Apropos, Velká Inteligence byla i v Classics, nebo je to nějaká nová rasa?Od Sněhuláků totiž není pořádně vysvětlené proč si tak říká atd. a zdá se mi, že toho o ní postavy vědí vždycky víc než já:-|
Wanderer, 27.10.2014 15:58   reagovat
velká inteligence byla už v Classics
tom, 27.10.2014 16:03   reagovat
Už to nemůžu vydržet do další soboty :D ... Velmi mě zajímá kdo je missy a Proč Clára říkalala že nikdy neexistovala .. Podle mě to bude vlmi zajímavá a napínavá epizoda která nebude mít dobrý konec.
Louz@soft, 26.10.2014 14:35   reagovat
To byla hodně prázdná epizoda... v podstatě se v ní vůbec nic nestalo jen se odvyprávěla pohádka o tom, že stromy vyrostli a zachránili planetu ... 5ti minutovej námět natáhnutej na celou epizodu a ten závěr s její sestrou ... to jako fakt? :O To bylo fakt trapný.
dragon94, 26.10.2014 13:53   reagovat
Jak to vypadá s nějakými titulky klidně SK nebo low kvalita ale v AJ to asi nedám
vojza, 26.10.2014 11:29   reagovat
Nebo myslíte že je to lehčí a zvládnu to s pouhými 4lety AJ
vojza, 26.10.2014 11:29   reagovat
Zkus to. Je to nejlepší způsob, jak se naučit líp anglicky. Když neporozumíš všemu, tak si to pak můžeš dát s překladem, ale zrovna u týhle epizody není moc, o co přijít.
Zarwan, 26.10.2014 14:58   reagovat
Na TVGURU.CZ už jsou přeložené do CZ.
Carmack187, 26.10.2014 11:56   reagovat
Epizoda tak trošku no comment.. celí jsem to jaksi nepochopila.. uvidím s titulkama.. :D Začínám mít ele pořád víc a víc pocit jak nad tím uvažuju, že Missy by mohla být Rose.. Trochu divná teorie já vím.. Ale tak její ,,boyfriend'' by klidně doktor být mohl.. No uvidím, teda pokud to do příštího a možná až přespříštího týdne zvládnu ve zdraví :D.
pecka, 26.10.2014 11:12   reagovat
Rose už je tak vyčpělá postava, s takovou minimální možností návratu, že jí Moffat ani nezahrnul do výročního speciálu, kdy herečka Rose hrála vražednou zbraň. Proč by Missy nemohla být někdo jiný? Co takhle River - byl přeci Doctor její manžel, ne? Proč ne třeba Valeyard? Proč ne, třeba Master? Proč by to nemohla být Donna - byla to přeci "DoctorDonna" - třeba z ní něco z Doctora zůstalo? Není to třeba dcera Doctorovi vnučky Susan? Co takhle Mnich? Romana? Doctorova femininí stránka, která je fakt už nasraná, že se ten mysoginí Doctor furt regeneruje do muže?
Tohle všechno jsou úplné nesmysly, samozřejmě, zakládající se na absolutně nulových podkladech. Co víme o Missy? Má nějaký vztah k Doctorovi (nebo bude mít, Moffat si rád hraje s časem), který nemusí být nutně "vztahem" - ale i může. Má nějaké plány s Clarou. Trailer snad naznačuje, že tyto plány použije proti Doctorovi. To je všechno. Mám rád fanouškovské teorie, ale MUSÍ mít aspoň nějaký základ, přeci :)
ElektronickyOtisk, 26.10.2014 14:20   reagovat
Jako já vím, vím že je to celkově i kravina, ale prostě v Missy podvědomě Rose vidim, to je vše :D.
pecka, 26.10.2014 15:21   reagovat
Rose? Každá teorie je možná, ale tohle je podle mě hodně nepravděpodobné. Jak by se Rose změnila v Missy? Není to Paní času, nemůže regenerovat.
Jackolo, 26.10.2014 11:41   reagovat
Taky to může být Bad Wolf;-)Ale stejně nejspíš nebude...Pořád tajně doufám ve Vládkyni:-)
Wanderer, 27.10.2014 16:00   reagovat
Taky si to nemyslím, ta už dostala svého Doktora do své reality a neměla by důvod ho takhle sledovat a ještě mu dohazovat jinou společnici.. ale jak by získala tuhle podobu? Měla v sobě time vortex, takže u téhle postavy je možné naprosto cokoliv, jediný omezující faktor je autorova fantazie.
Angi, 26.10.2014 18:32   reagovat
Doctor Who má dceru ... co když je to ona :)
lego, 26.10.2014 21:10   reagovat
Stejný důvod, proč by to neměla být jeho vnučka Susan - protože ani dcera by se snad o otci nevyjádřila jako "my boyfriend" což Missy udělala v Deep Breth, nebo kde.
Angi, 26.10.2014 21:19   reagovat
Už jsem si to myslel minulý týden, a dneska se mi moje podezření potvrdilo. Ekologické téma. Lidi, nekácejte stromy, jinak na tý naší krásný planetě dlouho nevydržíte. Samozřejmě tahle myšlenka je správná a je dobře, že je lidem vtloukána do hlavy i v různých sci-fi, ale podání tohohle dílu mě trochu zklamalo, oproti ostatním z této série je to spíš pokles, srovnal bych to maximálně s dílem Into the Dalek.

Vlastně, kdyby nikdo z nich vůbec nic neudělal, všechno by dopadlo úplně stejně. Sice vláda na konci chtěla použít chemickou cestu zbavení se listů, ale to by se podle mě aplikovalo tak max. na desetině povrchu Země, víc určitě ne. A ten výsledný efekt odklonění solárního větru by to určitě nezměnilo. Ale možná je to jenom tím, že jsem si v téhle sérii zvykl na vysoký standard a teď se mi ho nechce opouštět. To si fakt mohl Doktor hodit nohy na stůl a celou dobu se šťourat v nose.

Ta linka se s tou starší ztracenou sestrou mi přišla nějak navíc, musela tam vůbec být? Nechápu...

Na druhou stranu, upoutávka na příští díl byla daleko zajímavější, než celých dnešních 44 minut, už se nemůžu dočkat příštího týdne!!
jindra, 26.10.2014 10:45   reagovat
Jo, reakce Clary na zničení Země byla neadekvátní. Jo, ten finiš byl předvídatelný. Pochybuju, že by Danny zahnal tygra jen tak baterkou. Ale já jsem si tu epizodu zase hodně užila.

Les byl pro mě dost strašidelný, hlavní myšlenka (stromy zachraňují svět, ačkoli je lidi kácí a pálí) je krásná, Capaldi opět S-K-V-Ě-L-Ý... A zjišťuju, že předvídatelnost mi nepřekáží. Trochu mě štve, že z osmé série už zbývají jen dva díly :)

Jinak Missy - od začátku se tváří jako záporačka, ale zatím jsem ji neviděla "ničit světy". Pořád mám pocit, že by ve výsledku mohla být spíš spojenec. Žádná spekulace (River/Master...) mi k ní vůbec nesedí, spíš si myslím, že to bude ještě odkaz na jinou postavu (možná ze starších sérií?) nebo to bude prostě postava nová. No, uvidíme. :)
čajnka, 26.10.2014 10:33   reagovat
Dobrý díl, ale šíleně předvídatelný. Od první zmínky o solární explozi byl význam stromů jasný.
Hodně mi to připomnělo Sherlocka, kde si někdy už v půlce dílů člověk může odvodit závěr a pak jen čeká, až se k tomu dopracuje i hlavní hrdina. Holt Moffat.

Ale dobré a příští 2 díly budou senzace.
Dlaha, 26.10.2014 09:44   reagovat
To mě dostává. Horší, nebo ne úplně dokonalá epizoda, kterou napíše někdo jiný než Moffat - je to Moffatova chyba. Dobrá epizoda, kterou napíše někdo jiný, než Moffat: "Ten člověk by měl Moffata nahradit".
Co napsal Moffat tuhle sérii? Deep Breath: Epizoda má svoje klady a zápory, ale je v ní velice hezký reflektována Doctorova změna tváře a její analogie k robotům, kteří sami sebe neustále přestavují. Listen: nadčasová epizoda, kde Doctor poprvé nečelí monstru, ale vlastnímu strachu. Nic dalšího přímo Moffat nepsal, závěrečný dvoudíl nemůžeme soudit, protože ještě nebyl vysílán. Dále Moffat spolupracoval na třech epizodách: Into the Dalek (obecně vnámána jako průměrnější), Time Heist (obecně vnímána jako velmi povedená) a Caretaker (také vnímána jako velmi povedená). U těch ale nejde říct, jestli je Moffat dobrý nebo špatný, protože nevíme, co do epizod přidal, nebo jaký je jeho přínos. Mohl je vylepšit i pokazit.
Příště, až bude zase někdo říkat "holt Moffat", tak je nejlepší se podívat, kdo vůbec epizodu napsal.
ElektronickyOtisk, 26.10.2014 14:37   reagovat
Vím, že není od Moffata, ale myslím, že on má na celou serii asi největší vliv. Ale možná se pletu.
Dlaha, 26.10.2014 16:34   reagovat
Vím, že není od Moffata, ale myslím, že on má na celou serii asi největší vliv. Ale možná se pletu.
Dlaha, 26.10.2014 16:34   reagovat
Tenhle díl ale Moffat nenapsal...
semifreda, 26.10.2014 10:58   reagovat
Jen, aby ten návrat s vládcem nebyl jen fake. Taky když psaly že dá clara doktorovi sbohem v popisku dílu, tak taky to nebyla pravda.
Vidales, 26.10.2014 08:35   reagovat
Moment ? Clara tedy neodejde ? :O

Já už se tak těšil , mě se už moc nelíbí , byla tam dlouho ...
GrabbyCZ, 26.10.2014 10:54   reagovat
Cože ? Vždyť je tam teprve 1,5 série, to Amy i Rose tam byly mnohem déle.
Fry98, 26.10.2014 11:37   reagovat
To sice jo , ale mě se už prostě tolik nelíbí jako v 7. sérii ... Sice jsem ještě neviděl In the Forest of the Night , ale proč tam byly ty děti ? Kdo je tam přivedl ? Clara ... Začíná dělat , že TARDIS je i její ... VÍce se mi líbíla s Matt Smithem ...
GrabbyCZ, 26.10.2014 12:02   reagovat
Děti tam přivedly dvě nejtemnější kreatury v historii DW, jistá Miss Clara a Mr Pink, pod záminkou školního výletu. Fuj na ně, hamba jim. Konec spoileru. :-P
Mike, 26.10.2014 12:41   reagovat
Miluju, když někdo napíše na konec svého reportu "SPOILER" :D vraždit za toto :D
EldestC, 26.10.2014 21:48   reagovat
Hezký pohádkový díl. Pár věcí sem nepochopil, ale snad pochopím po shlédnutí s titulky. Ten vznik a zánik stromů mi připadají docela nelogické...

No, každopádně finále bude nářez! :D
Dani El, 26.10.2014 07:35   reagovat
Tak já nevím...
Bylo to takové o ničem a ani jsem to moc nepochopil.

Doktor podával super výkon a Danny mi konečně připadal sympatický (trvalo mu to skoro celou sérii, ale lepší pozdě nežli později).
Červená Karkulka byla taky fajn.
Ale jinak...

Děj mi připadal takový hrozně nahodilý.
Řešení celé té záhady mi připadalo hodně deux-ex-machina.
Nepochopil jsem, jak je možné, že ty stromy vyrostly a už vůbec ne, jak tak rychle zmizely. Vlastně ani to, jak vůbec ochránily planetu.
Postavy mi připadaly docela nelogické. Např. jak ta matka našla na konci svoji dceru, když byli uprostřed Trafalgarského lesa a ona ji šla vyzvednout do školy. Jakou roli tam vlastně měla mít ta její sestra? Jak se na konci tak zázračně objevila? Co byly ty světýlka? Jak je možný, že Clara vzala to, že všichni umřou tak klidně, když vždycky vyšiluje kvůli každý kravině?

A proč tam museli zase obsazovat protivný černý spratky? Nemyslím to nijak rasisticky, ale tenhle typ postav se už objevuje po několikáté. Už jsme měli Courtney a ty dvě děti v Nightmare in Silver. Pokaždé jsou to černoši, a jsou to strašně nesympatické postavy. V tomhle díle ještě navíc okořeněné tím, že byli oblečení v takovém tom #YOLO-SWAG stylu. Podle mě pro ten děj jsou úplně nadbyteční a jen se celou dobu tváří jako největší géniové na světě a sem tam utrousí nějakou debilní poznámku.

Nejvíc se mi na tom dílu líbila ta část před znělkou, ta byla perfektní. Bohužel se mi zdá, že zbytek epizody mě tak moc nezaujal a asi to nebude epizoda, ke které bych se nějak často vracel, ale už jsem viděl i horší. Dost mi to připomínalo epizodu "Doktor, vdova a skříň" (zázračný les, návrat ztracené osoby, že si ten les vybral na komunikaci holku), ale tomu vánočnímu speciálu to nesahalo ani po kotníky.

Na druhou stranu upoutávka na finále vypadá fantasticky. Trochu se bojím, že nám toho prozradila víc, než by měla a trochu nás připravila o pár momentů překvapení, ale už se nemůžu dočkat příštího týdne. Jen je trochu škoda, že je to dvojdíl a budeme muset čekat týden mezi epizodami. Mám radši, když jsou díly v celku, ale snad to Moffat zvládne.
Zarwan, 26.10.2014 02:32   reagovat
To je ta politická korektnost. Vem si, že strach z postihu, když vyjádříme svůj názor, je v nás zakodovaný už tak, že jsi pro jistotu dodal "nemyslím to nijak rasisticky" ze strachu, že bys mohl být z rasismu obviněn.
V Anglii je to realita, bohužel - všimni si, že celé té partičky ( když nepočítáme tu holku, co našla na začátku doktora, byly jen dvě bílé děti. A podle dílu zrovna ty dvě problémové. Bílý kluk dokonce fyzicky napadl černého chlapce kvůli slovníku.. protože tenhle strach mají zakódovaný i filmaři. Je to BBC, to by bylo povyku, kdyby ty role byly opačně.. proto to je, jak to je a jinak to v te epizodě ani být nemohlo.. jiná věc je, jestli tam vůbec byly nějaké děcka potřeba.
Angi, 26.10.2014 17:22   reagovat
Nejvíc mě dostalo, že po End of Time podalo na BBC stížnost několik zrzků, protože si mysleli, že Doktor oslavuje, že zase není zrzavý a cítili se uraženi.
V dnešní době se berou všichni hrozně vážně a uráží je každá pitomost.
Jsem rasově, genderově i jakkoliv jinak tolerantní, ale taková ta přehnaná politická korektnost mi vadí.
Např. mi vadí, když jsou v historických dílech černoši jen proto, aby je někdo nenařkl, že žádného neobsadili. (což se týká jak Nottinghamu, tak třeba Benátek, kde byli dokonce hlavními postavami).
Každopádně můj comment se týkal spíš toho, že snad polovina dětí, které se v DW objeví jsou totální spratci, kteří by zasloužili řezat od rána do večera :D a většinou to jsou z nějakého důvodu černoši, i když v tomhle díle to byly skoro všechny děti bez rozdílu barvy).
Jako by se BBC snažila dávat dětem za vzor drzé, egocentrické parchanty, kterým je všechno jedno a jediné, co je zajímá jsou sociální sítě.
Zarwan, 26.10.2014 23:07   reagovat
Souhlasím, ten děj moc nedával smysl, i když bez Doktora by se to přece jen neobešlo (super-telefonát, který měl lidem zabránit zbavovat se stromů). Taky jsem si vzpomněla na ten vánoční speciál. Tenkrát jsem byla mírně zklamaná ze stromových bytostí - zápletka se mi líbila, ale doufala jsem, že mezi tolika narážkami na Letopisy Narnie budou konečně i pořádné dryády. Ale ve srovnání s tímhle dílem to byla vlastně úžasná epizoda.
Nedávno jsem tu psala, jak se z Clary v 8. sérii stala postava s jakousi psychologickou hloubkou - tak zas nic, protože tady mi její chování vůbec nedávalo smysl. Nezdála se mi dost vyděšená z možnosti zániku lidské civilizace a nezdálo se mi, že by ji děsila představa smrti - její vlastní, Dannyho, dětí...
Tessuna, 26.10.2014 09:59   reagovat
Já myslím, že to co zaznělo v upoutávce, bylo schválně vytržené z kontextu, abychom byli v šoku a pak zjistili, že je všechno jinak.
alexis, 26.10.2014 08:10   reagovat
Ještě jsem zapomněl pochválit soundtrack, který epizodě hodně přidával, ale na její záchranu žádný soundtrack nestačí.
Zarwan, 26.10.2014 02:38   reagovat
Dobrá oddechová epizoda (před pravděpodobně dost náročným dvojdílem). Nasvícení a barvy tomu navíc dávají takovou zvláštní snovou atmosféru (a doufám, že to nebyla jen vada té pochybné verze videa, co jsem stáhl :-))
Kid B, 26.10.2014 01:32   reagovat
Tak jo, bylo to fajn, jakkoliv jsem čekal mysterioznější až okultní epizodu s využitím Blakeovy básně. Ale to neva. Trošku mi to připomínalo Torchwoodskou epizodu Small Worlds a čekal jsem že to bude nějak propojený. Trochu škoda, ale nakonec taky neva. No... to že je les nehořlavý a k Zemi se žene sluneční erupce, si asi měl dát divák dohromady dřív než Doctor a cítit se chytře. Taky neva, cítil jsem se. :-)

Takže dalo se z toho vykřesat určitě o hodně víc, ale oukej, byla to pohodovka a nemůže být každá epizoda 11/10, už tak je takových v téhle sérii požehnaně a divák si musí odfrknout před velkým finále. A ne, nenechám si zamotat hlavu ukázkama, slezte z toho lustru, Moffate, vidím vás! :-D
Mike, 26.10.2014 00:46   reagovat
Mně to teda docela va, ale to bude asi tím, že jsem se na tenhle díl strašně těšila (s podobným očekáváním něčeho mysterióznějšího). Mám slabost pro stromy a lesy a doufala jsem, že tohle bude konečně epizoda DW s pořádnou "lesní" zápletkou. Hm. Možná mi to začne dávat větší smysl s titulkama, ale zatím mi to přišlo úplně o ničem a konec jsem nepochopila. Jediné plus téhle epizody zatím vidím v tom, že ji dávají zrovna v době, kdy je docela výrazná sluneční aktivita, z toho mě trochu zamrazilo;)
Tessuna, 26.10.2014 01:15   reagovat
Máš pravdu, že v zásadě to BYLO o ničem - nebo lépe řečeno, všechno se vyřešilo samo a kdyby Doctor zrovna nebyl v Londýně, tak i bez zmatkování. :-D Přesto jsem se nenudil. Asi proto, že když bylo jasné, že Blakeovo mysteriozno se zrovna nekoná, našel jsem si náhradní cíl a doufal, že ta světýlka a děti mají co do činění s Torchwoodskými "vílami". Mimochodem těch ras a nejrůznějších stvoření, co jsou tady déle než všechno ostatní (a budou tu, až všechno pomine), začíná být v DW universu nějak hodně. By mě zajímalo, jak to řeší mezi sebou, když se navzájem poučujou, kdo je tady dýl. :-D

Ale chápu tě, že jsi z toho zklamaná, opravdu by bylo fajn mít takovou epizodu jak píšeš. A ten konec... jestli myslíš to navrácené děvče, je to prostě Doctor Who, takovou lacinost musíme odpustit. A jestli myslíš Missy - hm, nikam jsem se za ten týden neposunul, vůbec nevím, co si o ní mám myslet a její poznámky už radši jenom uložím do paměti a doufám, že budou co nejdřív vysvětleny.
Mike, 26.10.2014 01:47   reagovat
Je to divný, ale na druhý zkouknutí se mi ta epizoda najednou začla líbit.:) Který další bytosti jsou tu odjakživa? Ta představa, že se potkají a pohádají se o to, která je tu nejvíc odjakživa, se mi líbí, ale nevím, koho si v ní představit;)
Tessuna, 26.10.2014 23:32   reagovat
No, nevím, kteří z nich se dají klasifikovat jako "odjakživa", ale země a její okolí je různými mimozemšťany, kteří tu jsou miliony let, nebo aspoň po celou lidskou historii, dost přeplněná. Racnoss (bez jejich lodi by možná země nevznikla), Siluriani, Silence, Měsíc a tak dál.
Dochtúir Cé, 27.10.2014 12:04   reagovat
Už od prvního dílu , kde se Missy objevila , jsem viděl spoustu teorií o tom , kdo to je Missy ... Je to River ? Je to Vládce ? Je to snad Clara ? Pomalu 2 měsíce se o tom spekuluje a chci za 2 týdny vidět výrazy ostatních , až se dozví , kdo to je .... Četl jsem na několika stránkách , že se má Vládce vrátit a já v to budu jedině doufat ...
GrabbyCZ, 25.10.2014 23:02   reagovat
Neviem si predstaviť že by sa z pána času stala paní fakt proste neviem takže dúfam že radšej nie
Danielwatson, 25.10.2014 23:03   reagovat
Udělat by to nemohli , to by se Doktor nemohl s Missy setkat v tváří vtvář ... Koukal jsem , že se má vrátit i Unit a Kyberlidi ... Tipuju toho Vládce :/
GrabbyCZ, 25.10.2014 23:10   reagovat
Tak nějak jsem to čekala děsivější, aspoň podle názvu, který asocioval Blakovu báseň. Ale i tak skvělá epizoda, i když mi ta spousta věcí přišla řečená jen tak mezi řádky a celé to rozřešení s tou sestrou (?) mi přišlo takové, jako by vystříhali velkou část scénáře.
Vi, 25.10.2014 22:44   reagovat
Není divné, že Claře říkají děti "Miss" - slečna, a ta tajemná ženská si říká Missy? Jen momentální nápad, Clara nemůže být Missy, to by nemohla Missy říkat to "Vybrala jsem si tě dobře", že ne? Ne, nemůže být...
alexis, 25.10.2014 22:28   reagovat
Tak aj mna to napadlo lebo je to také wibbly wobbly timey wimey ale zase myslím si že by to bolo dosť dosť divné pretože Clara zrejme skončí z Danym a bolo by to zlé keby sa niečo také aj stalo ale čo je divné že doteraz neviem či je zlá alebo uplne zlá alebo čo vlastne chce
Danielwatson, 25.10.2014 22:39   reagovat
kecááš :D to neví nikdo, a taky mě to dost užírá ;D
OndraH, 25.10.2014 22:40   reagovat
No jelikož ten astronaut Pink povedal že jeho babička a dedko cestovali časom ....
Danielwatson, 25.10.2014 22:42   reagovat
mě nějak nesedí, že by to byla Clara.. ale možné je všechno :)

tu hlášku si už nepamatuju, ale... zatím Danny časem necestoval, ne?

Nemůžu se dočkat soboty :)
OndraH, 25.10.2014 22:50   reagovat
No však práve Clara je už proste moc dobrá ale myslím že nekdo z minulosti by to mohol byt a ten týpek povedal že niečo o tom že jeho babča a dedko cestovali časom takže pravdepodobnosť tu je ale vieš no Moffat
Danielwatson, 25.10.2014 22:53   reagovat
Já si myslím, že "Miss" je normální oslovení svobodný učitelky. To asi jen v ČR se všechny učetelky ať svobodný či vdaný oslovujou paní. Ikdyž taky už jsem tuhle teorii někde slyšela...a navíc u Moffata je možný všechno =D
Sophie1, 25.10.2014 22:35   reagovat
Já vím, že je to oslovení slečny... Prostě mě to tak napadlo, to je všechno... Člověk už slyší trávu růst:-)
alexis, 25.10.2014 22:47   reagovat
Jj, já to nemyslela zle...mě už taky napadaj teorie =D o kterejch by se dalo krásně pochybovat xD holt u Moffata si nikdo jistej ničím nebude xD
Sophie1, 25.10.2014 22:50   reagovat
asi si budu muset počkat na titulky, ale chápu správně, že to celé zorchestrovala Missy? Nebo co to tam na konci dělala, proč to všechno sledovala na té obrazovce?

Jinak, očekával jsem, že tenhle díl skončí obrovským zabijáckým cliffhangerem, když je poslední před finálem... Svým způsobem vlastně i ano, ale ne pro postavy, že..
OndraH, 25.10.2014 22:28   reagovat
Mě nejvíc zaráží ten trailer na další epizodu. Hlavně slova "Clara Oswald Has Never Existed!".

Jinak epizoda celkem dobrá ikdyž místy až trošku moc pohádková a ten konec sem nějak nepochopila...myslím tím tu holku co se tam najednou objevila.

Musím si holt počkat na titulky a uvidím.
Sophie1, 25.10.2014 22:24   reagovat
Nechápu, co se to s tím Moffatem děje, ale připadá mi, jakoby dějovou linii 8. série vymýšlel úplně jiný tým než ty předchozí. Opět skvělá epizoda, a finále vypadá velmi, velmi zajímavě.
alexis, 25.10.2014 22:14   reagovat
Moff zregeneroval :D
Nick, 27.10.2014 00:44   reagovat
"Nepůjdu s tebou. Nechci zůstat poslední svého druhu." Opět podařená epizoda, ve které se člověk mimo jiné konečně dozví, jak to bylo s Tunguzskou explozí :-)
Isognomostom, 25.10.2014 22:09   reagovat
Aaargh! To "Next Time", to máme vydržet celý týden :D? Vrr, Moffate, asi tě zabiju...
OndraH, 25.10.2014 22:07   reagovat
Teď to ještě nic není, mnohem horší bude čekat týden mezi příští a přespříští epizodou. :-)
Isognomostom, 25.10.2014 22:11   reagovat
To je fakt, ale už teď je to dost... AŤ UŽ JE ZASE SOBOTA!
Narre, 25.10.2014 22:20   reagovat
To mi ani nepřipomínej :P
OndraH, 25.10.2014 22:19   reagovat
A pak na Vánoční speciál.....
HP, 25.10.2014 22:18   reagovat
Když už jsme u toho je potvrzený? Už se natáčečlo? A co herecké obsazení ?
vojza, 26.10.2014 13:15   reagovat
Myslím, že už je i natočený, ale možná si to s něčím pletu. Tuším ale, že obsazení už je oznámeno :)
OndraH, 26.10.2014 13:51   reagovat
A kde ho najdu ?
vojza, 26.10.2014 18:08   reagovat
tak třeba tady: www.kasterborous.com/2014…

:)
OndraH, 26.10.2014 18:40   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme